Oireet

Mulla ollu kai repäsykivun tyylistä, mutta outoa kun se on tuntunut vasemmalla sivussa, korkealla verrattuna missä kohtu olisi 🤔

Eilen aamuyöllä pissan jälkeen vihloi alempaa vasemmalta, kai kohdun tienoilla. Viimeksi oli paljon tuota vihlomista pissan jälkeen. En tiedä vaikuttiko hyperi siihenkin.
 
Tsemppiä @Iltatähti89 🤗 Oliko sulla muista sit oireita heti alkuun? Mukava jos saat ultran. Pitäs itsekin varata jonnekin, mut jostain syystä en pidä kiirettä asian suhteen. Vaikka yleensä hätähousu aina olen myös.

Itseä ei kuitenkaan tämä oirettomuus sinänsä huoleta, kun ehtiihän tuota tulla. Vähän toki päätä välissä särkee ja rinnat kipeät. Kun eihän tässä ole kiinnittymisestä kun korkeintaan kaksi viikkoa, niin eihän sitä vielä pitäs juuri ollakaan? 🤔
 
Mulla ollu kai repäsykivun tyylistä, mutta outoa kun se on tuntunut vasemmalla sivussa, korkealla verrattuna missä kohtu olisi 🤔

Eilen aamuyöllä pissan jälkeen vihloi alempaa vasemmalta, kai kohdun tienoilla. Viimeksi oli paljon tuota vihlomista pissan jälkeen. En tiedä vaikuttiko hyperi siihenkin.
Minulla oli ainakin hyperissä vihlontaa pissalla käynnin jälkeen, eikä mitään edes siirretty, että siitä se ei voinut johtua 😎 nyt ei ole kyllä ollut.
 
Ja minä oikeen himoitsen kahvia koko ajan 😂😂
Mä kans voisin juoda kahvia vaikka kuinka paljon. 🫶🏼 Yhen kupillisen päivässä oon itselleni suonu 😅 Siks en oikein tiedä että onko väsymys raskausoire vai johtuuko se vaan siitä että kofeiiniannos on niin radikaalisti pienempi nykyään 🙈
 
Mä kans voisin juoda kahvia vaikka kuinka paljon. 🫶🏼 Yhen kupillisen päivässä oon itselleni suonu 😅 Siks en oikein tiedä että onko väsymys raskausoire vai johtuuko se vaan siitä että kofeiiniannos on niin radikaalisti pienempi nykyään 🙈
Minä ostin juhlamokan kofeiinitonta, ajaa täysin asiansa tässä kahvin himossa! 😋 mutta ei toki väsymykseen auttais 😊
 
Tsemppiä @Iltatähti89 🤗 Oliko sulla muista sit oireita heti alkuun? Mukava jos saat ultran. Pitäs itsekin varata jonnekin, mut jostain syystä en pidä kiirettä asian suhteen. Vaikka yleensä hätähousu aina olen myös.

Itseä ei kuitenkaan tämä oirettomuus sinänsä huoleta, kun ehtiihän tuota tulla. Vähän toki päätä välissä särkee ja rinnat kipeät. Kun eihän tässä ole kiinnittymisestä kun korkeintaan kaksi viikkoa, niin eihän sitä vielä pitäs juuri ollakaan? 🤔

On ollut raskausoireita tässä vaiheessa jo aikaisemmissa raskauksissa 🤔
 
Tänään ehkä aavistuksen enemmän ollut tuntemuksia alavatsalla, heti pelottaa meneekö kesken 😅 mut eipä paljoa ole tuntunut. Ja pientä ällötystä 🙏
 
Ja minä oikeen himoitsen kahvia koko ajan 😂😂
Sama itselläni, siis aina kun en ole ollut raskaana. Normaalisti olen kahvin suurkuluttaja. Mutta joka raskaudessa on käynyt näin, että yhtäkkiä tulee totaalistoppi, ja pelkkä ajatuskin kahvista kuvottaa niin, että saan kylmiä väreitä. 🤢 Loppuraskautta kohti alkaa sitten hiljalleen taas maistua.
 
Kyllä mulla onkin helppoa ruokajuttujen suhteen, kun en juo kahvia enkä oo herkkujen suurkuluttajana koskenut ku pari kertaa vahingossa salmiakkiin ja lakritsiin ja nekin sylkäissy pois, koska yök 😂
 
Kyllä mulla onkin helppoa ruokajuttujen suhteen, kun en juo kahvia enkä oo herkkujen suurkuluttajana koskenut ku pari kertaa vahingossa salmiakkiin ja lakritsiin ja nekin sylkäissy pois, koska yök 😂

Sama, en juo kahvia/teetä enkä välitä lakusta/salmiakista 😁 kahvin haju ällöttää oli raskaana tai ei
 
Okei! 😊 Yleensähän ne vissiin alkaa 6+ viikoilla, ainakin kaiken kirjallisuuden mukaan 😂 itsellä ei pisimälle edenneessä ollut mitään muuta kun rinnat kipeinä.

Joo toi on jännä ku kaikki viralliset sivut sanoo noin, mut kaikilla foorumeilla tuntuu kaikilla alkavan oireet jo ennen plussaa 😅
 
Oireina vielä vain tissit kipeenä ja hieman normaalia väsyneempi. Toisaalta kaikissa raskauksissani olen ollut aika hyvinvoiva ja jos pahoinvointia on ollut niin 6-9 viikoilla :Smiling Face With Smiling Eyes: Tänään 4+5.
 
Väsymys on ollut tänään aaltoilevaa. Pariin otteeseen jouduin vaan makoilemaan puolisen tuntia sohvalla tyyliin kykenemättä liikkumaan. Sit se energia onneks jostain tulee että jaksaa esim askareita. Mutta taidan mennä tänään aikaisin nukkumaan. Tyyny alkaa jo houkutella.
 
Takaisin
Top