Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tullut semmonen oire, että välillä tuntuu sylkeä erittyvän hirveästi suussa. Luin jostain, että semmonen voi olla ihan oikea raskausoire etenkin alkuraskaudessa.

Mulla on tullut semmonen oire, että välillä tuntuu sylkeä erittyvän hirveästi suussa. Luin jostain, että semmonen voi olla ihan oikea raskausoire etenkin alkuraskaudessa.

Mulla liittyy syljen eritys pahoinvointiin. Saa siis nieleskellä koko ajan... En tiedä oisko samasta kyse?

Mulla tuntuu kurkku olevan täynnä sylkeä ja se provosoi yökkäämään.

Tänään hävinnyt tissikipu ja pahoinvointi, tilalle on tullut pistävä/viiltävä alavatsakipu. 8+3. Suuri optimismini on ehkä kokenut pienen kolauksen. Sormet silti ristissä et kaikki menee hyvin. :)

Täällä vähän sama homma:sorry: Tai ei oo kokonaan hävinny mut vähän lieventynyt. Ja mahassa välillä nippailuja. Itellä ei oo optimismia yhtään vaan oon taas ihan varma et kesken meni.

Ihan sama tilanne, on tosi rankkaa olla töissä ja nieleskellä koko ajan kun oksettaa ihan julmetusti aamupäivällä ja taas iltapäivällä. Lounaan jälkeen heti meinaan nukahtaa pystyyn ja sitten kohta se yökkäily. Jos tästä oksu lentää niin jään taatusti kiinni kun tosi paljon porukkaa ympärillä :hungover: Huh kun alkais jo vähän helpottaa. Mikä tehoaa parhaiten kun paha olo iskee? Mulla on aina pähkinöitä joita yritän napsia koko ajan, mutta eipä nekään oikeen maistu...
Jäiset/kohmeiset marjat,mut ne pitää olla kotimaisia ja ainoa mahd.varmistaa on,et ne ns.ite poimittuja eikä kaupan...

Tuntuu, että tää pahoinvointi vaan yltyy. Jouduin äsken lähtee töistä taksilla kotiin oksentamaan, kun on niin etova olo. Ei kädessä olevat pahoinvointirannekkeetkaan auta mulla yhtään ja aamiaistakin olin syönyt just.
9+3

Muutama päivä ollut oksettava olo, mutta tänään tuli ensimmäisen kerran oksennettua. Tänään alkoi huimaus kanssa jota oli edellisessä raskaudessa alusta asti

Jee jee.. töissä ja maha veti ripulille :( kiva tehdä hoitotöitä!

Mulla kanssa nyt yltynyt taas rajummaksi pahoinvointi. Varsinkin iltaa kohden olo huononee mahdottomasti. Eilenkin sai vielä ennen nukkumaanmenoa käydä oksentamassa:dead:

Onpa nyt oikea pahoinvoinnin aalto liikkeellä! :( onneksi on viikonloppu. Hurjasti tsemppiä kaikille! :)

Onpa nyt oikea pahoinvoinnin aalto liikkeellä! :( onneksi on viikonloppu. Hurjasti tsemppiä kaikille! :)
Ei paljin lohduta kun on viikonloppu töitä :hilarious: Ja jos tulee niin huonovointiseksi, ettei töihin kykene, niin on kymmenien kilometrien matka päivystykseen hakemaan saikkulappua :arghh:

Ei paljin lohduta kun on viikonloppu töitä :hilarious: Ja jos tulee niin huonovointiseksi, ettei töihin kykene, niin on kymmenien kilometrien matka päivystykseen hakemaan saikkulappua :arghh:

Sama koko viikonloppu töitä :)

Mäki meen nyt viikonlopuksi töihin. Muutenkin töiden lisäksi paljon menoa. Kyllä jännittää, kun on pari viikkoa ollut saikulla. Saanut nukkua kun haluaa ja pystyy.. kääk

Mäki meen nyt viikonlopuksi töihin. Muutenkin töiden lisäksi paljon menoa. Kyllä jännittää, kun on pari viikkoa ollut saikulla. Saanut nukkua kun haluaa ja pystyy.. kääk

Mä kans käytännössä makasin viikon (lomalla) mutta tänään yllättäen uudessa työssä olin todella särmänä ja tein töitä ihan liekeissä. Toki nyt sitten aivan koomassa kotona :D Mutta pointtina siis se, että kyllä sitä skarppaa, kun on pakko ja kun miettii työjuttuja, niin ei edes ehdi raskautta miettiä.

Nyt huomaan että rinnat alkaneet vähän ehkä turvota. Imetyksen jäljiltä sellaiset nahkaläpyskät että ihan kiva olisi jos taas vähäksi aikaa edes saisivat jotain muotoa!

Mulla on vielä sairaslomaa ja pelottaa palata takaisin kun veto on niin pois. Saa nähdä millon uskaltaudun töihin...

Mä lienen jotenkin kummajainen, tai kuulun onnekseni siihen pieneen vähemmistöön jolle ei tule pahoinvointia. Ei tullut esikoisesta kertaakaan, eikä ole nytkään (rv 5+6) :) Mutta: mulla pasahti heti plussasta rintoihin lisää ainakin kaksi kuppikokoa lisää ja ne on järjettömän arat. Samoin turvotus on hirveä, en voi kuvitellakaan syöväni yhtään esim leipää (turvottaa hieman jo normaalistikin). Arvatkaapa paljonko plussaa vaaka näyttää, ja vieläpä kun yksi oire on järjetön nälkä koko ajan. Tätä menoa olen kyllä tammikuussa jo aika valas o_O vielä kun iltapäivisin meinaa jo nukahtaa istualleen, ei jaksa oikein edes urheilla.

Mulla ei esikoisesta ollut oikein nimeksikään pahoinvointia. Nyt on vähän enemmän, mutta ei onneksi mitään kovin pahaa. Ei oo tarvinnut käydä oksentamassa tms. Pari kertaa oon käynyt aamupäivällä kaupassa ja siellä jostain syystä iskenyt huono olo keskellä ruokahyllyjä. Niistäkin onneksi selvisin lopulta ihan ok. Töissä kun on kiirettä, ei huonoa oloa usein edes huomaa.

Mulla taas oli esikoisesta jo iha plussasta asti 24/7 etomista ja välillä iha oksentelua. Ja nyt tästä toisesta ei oo ollu pahoinvointia. Hajuaisti toimii liian hyvin ja tissejä vähä nipistelee. Ja koko ajan on nälkä ja väsyttää. Mut ei okseta tms.

Taisin iloita liian aikaisin toisesta oireettomasta raskaudesta. Nyt on etonut muutaman päivän ajan 24/7 ja etenkin tämä aamu on ollut todella hankala pahoinvoinnin vuoksi. Ei kyllä naurata, pitäisi kuitenkin jaksaa tuon alle kaksivuotiaan kanssa touhuta.

Muokattu viimeksi:
Takaisin