Mä niin elättelin toiveita et pahoinvointi alkaa helpottaa kun viimeksi helpotti 8+ viikolla. Mut mitä vielä! Ihan kamala olo. Pari päivää oli parempi mut nyt palannut pahempana. Oon nyt joutunut yökkimäänkin useampaan otteeseen. Oksennus ei edelleenkään tuu vaikka refleksi pakottaa yökkimään. Tunnin välein syön niin se pitää olon edes jotenkin tolkuissaan. Täällä mennään 8+5.
toivottavasti sulla helpottaa niinku mullaki jo näin alkuun pahoinvointi :) syötkö muute jotai mamma vitskuja?

Ei tosin kukaan huomannut kun onnistuin salaamaan, en vielä töissä tahtoisi paljastaa.
(ellei töihin kutsuta kun tilanne mikä on:banghead:)
pahin tällä hetkellä 6+2 tai jotain ihan järkyttävä etominen joka aamu aina puoleen päivään asti. En oo oksentanut sen plussaa edeltävän viikon jälkeen, ja silloinkin vaan kerran. Jos ei syö, on huono olo. Jos syö jotain on huono olo. Iltapäivällä helpottaa. Muut oireet jotenkin kestää mut tää on viheliäinen. Pissattaa, turvottaa, röyhtäyttää, närästää, aivastuttaa, nenä tukossa, ärsyttää, liikuttaa, väsyttää, palelee, hiottaa, valkovuotoa, huimaa, tissit kipeet, alavatsaa särkee ja joskus selkää, ei saa unta, unohtelee, mieliteot.. Ainii ja hiukset rasvottuu päivässä
siis ihan ymmärrettävistä syistä mutta normi tilanteessa en sentään itkisi. Töissä alkanu silmät kostuu kun joku mummo sanonu jotain kivaa, tai sitten joku korona uutinen telkkarista niin rupeen itkee että onko mun äiti enää hengissä kun on toipumassa polvileikkauksesta osastolla.. Yms yms.. Ihan hyvin siellä oli kaikki menny
Eikä vieläkään pahoinvointia! Ihan hetkittäin iltapäivisin vähän huono olo ja väsymys valtaa. Muistelen kyllä, että edellisissäkin alkoi vasta joskus 6+. Milloin teillä alkoi? Tuntuu niin omituiselta, että osa on jo noin pitkällä!