Oireet

Te joilla oli tuossa aiemmin unettomuutta, onko vaihtunut väsymykseen tässä matkan varrella?

En muista oliko alkuun unettomuutta, mutta nyt olen kyllä huomannut, että kuuden jälkeen illalla olen ihan pois pelistä. Ei väsytä sinänsä, mutta en jaksa tarttua mihinkään hommaan. Ja kymmeneltä olen jo valmis nukkumaan. Yleensä olen mennyt nukkumaan puolen yön aikoihin.

Unet on myös tosi huonot. Ei ole paljon nukkumisen kanssa ollut ongelmia, mutta nyt heräilen pitkin yötä :sorry:
 
Joo eilen töissä selitin jotain työkaverille aivan innostuneena ni piti ihan istua ja ottaa lasi vettä :grin aloin jo epäilee että oliko koronan oireena ensimmäisenä hengästyminen, kunnes muistin jostain lukeneeni että hengästyminen voi olla myös alkuraskauden oire :happy: sitten myös tuntuu että ajoittain oikein puristelen rintojani että oiskohan ne nyt kipeet ja tajuun et varmaa vähemmästäkin puristelusta ne kipeytyy :facepalm::gen014

Mulla rinnat kipeyty vasta nyt kahdeksannella viikolla (jotenkin haastavia nää viikot, kun ei nyt ole ns. 8. viikko, kun on 7+6 :think005 ) ja kun se alkoi niin alkoikin oikein kunnolla. Etenkin yöt ovat ikäviä. Päivällä ei niinkään huomaa, kun ei tarvitse kääntää kylkeä :grin
 
Mulla oli kans eka unettomuutta ja nyt väsymystä tai jotenkin väsyy helpommin kuin ennen. Tänään siis 7+4.

On muuten inhottavaa ku ainoo herkku mitä tekee mieli ni on salmiakki! Tosi harvoin on tullu ostettua salmiakkia, mut nyt oon monta päivää haaveillu salmiakkiaakkoset pussista! Maistoin niitä pari viime vklp ja vitsi miten hyviä ne oli :jimlad::angelic::hilarious:
 
Mulla oli kans eka unettomuutta ja nyt väsymystä tai jotenkin väsyy helpommin kuin ennen. Tänään siis 7+4.

On muuten inhottavaa ku ainoo herkku mitä tekee mieli ni on salmiakki! Tosi harvoin on tullu ostettua salmiakkia, mut nyt oon monta päivää haaveillu salmiakkiaakkoset pussista! Maistoin niitä pari viime vklp ja vitsi miten hyviä ne oli :jimlad::angelic::hilarious:
Mullakin on nyt tehny mieli lakua. Pitää vielä muutama kuukausi odotella. :hilarious:
 
Mulla oli kans eka unettomuutta ja nyt väsymystä tai jotenkin väsyy helpommin kuin ennen. Tänään siis 7+4.

On muuten inhottavaa ku ainoo herkku mitä tekee mieli ni on salmiakki! Tosi harvoin on tullu ostettua salmiakkia, mut nyt oon monta päivää haaveillu salmiakkiaakkoset pussista! Maistoin niitä pari viime vklp ja vitsi miten hyviä ne oli :jimlad::angelic::hilarious:
Voi mäki rakastan salmiakkia!! :Heartred
 
Minulla unet on tosi villejä, paljon painajaisia ja vessaan pitää herätä 2h välein. Päikkärit nukun, kun vain on mahdollista ja unta ei tarvitse odotella :grin
 
Mulla oli kans eka unettomuutta ja nyt väsymystä tai jotenkin väsyy helpommin kuin ennen. Tänään siis 7+4.

On muuten inhottavaa ku ainoo herkku mitä tekee mieli ni on salmiakki! Tosi harvoin on tullu ostettua salmiakkia, mut nyt oon monta päivää haaveillu salmiakkiaakkoset pussista! Maistoin niitä pari viime vklp ja vitsi miten hyviä ne oli :jimlad::angelic::hilarious:

Mä olin äsken kaupassa jo ostamassa ensin lakua, sitten salmiakkia ennen kuin muistin! :arghh: Otin sitten suklaata, kun olin päättänyt herkkuja ostaa :hilarious:
 
Huomenta! :)
Onko teillä raskausoireita kadonnut tai lieventynyt? jos on mitkä oireet?

Minulla on ollut plussauksesta lähtien ajoittain menkkamaisia kipuja, nyt niitä ei ole niin usein. Lisäksi rinnat ei ole enää niin kipeät kuin silloin. Nyt on tullut myös lisää enemmän itkusuutta. Täällä siis tänään rv 5.
 
Täällä tänään 5+0:love7 Eikä vieläkään pahoinvointia! Ihan hetkittäin iltapäivisin vähän huono olo ja väsymys valtaa. Muistelen kyllä, että edellisissäkin alkoi vasta joskus 6+. Milloin teillä alkoi? Tuntuu niin omituiselta, että osa on jo noin pitkällä!

Edellisessä ei alkanut ollenkaan pahoinvointi/etova olo, mutta tällä kertaa iski kuin salama kirkkaalta taivaalta rv 5+. :arghh:
Tällä hetkellä 7+1 ja pahin tähän mennessä on ollut n. 5+5 - 6+3 välinen aika. Toivotaan, ettei enää pahene vaan helpottaisi nopsaa!
Suureksi ongelmaksi on nyt muodostunut makuaistin muutos. Tekee kauheasti jotain mieli, mutta sitten se maistuukin kamalalta.. :nailbiting:
 
Huomenta! :)
Onko teillä raskausoireita kadonnut tai lieventynyt? jos on mitkä oireet?

Minulla on ollut plussauksesta lähtien ajoittain menkkamaisia kipuja, nyt niitä ei ole niin usein. Lisäksi rinnat ei ole enää niin kipeät kuin silloin. Nyt on tullut myös lisää enemmän itkusuutta. Täällä siis tänään rv 5.


Välillä rintojen arkuus katoaa, nyt itseasiassa parinpv ollu ettei oo kipeet ja kun pahoinvointi hellittänyt ja väsymys (valvoin kolmeen yöllä kun ei muka väsyttänyt).. Alkaa siis vähä pelko tuntuu vatsanpohjassa et onhan kaikki hyvin kun niin "kivutonta" menoa tällä hetkellä. Voi tätä huolen määrää jo nyt tuosta pienestä :angelic:
 
Itellä vaihtelee kans suuresti, välillä tissit niin kipeet, et ei kärsi ees kattoo, välillä ihan ok, välillä palelee ihan hirveesti, välillä taas vaan lähinnä vilunväristyksiä, etovaa oloa ei juurikaan ole ollut paria päivää lukuunottamatta, alkuun oli unentarve olematon, nyt sitä vois nukkuu vaikka kuinka, eikä saa mitään oikeen aikaiseksi. Pissalle saa herätä nyt joka yö kyllä. Mielitekoja oli yhdessä vaiheessa ja tuntui, et kauhee nälkä kokoaika, mut mitään ei silti halunnu syödä, nyt on noiden suhteen normalisoitunut.
 
Täällä helpotti etova/oksetus kun eilen en ottanut aamulla mama vitamiinia, vaan illalla just ruoan päälle. Ei se yölläkään herättänyt.
Lievää etomista aina välillä vieläkin tulee :wtf:

Pyörälenkillä käytiin ja apua kun tuntui sen jälkeen, että kuolema iskee. Mies oli että onko ihan normaalia, että hengästyt noin :hilarious:

Nyt lepään ja syön hyvin, tänään 6+4 :Heartred
 
Huomenta! :)
Onko teillä raskausoireita kadonnut tai lieventynyt? jos on mitkä oireet?

Minulla on ollut plussauksesta lähtien ajoittain menkkamaisia kipuja, nyt niitä ei ole niin usein. Lisäksi rinnat ei ole enää niin kipeät kuin silloin. Nyt on tullut myös lisää enemmän itkusuutta. Täällä siis tänään rv 5.

Mulla oli menkkamaisia kipuja varmaan jo viikko ennen testipäivää, välillä tosi voimakkaitakin. Ja ne loppui nyt vasta pari päivää sitten.. nyt on siis 5+3.. :happy:
 
Pyörälenkillä käytiin ja apua kun tuntui sen jälkeen, että kuolema iskee. Mies oli että onko ihan normaalia, että hengästyt noin :hilarious:

hengästyminen on ihan jäätävää.. mies kaatoi muutaman puun tänään ja olin sitten nostelemassa pari tuntia risuja kasaan. Kun ei ällöttänyt niin tuntui hyvältä, en ole kuukauteen ollut noin pitkään jalkeilla. Vedin kahden tunnin päikkärit ihan mistään tietämättä sen jälkeen! Rakastan päikkäreitä, mut jotain rajaa :dead:
 
Takaisin
Top