Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mua kans väsyttää koko ajan, mikään unimäärä ei riitä.

Onks kellään muulla tullut jo lisäkiloja?! Mä oon lihonut jo melkein kaks kiloa enkä ymmärrä miten, kun oon syönytkin tosi huonosti. Lähinnä hedelmät menneet alas. Onkohan se vaan jotain nesteitä mitä kertyy alussa, vai onko tässä odotettavissa että sama meno jatkuu ja kiloja tulee miljoona syömättäkin? :D

En uskalla edes mennä puntarille kun tässä vuoden aikana käynyt niin aina vähän noussut paino >:(

Ruuansulatus hidastuu kai alkuraskaudessa/raskaudessa ja syömättömyyskään ei tarkota että paino tippuis kun sen takia ruuansulatus hidastuu entisestään. Ja tää jäätävä turvotushan näkyy myöskin vaa’alla. :/

Laihduin ekassa raskaudessa alussa nelisen kiloa ja näköjään nytkin oon vähän laihtunut. Mutta minua se ei haittaa kun lisäkiloja muutenkin ihan tarpeeksi.

Tsemppiä kaikille raskausoireiden kanssa! :)

Perjantai oli ensimmäinen päivä, kun ajattelin, että joudun ottaa saikkua. Aamulla oli niin etova olo, että en pystynyt olemaan oikein mitenkään päin. Selvisin kuitenkin töihin ja oli niiin kiireinen päivä. Olis vaan pitänyt ottaa vaikka etäpäiväksi tuo niin kun suurin osa meiltä töistä.

Ruuansulatus hidastuu kai alkuraskaudessa/raskaudessa ja syömättömyyskään ei tarkota että paino tippuis kun sen takia ruuansulatus hidastuu entisestään. Ja tää jäätävä turvotushan näkyy myöskin vaa’alla. :/

Mulla on taas aineenvaihdunta nopeutunut, niin että pitää koko ajan käydä vessassa! :D Melkeinpä heti ruokailun jälkeen. Tämä oli myös siskollani lähes ainoita raskausoireita aikoinaan.

On tullut noin kilo lisää painoa. Turvotus on kyllä jäätävä ja nyt huomannut kuinka aineenvaihdunta on alkanut hidastumaan. Ihan alussa se taas oli nopeaa :D

Toivon vain, etten saa taas sitä 20kg painoa lisää.. :shifty: huomaan jo nyt pientä iskiaskipua ja pelottaa etten tässäkään raskaudessa pysty kunnolla liikkumaan. Sormet ristissä toivotaan ettei niin käy! :D

Ite oon kyl kans turvonnut niiku ilmapallo iltaisin. Täällä on semmoset fiilikset et menkat alkaa ihan just nyt. Alaselkää ja mahaa koskee ja eilen tuli päivällä pikkutippa verta. Ahistaa:sorry:

Rv 4+6

Voi Hoopakka, toivottavasti menee hyvin eikä vuoto ala. Uskon tuon ahdistuksen
:( tsemppiä kovasti sinulle!

Hoopakka oletko tehnyt testiä? Vahvistuuko vai ei? Uskon säikäyttävän, mutta voi kuulua myös asiaan. Toivotaan parasta!

On miu mielestä vahvistunu. Äsken tein mut se oli vaa tunnin pidätyksestä laimeesta pissasta ja oli saman vahvuinen kun eilen.

Tsemppiä Hoopakka! Ehkä testin teko tosiaan saattas kertoa jotain, et onko kirkuvat viivat vai haalenneet.
Mut mullakin oli vielä tossa vaiheessa menkkamaista oloa, tein ekan testinkin vasta 4+4 tai jotain just siks kun olin varma et menkat alkaa. Eli ei välttämättä tarkoita mitään pahaa. :)

Mulla on ikäviä alamahajuilimisia ollu tänään :( huolettaa... sellasta ihan jatkuvaakin kipua... liekö enää normaalia :'(

Takaisin