Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Vaiana ja muut :Heartred tokihan näitä kipuja voi olla raskaudessa ihan muuten vaankin, en vaan enää oikein muista esikoisen alkuraskaudesta muuta kuin pahoinvoinnin. On niin pelokas olo. Jospa saisin pian ajan neuvolaan, että pääsisi juttelemaan.

Mulla tämän päivän aivan järkyttävää alamahakipua ollu koko päivän. Pakko ollu levähtää ja ei kykene mitään tekemään. Missä vaiheessahan tämä ei oo enää normaalia :/

Monet puhuvat noista "repäisykivuista", mitä ne oikein ovat ja miltä ne tuntuu?
Se on sellanen hetkellinen kipu esimerkiks jossain kohtaa alavatsaa vaikkapa ylösnoustessa tai venytellessä. Saattaa olla tosi voimakaskin ja voit kuvitella kun joku paikka melkein repeäis :woot: Liittyy usein raskauteen ja on useimmiten jotain ihan normaalia venymistä, mutta ainakin mulla oli niitä myös ennen raskautumista sillointällöin kuukautiskierron loppupuolella.

Täällä 6+1 eikä vieläkään pahoinvointia:) Tissit on tosin niin kipeät että meinaa hermostuttaa ja välillä särkee päätä. Kahvikaan ei maistu yhtään niin hyvältä kuin ennen. Mutta hyvin siis sujuu vielä tässä vaiheessa, eikä haittaa vaikka on vielä pitkä taival eessä :joyful:

Järkyttävä flunssa täällä tai sitten mulle iski ekaa kertaa elämässä allergia :O
Väsymystä ei juurikaan enää, etovaa oloa joka välissä.

Monet puhuvat noista "repäisykivuista", mitä ne oikein ovat ja miltä ne tuntuu?

Mullakaan ei ollut aavistusta, että millaisia ne on - mutta annas olla kun tuli aivastus sopivasti, niin ei jäänyt epäselväksi :hilarious: Ainakin mulla ne on ollut välillä sellaisia että kippuraan vetää vaikka kestävätkin vain ihan ohimenevän hetken.

Se on sellanen hetkellinen kipu esimerkiks jossain kohtaa alavatsaa vaikkapa ylösnoustessa tai venytellessä. Saattaa olla tosi voimakaskin ja voit kuvitella kun joku paikka melkein repeäis :woot: Liittyy usein raskauteen ja on useimmiten jotain ihan normaalia venymistä, mutta ainakin mulla oli niitä myös ennen raskautumista sillointällöin kuukautiskierron loppupuolella.

Kiitos Elisabet89, itsellä ei vielä ole ollut mitään äkillisiä kipuja, vain sellaista lieviä menkkamaisia tuntemuksia. Mutta hyvä tietää, että tämmöisiäkin voi tulla - ettei ihan kauhistu sitten.

(RV 5+3)

Mullakaan ei ollut aavistusta, että millaisia ne on - mutta annas olla kun tuli aivastus sopivasti, niin ei jäänyt epäselväksi :hilarious: Ainakin mulla ne on ollut välillä sellaisia että kippuraan vetää vaikka kestävätkin vain ihan ohimenevän hetken.

Pampula, auts, kuulostaa inhottavalta :wideyed: kyllä naisen kroppa on ihmeellinen ja ollaan me henkisesti vahvoja, kun tämmöiseen pystytään! Hyvä me!

Niin inhottavan tuntuista jomottelua masussa että piti googlailla ja rauhoitella itseä että se kuuluu asiaan.. kuhan ei liikaa voimistu/ tule verta :( ei sais stressata ollenkaan.

Mulla oli aamulla aivan tosi paha olo ja oksetti, onneks se meni ohi ku sai vähän syötyy aamupalaa. Nyt taas koko päivän ollu hirvee nälkä

Mulla tissit kans arat. Viikonloppuna jomotteli alamahaa varsinkin sillon kun oli riehunu vähän liian lujaa esikoisen kanssa lattialla. Parit puukoniskutkin tuli jo. Mut musta on kiva vaan kun viimeinkin alkaa jotain tuntumaan kun tähän asti ei oo ollu mitään oloja :)Nyt on illalla pyörryttäny. Rv 6+1

Minä erehdyin menemään pururadalle. Harvoin siis käyn. Paha olo oli koko päivän ja maha kipeä loppuillan. Menin siis semmoisia mäkiä ylös. Pitää vissiin rauhallisemmin ottaa.

Mua kans väsyttää koko ajan, mikään unimäärä ei riitä.

Onks kellään muulla tullut jo lisäkiloja?! Mä oon lihonut jo melkein kaks kiloa enkä ymmärrä miten, kun oon syönytkin tosi huonosti. Lähinnä hedelmät menneet alas. Onkohan se vaan jotain nesteitä mitä kertyy alussa, vai onko tässä odotettavissa että sama meno jatkuu ja kiloja tulee miljoona syömättäkin? :D
Mulla tuli ekassa raskaudessa 25 kg melkein pelkistä hedelmistä :hilarious: Kroppa ei oikein sietänyt sokeria raskausaikana ja keräs nestettä. Pari hedelmää päivässä on varmasti hyväksi, muuten sitten jotain muita kasviksia mielummin. Syödä kuitenkin pitää ja mieluiten monipuolisesti :)

Takaisin