Miten niin hormonihuuruissa..... katon toisenlaisia äitiä ja rääyn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kellään muuten kipuja tuolla munasarjojen kohdalla? Normaalisti ei tunnu, mutta toisinaan etenkin makuulla, kun kääntää kylkeä niin tuntuu kuin puukolla joku pistäisi. Tänään aamulla tuntui taas juuri siltä. Olen koittanut panna merkille, että onko aina sama puoli, mutta en oikein ota selvää. Tänään tullut myös pientä ruskeaa vuotoa niin ei oikein ole mieliala korkealla, kun ehtii taas miettiä vaikka mitä
Onko kellää pääkipua? Mulla nyt muutanan päivän ollu varsinki iltaisin ja oon juonu kyllä iha tarpeeksi vettä päivän aikana ettei siitä kyllä oo. Välillä mitannu kuumettaki et onko tää flunssaa mut 37 pyörii lämpö mikä varmaa iha normaali näin raskaana..
Mulla on kans, mun mielestä enemmän ollu vasemmalla kuin oikealla.Onko kellään muuten kipuja tuolla munasarjojen kohdalla? Normaalisti ei tunnu, mutta toisinaan etenkin makuulla, kun kääntää kylkeä niin tuntuu kuin puukolla joku pistäisi. Tänään aamulla tuntui taas juuri siltä. Olen koittanut panna merkille, että onko aina sama puoli, mutta en oikein ota selvää. Tänään tullut myös pientä ruskeaa vuotoa niin ei oikein ole mieliala korkealla, kun ehtii taas miettiä vaikka mitä
Lisäyksenä vielä että ihan järkyttävä turvotus! Ennen testiä ja menkkojen myöhästymistä katoin että miten voi olla näin yhtäkkiä lihonnut ja pömppö alavatsa. Paniikissa jo selitin kun soitin neuvolaan plussauksen jälkeen että voiko olla vasta näin alussa kun tuntuu että vatsa jo esillä Rauhoitteli että turvotusta vaan mutta silti vähän skeptinen asian suhteen, jotenkin alkanut miettimään noita oireitakin jälkikäteen että on rinnat ollut arat jo aiemmin mutta mennyt aina kierron piikkiin ja just sellaista epämääräistä hikottelua aamuisin sekä turvotuksen tunnetta. Millään malttaisi odottaa ekaa neuvolaa kuun lopussa ja ultraa, siitäkään kun ei ole mitään tietoa milloin on
Hyvä tietää! Eiköhän tää tästä joo ala selkenemään ajan kanssa että mitä tapahtuu ja milloinkinSaat varmasti ekassa neuvolassa ultra ajan tai sen jälkee postissa kotia :) tsemppiä odotukseen, odottavan aika on pitkä
Täällä on myös. Istumasta kun nousee, aivastaa tai kääntyy sängyssä, niin vihlaisee puukkomaisesti aina jommalle kummalle puolelle.Onko kellään muuten kipuja tuolla munasarjojen kohdalla? Normaalisti ei tunnu, mutta toisinaan etenkin makuulla, kun kääntää kylkeä niin tuntuu kuin puukolla joku pistäisi. Tänään aamulla tuntui taas juuri siltä. Olen koittanut panna merkille, että onko aina sama puoli, mutta en oikein ota selvää. Tänään tullut myös pientä ruskeaa vuotoa niin ei oikein ole mieliala korkealla, kun ehtii taas miettiä vaikka mitä
Täällä on myös. Istumasta kun nousee, aivastaa tai kääntyy sängyssä, niin vihlaisee puukkomaisesti aina jommalle kummalle puolelle.
Turvotus ja pääkipu löytyy myös. Nyt on onneksi ruvennut pahoinvointi helpottamaan hieman, eikä kaikki enää äklötä. Tsemppiä kaikille, joilla huonovointisuus jatkuu! :arghh: