Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko teillä oireita joka päivä ja koko ajan esim nännikipu? Vai vaihtelee oireitten voimakkuus päivittäin?

Onko teillä oireita joka päivä ja koko ajan esim nännikipu? Vai vaihtelee oireitten voimakkuus päivittäin?

Kyllä mulla ainakin vaihtelee, eiköhän se ole täysin normaalia. Ja varmasti riippuu myös siitä, kuinka paljon niitä oireita tarkastelee, itsensä voi psyykata tuntemaan/ei tuntemaan vaikka mitä. Itselläni oli muutama päivä sitten kova turvotus, mutta nyt helpottanut ja sen seurauksena rinnat ei enää niin piukeet ja kipeät.

Mulla on vaihdellut. Esim. tänä aamuna ei oo ollut etovaa oloa, muina aamuina on ollut. Sen sijaan rinnat on kipeät.
Tänä aamuna stressipiikki nousi, kun on mahaan koskenut. Luultavasti ummetusta. Välillä tosiaan vaikea luottaa raskauteen, mutta tsempannu itseäni sillä että on ollut parempi oli
olo kuin viimeks alussa. Ei oo pyörryttäny läheskään niin paljon. Oiskohan km.n jälkeen otettu rautakuuri vaikuttanu asiaan? En tiedä..

Ite alan kallistuu tuntemusten perusteella siihen että kesken menee tämäkin.. Tänään alkoi selkäkipu ja nännit ei oo niin kipeet ku eilen. Kuulostaa vähän liian tutulta. Vuotoa odotellessa..

Hoopakka, toivottavasti on ihan alkuraskauden muutoksia mitkä tuntuu jo selässäkin.

Mulla ei ole ollut oireita juuri mitään. Rinnat oli vähän arat siinä 4+viikolla, mut sekin rauhoittui. Tänään oli ekan kerran vähän etova olo nyt 5+. Ja menkkamaisia jomotuksia on ollu pitkin matkaa.
Mulla ei oo ollu hirveen voimakkaita oireita raskauksissakaan, jotka on johtanu syntymään. Paitsi väsymys. Sitä odotan kuvioihin piakkoin.

Mullakin ollut hyvin oireetonta ja niin oli esikoisenkin kanssa. Rinnat on herkistyneet vähän ja nyt huomaan raudan maun suussa voimakkaasti. Vähän semmonen nuutunut olo. Ihan kuin olis ollut liikaa auringossa vaikka en ole. Rintojen arkuus on ainut oire mistä ehkä osaisin epäillä raskautta jos en muuten tietäisi. Nyt rv 5+5.

Täällä iltaa kohti saattaa jotain tuntemuksia olla,mutta aamulla ja päivällä kun ei ehdi kuulostella omia oireitaan,niin eipä niitä joko ole tai sit en vaan tosiaan huomaa :D

Toivottavasti Hoopakka ei kuintenkaan enteilisi huonoa<3

Täällä oireena pahiten päällä kestokrapulainen olo. Todella nuutunut ja ajoittaisia etovia oloja. Päässä humisee.
Rinnat ei edellenkään kipeät. Joskus iltaisin ehkä hieman saattaa aristaa.

Eilen oli myös enemmän repäisykipuja ylösnoustessa.

Hei, vinkki vitonen tähän väliin! :grin
Oon huomannut, että jääpalat ja varsinkin mehujäät auttaa mulla hieman tuohon pahoinvointiin!
Kannattaa kokeilla, jospa auttaisi :)

Nännit ovat erittäin arkana.. mut tässä vaiheessa kaikkia epämukavia tuntemuksia kohdussa jännittää ja heti kun tuntuu nestettä housuissa niin pakko katsoa heti ettei ole verta :| inhottavan ahistavaa. Menis aika nopeaa nämä kriittiset viikot :)

Ite alan kallistuu tuntemusten perusteella siihen että kesken menee tämäkin.. Tänään alkoi selkäkipu ja nännit ei oo niin kipeet ku eilen. Kuulostaa vähän liian tutulta. Vuotoa odotellessa..

Mulla aaltoilee oireet jatkuvasti ja silti ainakin raskaustestit näyttäneet tosi tummaa viivaa. Välillä tissien arkuus häviää kokonaan ja näillä tulee takaisin. Vähitellen tässä alkaa luottaa siihen että kaikki hyvin!

Täällä havaittu ensimmäisiä oireita eilen 5+4, nimittäin lievää etomista, joka voimistui iltaa kohden ja aivan tajuton väsymys. Nukuin melkein kellon ympäri.

No niin tänään taas se etova olo tuli yhden päivän poissaolon jälkeen. Pakko oli lähtee ulkoilee, jotta sais muuta ajateltavaa.

Matkalla töihin... järkyttävä olo ja tää (toki ihana) lämmin ilma ei kyllä tee hyvää!
Saati sitten metromatka..yhhh.

Turvotus on välillä ihan naurettavaa. Ku on ylipainoinen muutenki ja sit maha pömpöttää niiku ois pitkälläkin. :D

Onko muita väsyttänyt? En selviydy ilman päikkäreitä ja viime yönä nukuin 11 tuntia. Mietin, että johtuuko raskaudesta vai uusista allergislääkkeistä. Ehkä molemmista..

Mulla on ollut ihan lieviä oireita, niin lieviä että vois olla sellasia ihan muuten vaan. Rinnat olleet välillä hieman arat ja tänään alamahalla nipistävää kipua.

Onko muita väsyttänyt? En selviydy ilman päikkäreitä ja viime yönä nukuin 11 tuntia. Mietin, että johtuuko raskaudesta vai uusista allergislääkkeistä. Ehkä molemmista..
Minua on väsyttänyt normia enempi. Nukahdan paljon helpommin kesken päivän kuin normisti. Onneksi voin vielä kotona köllötellä esikon kanssa päiväunia.

Takaisin