Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huomaa, että taas alkaa pahoinvointi nostamaan päätään. Lihatuotteita ei taaskaan näköjään pysty syömään ilman oksennusreaktiota. Vesi maistuu ihan järkylle (kiva helteet).
Appelssiinimehu saa oksennuksen aikaan Mutta täytyy jotain muuta kokeilla, oishan tuossa tuota lasten mehukattiaAuttaisko, jos joisit laimeaa mehua tai hedelmillä/marjoilla/kurkulla maustettua vettä (laittaa vesipulloon vaikka appelsiinia)?
Kuullostaa niin tutulle. Koko ajan ois nälkä, mutta mitään ei pysty syömään ilman pahoinvointia. Näkkileipää oon pystynyt syömään tänään.Ite tässä just paistelen kanoja perheelle ni taitaa jäädä iteltä syömättä Aiemmissa raskauksissa on myös kana alkanu ällöttää nopeesti. Kauhee nälkä ja ei tekis mieli syyä mitään. Ja sit ku ei syö ni tulee vaan entistä huonompi olo.
Samaa täällä.. karmeaa!Kuullostaa niin tutulle. Koko ajan ois nälkä, mutta mitään ei pysty syömään ilman pahoinvointia. Näkkileipää oon pystynyt syömään tänään.
Mulla alkoi etominen kunnolla viime viikolla, eli joskus 6+0 eteenpäin.Milloin teillä toi pahoinvointi alkoikaan? Itse olen nyt rv 5+5 eikä vielä mitään oksu-tuntemuksia ja ruokahalu ihan normaali.
Mulla alkoi etominen kunnolla viime viikolla, eli joskus 6+0 eteenpäin.
Nyt on 7+1 ja olo on jo aivan kaamea.
Mullakin alkoi n 6+0 ja nyt tosiaan ihan hirveä olo koko ajan. Vain nukkuessa on hyvä olla. Ja tämä väsymys on jotain järkyttävää, en muista tälläistä olleen esikoisen raskaudessa vaikka pahoinvointi oli silloinkin rajua.
Miten te joilla on jo lapsia niin pärjäätte pahoinvoinnin kanssa? Nimittäin 2v taapero ja tämä olo on ihan horror yhdistelmä haluaisin vain maata sängyssä mutta minkäs teet kun tuollainen termiitti pyörii ympärillä. Aika paljon on jo saanut piirrettyjä katsella mutta jos tätä on luvassa taas seuraavat 2kk niin huhheijaa
Mullakin alkoi n 6+0 ja nyt tosiaan ihan hirveä olo koko ajan. Vain nukkuessa on hyvä olla. Ja tämä väsymys on jotain järkyttävää, en muista tälläistä olleen esikoisen raskaudessa vaikka pahoinvointi oli silloinkin rajua.
Miten te joilla on jo lapsia niin pärjäätte pahoinvoinnin kanssa? Nimittäin 2v taapero ja tämä olo on ihan horror yhdistelmä haluaisin vain maata sängyssä mutta minkäs teet kun tuollainen termiitti pyörii ympärillä. Aika paljon on jo saanut piirrettyjä katsella mutta jos tätä on luvassa taas seuraavat 2kk niin huhheijaa
Onko kellään ollut raskaus aikana virtsassa verta? Itsellä ihan colan väristä pissaa vaikka kuinka jois vettä yms. ei ainakaan virtsatietulehdusta ole testejen mukaan.
Täysin samaa! Iltaisin tuntuu, että ummetusta ja tulee vain ilmaa. Aamulla sitten löysänä.Argh, muilla vatsaongelmia? Täällä iltaisin hirmusesti ilmaa vatsassa ja aamuisin tulee aikast löysänä/ripulina ulos. (RV 5+6)
Selvisikö sulla tämä asia jo? Oliko ihan oikeasti verta? Jos ei, ehkä joku ruoka, mitä söit, värjäsi pissan? Punajuuri, mustikka tms. Varsinkin, jos vielä ummetusta kehissä, niin pissa voi olla tummaa.
View attachment 69059tuosaa näkyy 1,5h pidetty rakossa eli tommosta erittäin tummaa ja testeissä näkyy että se on verta
Täysin samaa! Iltaisin tuntuu, että ummetusta ja tulee vain ilmaa. Aamulla sitten löysänä.
Ihanaa, eikö vain