Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla esikoisesta pahimmillaan rv 6-16 toisesta rv 6-10. Nyt on ollut paljon lievempää ja ehkä 8+ viikolla lieveni entisestään.Mullekin iski oikeastaan tänään vasta pahoinvointi, tosin ei ole tarvinnut vielä oksentaa. Aiemmin oli vain ällötys, joka meni ohi kun söi, mutta nyt on pahempi. Ruoka onneksi maistuu hyvin. Tänään viikot 7+5.
Te kenellä pahoinvointi on helpottanut, niin millä viikoilla se oli pahimmillaan?
Arvelin että paha olo ois rauhoittunut, mutta ei. Äskenkin sain väkipakolla syödä lounaan. Ihmekään jos tässä rupeaa laihtumaan. Vaikuttaneeko pahaan oloon myös pari huonosti nukuttua yötä...
Oon nyt viikon sisällä huomannut miten mun mielialat vaihtelee ihan laidasta laitaan!!! Välillä oon onnellisempi kun koskaan ja seuraavalla sekunnilla tuntuu, että maailma romahtaa ihan just niskaan :banghead: Nyt kun oireet on muutenkin lähes kadonneet tuntuu, ettei raskaana olisikaan... paitsi tää turvotus, arat tissit ja väsymys
Vois jo tulla heinäkuun melkein puoliväli, että pääsis ultraan kattomaan onko pienellä kaikki hyvin
Töissäkään ei kyllä kiinnosta mikään, päivät vaan kituu läpi! Onko muilla samoja oireita?
Lisäyksenä viikot 9+1
Todellakin! Välillä olen ihan sitä mieltä, että tämä raskaus oli virhe, mä en selviä tästä, mies ei tue mua ja jään ihan yksin ja muumioidun kotiin.
RV 10+3
Ihana kuulla etten ole ainut, vaikka en kyllä toivoisikaan tätä mielialaa kenellekään muulle!! Kait tämä joskus tästä tasaantuu... tsemppiä myös sulle Mustikkamarja
On hyvä kertoa kaikista fiiliksistä, kyllä niitä vaan voi tulla niin laidasta laitaan tässä raskauden aikana. Tunteet tasaantuu viimeistään kun vauva on maailmassa ja vähän sen jälkeen vielä
Mua on alkanut vaivaamaan tällä viikolla erityisesti mahakivut ja ummetus. Oliko kellään mitään tietoa sopivista lääkkeistä? Ongelma varmaan lähinnä se kun ei syö kunnolla kun kerran päivässä....
Todellakin! Välillä olen ihan sitä mieltä, että tämä raskaus oli virhe, mä en selviä tästä, mies ei tue mua ja jään ihan yksin ja muumioidun kotiin.
RV 10+3