Te joilla oli tuossa aiemmin unettomuutta, onko vaihtunut väsymykseen tässä matkan varrella?
En muista oliko alkuun unettomuutta, mutta nyt olen kyllä huomannut, että kuuden jälkeen illalla olen ihan pois pelistä. Ei väsytä sinänsä, mutta en jaksa tarttua mihinkään hommaan. Ja kymmeneltä olen jo valmis nukkumaan. Yleensä olen mennyt nukkumaan puolen yön aikoihin.
Unet on myös tosi huonot. Ei ole paljon nukkumisen kanssa ollut ongelmia, mutta nyt heräilen pitkin yötä

sitten myös tuntuu että ajoittain oikein puristelen rintojani että oiskohan ne nyt kipeet ja tajuun et varmaa vähemmästäkin puristelusta ne kipeytyy 
) ja kun se alkoi niin alkoikin oikein kunnolla. Etenkin yöt ovat ikäviä. Päivällä ei niinkään huomaa, kun ei tarvitse kääntää kylkeä
ilman päikkyjä nukahdan 8-9 aikaa illal sohvalla ja päikkyjen kans jaksan jopa 10 valvoa
:angelic:

Eikä vieläkään pahoinvointia! Ihan hetkittäin iltapäivisin vähän huono olo ja väsymys valtaa. Muistelen kyllä, että edellisissäkin alkoi vasta joskus 6+. Milloin teillä alkoi? Tuntuu niin omituiselta, että osa on jo noin pitkällä!