Voi ei... jospa kuitenkin olisi ihan normaalia toivotaan niin!Mulla on ikäviä alamahajuilimisia ollu tänään huolettaa... sellasta ihan jatkuvaakin kipua... liekö enää normaalia :'(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei... jospa kuitenkin olisi ihan normaalia toivotaan niin!Mulla on ikäviä alamahajuilimisia ollu tänään huolettaa... sellasta ihan jatkuvaakin kipua... liekö enää normaalia :'(
Tsemppiä vaan..Toivotaan että on kohdun kasvukipuja.Mulla on ikäviä alamahajuilimisia ollu tänään huolettaa... sellasta ihan jatkuvaakin kipua... liekö enää normaalia :'(
Mulla on ikäviä alamahajuilimisia ollu tänään huolettaa... sellasta ihan jatkuvaakin kipua... liekö enää normaalia :'(
Se on sellanen hetkellinen kipu esimerkiks jossain kohtaa alavatsaa vaikkapa ylösnoustessa tai venytellessä. Saattaa olla tosi voimakaskin ja voit kuvitella kun joku paikka melkein repeäis Liittyy usein raskauteen ja on useimmiten jotain ihan normaalia venymistä, mutta ainakin mulla oli niitä myös ennen raskautumista sillointällöin kuukautiskierron loppupuolella.Monet puhuvat noista "repäisykivuista", mitä ne oikein ovat ja miltä ne tuntuu?
Monet puhuvat noista "repäisykivuista", mitä ne oikein ovat ja miltä ne tuntuu?
Se on sellanen hetkellinen kipu esimerkiks jossain kohtaa alavatsaa vaikkapa ylösnoustessa tai venytellessä. Saattaa olla tosi voimakaskin ja voit kuvitella kun joku paikka melkein repeäis Liittyy usein raskauteen ja on useimmiten jotain ihan normaalia venymistä, mutta ainakin mulla oli niitä myös ennen raskautumista sillointällöin kuukautiskierron loppupuolella.
Mullakaan ei ollut aavistusta, että millaisia ne on - mutta annas olla kun tuli aivastus sopivasti, niin ei jäänyt epäselväksi Ainakin mulla ne on ollut välillä sellaisia että kippuraan vetää vaikka kestävätkin vain ihan ohimenevän hetken.
Mulla tuli ekassa raskaudessa 25 kg melkein pelkistä hedelmistä Kroppa ei oikein sietänyt sokeria raskausaikana ja keräs nestettä. Pari hedelmää päivässä on varmasti hyväksi, muuten sitten jotain muita kasviksia mielummin. Syödä kuitenkin pitää ja mieluiten monipuolisesti :)Mua kans väsyttää koko ajan, mikään unimäärä ei riitä.
Onks kellään muulla tullut jo lisäkiloja?! Mä oon lihonut jo melkein kaks kiloa enkä ymmärrä miten, kun oon syönytkin tosi huonosti. Lähinnä hedelmät menneet alas. Onkohan se vaan jotain nesteitä mitä kertyy alussa, vai onko tässä odotettavissa että sama meno jatkuu ja kiloja tulee miljoona syömättäkin? :D