Oireet

Täällä vielä maltilliset oireet, väsymys ja turvotus/ummetus ehkä isoimpina oireina. Väsymys iskee siis ihan yhtäkkiä ja tekis mieli levitä sillä sekunnilla 😅

Pahoinvointia ei ole VIELÄ, mutta satunnaisesti etovaa oloa, jännityksellä odotellaan 😊
 
Huhhuh, täälläkin väsymys on PAHA iltapäivästä iltaan ja sit ku ois nukkumaanmenoaika nii piristyn. Sit yöllä heräilee ja näkee edelleen ties mitä ihme unia. Tänään oli vaihteeksi vähän lieviä menkkajomotteluja ja aamulla oli herätessä se närästävä krapulaolo, muuten aika oireetonta ollut nyt kun syön enemmän ja jatkuvastl🤣
 
Huhhuh, täälläkin väsymys on PAHA iltapäivästä iltaan ja sit ku ois nukkumaanmenoaika nii piristyn. Sit yöllä heräilee ja näkee edelleen ties mitä ihme unia. Tänään oli vaihteeksi vähän lieviä menkkajomotteluja ja aamulla oli herätessä se närästävä krapulaolo, muuten aika oireetonta ollut nyt kun syön enemmän ja jatkuvastl🤣

Mua taas väsyttää iltapäivästä nukkumaanmenoon asti ihan älyttömästi 🥴 Sit syytän miestä kuitenkin ku ei oo seksiä pariin päivään, vaikka johtuu vaa siitä ku meen nukkuu jo ysin jälkeen 😅
 
Täälläkin alkanu olla tuo väsymys läsnä ja oon joutunu menee tosi aikaseen nukkumaan, tyyliin jo ysiltä. Sit oon herännykkin jo aamulla klo 5 🤪 Sit on koko päivä pelkkää haukottelua...
 
Oireetonta on tosiaan, mutta ihan alussahan tässä kaikki ollaankin 😎 500 viestiäkin marraskuisissa vissiin muutaman näpytyksen päässä, vaikka montaa henkilöä ei tänne ole vielä edes kerennyt 😅
 
Aaltoilevat vatsakivut, ummetus ja ajoittainen palelu läsnä. Vatsakipujen toivoisin hellittävän. 🙏 Ja mulla ollut kans niin levottomia öitä ja nähnyt ihme unia. 😅
 
Onko muilla ollut huimausta? 🤔 mulla on nyt ollu välillä, etenkin jos on ollut pitkään syömättä ja verensokeri päässyt vähän laskemaan niin pelottanu millo se taju lähtee 🥲
 
Uutena oireena on nyt palelu. Ainakin toivon että se on raskausoire eikä esim tuleva flunssa 😄

Pahoinvointia ei oo onneks vielä ollut. Nyt on 5+2 ja tarkistin kuvista että viime raskaudessa pahoinvointi alkoi 6+? eli sitä odotellessa.
 
Onko muilla ollut huimausta? 🤔 mulla on nyt ollu välillä, etenkin jos on ollut pitkään syömättä ja verensokeri päässyt vähän laskemaan niin pelottanu millo se taju lähtee 🥲
Mulla on, mutta on kyllä aika usein ilman raskauttakin 😅
 
Uutena oireena on nyt palelu. Ainakin toivon että se on raskausoire eikä esim tuleva flunssa 😄

Pahoinvointia ei oo onneks vielä ollut. Nyt on 5+2 ja tarkistin kuvista että viime raskaudessa pahoinvointi alkoi 6+? eli sitä odotellessa.
Mulla kans ollut ihan jäätävää palelua nyt pari viime päivää 🥶
 
Ainiin ja meinasi unohtua mainita että koko ajan on pissahätä! Yölläkin pitää nousta vessaan.
 
Mulla oli jo pari päivää ennen perjantaista plussaa ihme äklötystä, aattelin että no tuskin tää mitään raskausoiretta on... Olipa vaan, päivittäin ollut lievää pahoinvointia, närästystä, rintojen arkuutta ja pientä menkkamaista kipuilua. Närästys melkeen pahin, paitsi just nyt tissit on oikeen tosi kipeet 😂
 
Täällä ei oikein muita oireita ole ollut muutakun unettomuus. Olen muutenkin herkkäuninen, mutta nyt se oikein korostuu. Nukun pari tuntia ja herään enkä saa enää unta. Nytkin tossa nukuin muutaman tunnin ja taas valvotaan.
 
Takaisin
Top