Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitää olla treenipäiviä ja sitten lepopäiviä :) eli ihan normaalia. Oletko hiljaisempina päivinä tehnyt liikelaskentaa? Joskus liikkeitä ei edes itse huomaa tietyssä asennossa, vaikka vauva olisikin aktiivinen. Mulla kans edessä istukka, mut kylkimakuulla jalat vähän koukussa sit tuntuu selvästi. Ja jos vielä syö jotain kuumaa/kylmää, ni vauva alkaa liikkua.Mulla on kanssa välillä tässä hermostuttanut, kun vauva liikkuu joku päivä tosi vähän. En tiedä vaikuttaako tuo edessä oleva istukka asiaan. Mutta sitten taas toisina päivinä hirveä myllerrys mahassa.
Mulla närästää, oksennus refleksi herkillä ja olen nyt alkanut oksentaan. Hampaiden pesu kamalaa kun jo pelkkä hammastahnanmaku ällöttää...
Liitoskivutkin tullut. En voi kauaa seistä ja kävellä kun jo kolottaa.
Esikoisesta olin kuitenkin töissä alle 3v ryhmässä loppuun asti..
Miehellä menee hermo kun kokoajan märisen ja en jaksa tehdä mitään.[/QUOTE
Mulla aikanaan mies ei ymmärtänyt miten en pystynnyt touhuamaan ja tekemään vaikka olin vain raskaana. Toisessa raskaudessa pidin päiväkirjaa ja hölöttelin tuntemuksia ja jos heräilin yöllä herätin miehenikin ja sanoin kun olen vain raskaana niin tältä se tuntuu. Kolmos raskaudessa ja tässä ei oo tarvinnut paljon puhuu ku mies itse sanoo muista lepää ja ottaa iisisti