Oireet

Täällä tämä tissien kipu on ihan järjetön öisin, ei pysty nukkumaan. Jotkut tukiliivit kait se on lähettävä ostamaan, mut pystyykö semmosillakaan nukkumaan? 😫
Onneks ei nyt ihan yhtä pahaa tasoa, mutta on rinnat, tai nännit oikeastaan kyllä mukavan herkät, että kylmässä ilmassa ulkoilu sattuu ja suihkunkin paine tuntuu epämiellyttävältä 🙄
 
Minkälaisia tuntemuksia teillä on kohdun seudulla?

Mulla välillä sellasta pientä paineen tunnetta ja sit revähdyskipua, kun yskii tai nousee sängystä. Ja pientä nippailua välillä myös.
Paljon on tuntemuksia täällä alavatsalla. Viime yönä taas heräsin melko kovaan kipuun, sanoisin että menkkamaista kipua ja sellaista polttelun tunnetta. Tuntemuksia alavatsalla on pitkin päivää mutta näitä kovempia "kipukohtauksia" tulee kerran pari päivässä ja just öisin sattunut muutaman kerran. Menee onneksi hetken päästä ohi. Uskon että tähän liittyy kyllä myös haasteet suoliston toiminnassa. Neuvolasta sanottiin että on yleistä näinä ekoina viikkoina tällaiset tuntemukset mut silti vähän mietityttää. 🤔 Revähdyskipuja myös mulla ollut kun aivastaa tai nousee vaikka sängystä nopeasti.

Mulla ei ole tisseissä mitään tuntemuksia. 😅 Muina oireina aaltoileva pieni närästys ja mielialojen vaihtelut, miesparka joutuu näitä kestämään. 🙈😂
 
Paljon on tuntemuksia täällä alavatsalla. Viime yönä taas heräsin melko kovaan kipuun, sanoisin että menkkamaista kipua ja sellaista polttelun tunnetta. Tuntemuksia alavatsalla on pitkin päivää mutta näitä kovempia "kipukohtauksia" tulee kerran pari päivässä ja just öisin sattunut muutaman kerran. Menee onneksi hetken päästä ohi. Uskon että tähän liittyy kyllä myös haasteet suoliston toiminnassa. Neuvolasta sanottiin että on yleistä näinä ekoina viikkoina tällaiset tuntemukset mut silti vähän mietityttää. 🤔 Revähdyskipuja myös mulla ollut kun aivastaa tai nousee vaikka sängystä nopeasti.

Mulla ei ole tisseissä mitään tuntemuksia. 😅 Muina oireina aaltoileva pieni närästys ja mielialojen vaihtelut, miesparka joutuu näitä kestämään. 🙈😂

Mulla ei oo tissit koko ajan kipeet, mut välillä on tänäänkin juilinut ja närästää myös 🥴
 
Eilen illalla närästi. Tänään ollut vähän huonoa oloa ja nälkä 🤔 väsymystä on myös. Mutta ei nämä kovin selkeitä ole että pelottaa tämä oireiden vähyys. Toivottavasti silti kaikki hyvin. Kohdussa ei paljoa tuntemuksia. Voisko vaikuttaa että viime raskaudesta alle 2v, oisko paikat vielä venyneitä 🤔
 
Onko muilla turvotusta vatsalla? Mulla on ihan selkeästi vatsa turvonnut, edes aamusin ei oo enää litteää vatsaa, vaan pömpöttelee aamusta asti 😅. Tissit on täälläkin kipeät. Pahoinvointia ei ole ollut, mut nyt kahtena päivänä ilmavaivat kiusanneet 🙄🤣.
 
Onko muilla turvotusta vatsalla? Mulla on ihan selkeästi vatsa turvonnut, edes aamusin ei oo enää litteää vatsaa, vaan pömpöttelee aamusta asti 😅. Tissit on täälläkin kipeät. Pahoinvointia ei ole ollut, mut nyt kahtena päivänä ilmavaivat kiusanneet 🙄🤣.

On turvotusta 🥴 Maha on ihan pinkeä ja näyttää ku olisin pidemmälläkin raskaana 🤣
 
On turvotusta, alavatsa tuntuu kädellä kovalta mutta sit muuten on muutama kilo ylipainoa ja erkaumaa. Mutta ei ihan näin paljoa pömpöttänyt ennen plussaa🤔
 
Onko muilla turvotusta vatsalla? Mulla on ihan selkeästi vatsa turvonnut, edes aamusin ei oo enää litteää vatsaa, vaan pömpöttelee aamusta asti 😅. Tissit on täälläkin kipeät. Pahoinvointia ei ole ollut, mut nyt kahtena päivänä ilmavaivat kiusanneet 🙄🤣.
Täällä kans tänää ja eilen ihan jäätävät ilmavaivat, kävin 6 km lenkinkin kävelemässä et ois auttanut mut yhä vaa vaiva jatkuu. Eilen olin illalla kuin 9.nnellä kuulla raskaana.
 
Tänään meinasin oksentaa ekaa kertaa, kun olin pesemässä hampaita, mutta sain tilanteen korjattua just ja just 😅
 
Mulla ei oo vielä harjaaminen oksettanut. Ja pitäiskö huolestua kun lumitöiden tekeminen ei tuntunut missään 😬 ei edes vihlassu alapäässä
 
Täälläkin huolettaa oireiden vähyys. Eilen vähän yökötti ja olin väsynyt, tänään ei minkäänlaisia oireita. 4+4 menossa niin kai tämä on normaalia, että oireet tulee ja menee. Lapsettomuustaustalla tää on vaan aika sietämätöntä, kun oireiden puuttuessa pelottaa, että raskaus ei jatku ja se pelko vie kaiken huomion 🥺
 
Onko muilla turvotusta vatsalla? Mulla on ihan selkeästi vatsa turvonnut, edes aamusin ei oo enää litteää vatsaa, vaan pömpöttelee aamusta asti 😅. Tissit on täälläkin kipeät. Pahoinvointia ei ole ollut, mut nyt kahtena päivänä ilmavaivat kiusanneet 🙄🤣.
Kyllä on turvotusta ja vatsa jo ihan pinkenä. 🙈😂 Kävinkin tänään jo vaatekaappia läpi ja otin esiin vähän väljempiä vaatteita. Niitä tarvitaan. 😅 Onneksi kevättä kohden mennään niin sit voi väljempiä mekkoja mukavammin käyttää. 😄
 
Repäisykipuja, arat rinnat, alavatsa turvonnut ja jomottelee.

Sit jo ennen plussaamista oli edellisenä päivänä sellanen outo syljeneritys suussa että koko ajan piti nieleskellä. Tää oli viime raskauksien pahoinvointiin niin selkeesti liittyvää että tuli se fiilis että pitääpä käydä apteekissa ostaa testi, vaikka menkatkaan ei ollu vielä kunnolla myöhässä ja seksikertoja oli ollu kuukauden aikana tyyliin yksi. 😄

5+0
 
Valkovuotoa tulee paljon, aika juoksevaa.
 
Mulla ollut kans kaikenlaisia oireita, mutta ainoat ”pysyvät” oireet on ollut nyt jokapäiväinen päänsärky ja tukkoinen/flunssainen olo, mikä alkoi jo ennen plussaamista. Rinnat on kans olleet jo hieman ennen plussaamista tosi arat. Vatsaa on turvottanut jo ovulaatiosta saakka. Ruokahalu multa on oikeastaan vaan kadonnut, tuntuu ettei tekis mieli syödä yhtään mitään. 😅 Jännä nähä miten nää oireet tästä muuttuu. Pahoinvointia pelkään eniten, koska jos se iskee töissä niin en tiedä miten pystyn siellä oksentelemaan. 😂
 
Mulla niin vetistä valkovuotoa, että luulen koko ajan verta tulevan 😯🥴

Tänään oli tosi etova olo ja meinasin taas myös oksentaa ku harjasin hampaita 😅
 
Takaisin
Top