Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minua rupeaa naurattaa jo, tää etova olohan alkaa olla jo normaali olotila! Kyllä varmaan sit on ihan ihmeissään kun tämä joskus loppuu toiv. pian. Minullakin tuo parivuotias häärää tossa, että eipähän ainakaan paranna tilannetta jos on tottelemattomalla tuulella.
Rv 8+6
Mulla helpotti jonkin verran jo viime viikolla. Ei nyt mitään kovin pahaa ole kyllä ollutkaan. Nyt 9+0 :)Onkos kenelläkään alkanut oireet vähentyä? Mulla nyt rv 8+5 ja tuntunut pari päivää paremmalta.
Täällä myös taaaaaas oksennellaan.
Jouduin tosiaan lauantaina lähtemään töistä kesken päivän, kun ei tullut mitään mistään. Mulla kun on vielä oksentaessa se pissan karkaamisen ongelma... oi kyllä.
Huomenna taas pitäisi käydä sairaslomaa hakemassa. Huoh.
Nyt arvon soitanko työterveyteen, missä valitetaan vai soitanko terveyskeskukseen, missä yleensä vähätellään. Kivat vaihtoehdot
Menin terveyskeskukseen, koska en olisi saanut työterveyteen kyytiä. Julkisilla sinne kestää yli tunnin matkataKumpaan vaihtoehtoon päädyit? :) Ja saitko sairaslomaa? Meillä neuvolassa sanottiin, että sairaslomat kannattais mennä neuvolalääkärikin kautta, että ehkä se sit ainakin uskois oireita ym.
Menin terveyskeskukseen, koska en olisi saanut työterveyteen kyytiä. Julkisilla sinne kestää yli tunnin matkata
Sain tämän viikon vielä nyt alkuun ja reseptin pahoinvointilääkkeeseen. Verikokeisiin sitten, jos vielä jatkuu tai ei nesteitäkään saa alas.
Niin meillä siis neuvolassa sanotaan, että he eivät hoida alkuraskauden pahoinvointeja. Täytyy mennä terveyskeskukseen. Mielestäni ihan urpoa, mutta näin oli jo esikoistakin odottaessa
Joo siihen sain reseptin. En tajunnut yhtään kysyä lääkkeestä mitään.. nyt mietityttää onko se ihan turvallinen. ÄäääähAa okei, täälläpäin on sit eri käytäntö. :) No mutta hyvä, että sait apua ja toivotaan, että pahoinvointi helpottaa! Saitko Primperaniin reseptin vai? Ilmeisesti jotkut lääkärit myöntää siihen reseptin raskauspahoinvointiin.
Joo siihen sain reseptin. En tajunnut yhtään kysyä lääkkeestä mitään.. nyt mietityttää onko se ihan turvallinen. Äääääh
Mulla on tullut semmonen oire, että välillä tuntuu sylkeä erittyvän hirveästi suussa. Luin jostain, että semmonen voi olla ihan oikea raskausoire etenkin alkuraskaudessa.