Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muilla alkuraskaudessa maha sekaisin? Mulla ollut nyt 2 viikkoa ja kipujen kanssa :sad001 ripulilääkkeitä kun ei sais käyttää onko mitään niksejä mitkä vois auttaa ? :)

Onko muilla alkuraskaudessa maha sekaisin? Mulla ollut nyt 2 viikkoa ja kipujen kanssa :sad001 ripulilääkkeitä kun ei sais käyttää onko mitään niksejä mitkä vois auttaa ? :)

Mulla oli aamuisin ihan ripulilla, helpotti muistaakseni rv7+

Olisko jostain psylliumista apua? Eli sekoitetaan veteen 1tl-1rkl ja juodaan, kun on turvonnut.

Itselläni meni viikossa ohi.

Minkälaisia tuntemuksia teillä tulee liiasta rasituksesta? Kun jotenkin ajattelisi, ettei näillä viikoilla tule vielä mitään (7+3), mutta olen nyt kurssilla, jossa melkein koko ajan liikutaan/tanssitaan, ei mitään raskasta vaan enemmän kävelyä ja kevyttä tanssia, mutta ollaan kuitenkin jalkojen päällä koko ajan, tai sitten istutaan lattialla. Mulla on koko päivän nipistellyt alavatsasta ja äsken ihan kuin olisi ollut pieni häivähdys liitoskipuakin jo... Pientä ällötystä on myös, mutta onneksi ei pahaa ja tässähän se melkein unohtuu kun touhuaa hulluna koko ajan.

Minkälaisia tuntemuksia teillä tulee liiasta rasituksesta? Kun jotenkin ajattelisi, ettei näillä viikoilla tule vielä mitään (7+3), mutta olen nyt kurssilla, jossa melkein koko ajan liikutaan/tanssitaan, ei mitään raskasta vaan enemmän kävelyä ja kevyttä tanssia, mutta ollaan kuitenkin jalkojen päällä koko ajan, tai sitten istutaan lattialla. Mulla on koko päivän nipistellyt alavatsasta ja äsken ihan kuin olisi ollut pieni häivähdys liitoskipuakin jo... Pientä ällötystä on myös, mutta onneksi ei pahaa ja tässähän se melkein unohtuu kun touhuaa hulluna koko ajan.

Alavatsaa nippailee, ja tänää uimahallissa vähä olevinaa jopa supisteli? Ainenki maha meni ajoittai iha kovaks.. Viime raskaudessa mulle tuli järkyttäviä vatsakramppeja tällee alussa ku työ oli ajoittain sellasta et jouduin olee paljon kaksin kerroin..

Alavatsaa nippailee, ja tänää uimahallissa vähä olevinaa jopa supisteli? Ainenki maha meni ajoittai iha kovaks.. Viime raskaudessa mulle tuli järkyttäviä vatsakramppeja tällee alussa ku työ oli ajoittain sellasta et jouduin olee paljon kaksin kerroin..

Kiitti vastauksesta, jotain sellasta mullakin! Vähän vaan huolestutti, kun ei töissä, pyöräillessä ja kotona ollut mitään tällaista. En muista aiemmista raskauksista mitään oireita näiltä viikoilta, on voinut ollakin mutta pyyhkiytyneet pois mielestä. :)

Pahoinvointi on taas helpottamaan päin. Jos ateriavälit venähtää ni sit alkaa kyl tulla huono olo, muuten aika jees. Nyt mennään päivät 1,5-2h päikkäreillä ja 21 nukkumaan, eli väsyttää! :D 9+3

Onko muilla unentarve lisääntynyt? Siis mä vetelen nyt 11h yöunia ja tänään aamulla väsyttää edelleen. Tunnen kylläkin, että kehossa on nyt tehtaat maksimilla, joten unta tarvitaan paljon. Mutta silti, on niin lusmu olo, kun ei muuta jaksa kuin käydä duunissa, kaupassa, kokata jotain helppoa ja mennä nukkumaan.

Sais jo helpottaa, rupee *ituttaa tää väsymys.

Lisäksi leposyke vetelee jotain ihan omiaan, on siis selvästi kohonnut. Kait sekin kuuluu asiaan?

Sori valitukseni, mut kyl te ymmärrätte :angelic:

RV 9+3

Muokattu viimeksi:
Labraan piti viedä pissanäyte. Olipa tuskanen yö kun piti pidätellä se neljä tuntia.
Heräät ja katot kelloa kolme tuntia jos vielä tunnin nukkuu nii sitte voi mennä vessaan. Käännän kylkeä ja uudestaan eiku vessaan juoksun kanssa.
Myöhemmin heräät vielä puoli tuntia nii neljä tuntia on täynnä. Aaargh.... :D

Mulla alkoi eilen kunnon pahoinvointi. Olin jo vähän toivonut, että josko ei tulisi. Oksettaa, mutta en oksenna. Turhauttavaa. Samalla tuntuu viime viikonlopun säikähdyksen jälkeen, että ei sais valittaa.. Se varmaan osin sitten tekee tästä henkisesti rankempaa, että tuntuu epäkiitolliselta kun vaan velloo pahassa olossaan. Onneksi esikoinen vaatii sen verran huomiota, että ei ehdi ihan niin vaan pahaa oloa miettiä.

Miten te selviätte töissä pahan olon kanssa? Mua jännittää jo ens viikon kokoukset joita pitää vetää. Oon ollut viime äitiysloman jälkeen 4kk töissä, tuntuu etten ehtinyt vielä edes päästä kunnolla takas työelämään..

Mulla on ollu jotenkin niin hirvee väsymys että tuntuu ettei jaksa tehdä mitään ylimäärästä

Mullekin iski oikeastaan tänään vasta pahoinvointi, tosin ei ole tarvinnut vielä oksentaa. Aiemmin oli vain ällötys, joka meni ohi kun söi, mutta nyt on pahempi. Ruoka onneksi maistuu hyvin. Tänään viikot 7+5.

Te kenellä pahoinvointi on helpottanut, niin millä viikoilla se oli pahimmillaan?

Mä odotan sitä helpotusta... rv9+ tuntui helpottavan, mutta se oli vain pari päivää.
Nyt pahenee vaan :dead: en oo saanut pariin päivään mitään muuta pysymään sisällä ku vesi ja marjat :grumpy:

Rv10+4 (tai 10+6)

Mulla pahoinvointi oli pahimmillaan viikoilla 7-9. Silloin etoi ihan koko ajan riippumatta mitä söi tai oli syömättä ja pari kertaa piti oksentaa. Nyt lievä huono olo iskee enää joitakin kertoja päivässä. Jostain luin, että just ennen kymppiviikkoa ois pahimmat olot, mutta on tietysti yksilöllistä.

Väsymystä on vieläkin ilmassa muttei sekään enää onneksi niin paha kun pari viikkoa sitten. Odottelen toiveikkaana keskiraskauden oireetonta ja hyvää oloa :D
Rv 10+2

Mulla ei pysy edes vesi sisällä. Kai kohta oon tiputuksessa.

Takaisin