Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko muilla alkuraskaudessa maha sekaisin? Mulla ollut nyt 2 viikkoa ja kipujen kanssa ripulilääkkeitä kun ei sais käyttää onko mitään niksejä mitkä vois auttaa ? :)
Minkälaisia tuntemuksia teillä tulee liiasta rasituksesta? Kun jotenkin ajattelisi, ettei näillä viikoilla tule vielä mitään (7+3), mutta olen nyt kurssilla, jossa melkein koko ajan liikutaan/tanssitaan, ei mitään raskasta vaan enemmän kävelyä ja kevyttä tanssia, mutta ollaan kuitenkin jalkojen päällä koko ajan, tai sitten istutaan lattialla. Mulla on koko päivän nipistellyt alavatsasta ja äsken ihan kuin olisi ollut pieni häivähdys liitoskipuakin jo... Pientä ällötystä on myös, mutta onneksi ei pahaa ja tässähän se melkein unohtuu kun touhuaa hulluna koko ajan.
Onkos muilla hedaria? Ärsyttävää, ku päätä jomottaa.
Alavatsaa nippailee, ja tänää uimahallissa vähä olevinaa jopa supisteli? Ainenki maha meni ajoittai iha kovaks.. Viime raskaudessa mulle tuli järkyttäviä vatsakramppeja tällee alussa ku työ oli ajoittain sellasta et jouduin olee paljon kaksin kerroin..
Mulla ei pysy edes vesi sisällä. Kai kohta oon tiputuksessa.