Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakaan ei vielä mitään helpotusta, nyt 9+5 .
Ei auta kuin toivoa että meillä kaikilla pian on parempi olla

9+2 ja pahoinvointia yölläkin,kun heräilen ...o_O
Ja toi ihmisviha on outo tunne,mut tulee kyllä mitä ihmeellisemmissä tilanteissa:confused:

Väsymys yhdistettynä pahoinvointiin on jo aika mojova kombo, mutta nyt olen saanut myös kohtalaisen karsean kesäflunssan. Nainen hehkeimmillään? Juu, juu [emoji38]

Väsymys yhdistettynä pahoinvointiin on jo aika mojova kombo, mutta nyt olen saanut myös kohtalaisen karsean kesäflunssan. Nainen hehkeimmillään? Juu, juu [emoji38]

Mulla täälä myös viimeset 2 yötä mennyt 4h unilla kun ei ole illalla saanut unta vaikka kuinka väsyttää ja yöllä heräillyt virkeänä n. 16388 kertaa + pieni etova olo kokoajan SEKÄ järkyttävä flunssa ihan hirvee olo !!:depressed:

Täällä 8+0 ja väsymys on edelleen järkky. Pahoinvointi pysyy aisoissa ainoastaan säännöllisellä syömisellä eli käytännössä pitää syödä koko ajan jotain :D Ihmisviha edelleen läsnä, töissä oon onneksi osannut käyttäytyä.

Täällä 8+0 ja väsymys on edelleen järkky. Pahoinvointi pysyy aisoissa ainoastaan säännöllisellä syömisellä eli käytännössä pitää syödä koko ajan jotain :D Ihmisviha edelleen läsnä, töissä oon onneksi osannut käyttäytyä.

Ihana ystäväni Ripuli saapui taas taloon. Erilainen kuin muutama viikko sitten, nyt on pitänyt käydä useammin veskissä, mutta ei tule isoa tyhjennystä kerralla... Mistäs sitä tietää, onko kyseessä vatsatauti vai ei...? Ei ole kuumetta tai pahoja vatsakramppeja (vielä), vatsa vaan mölisee tosi paljon.

RV 9+6

Oireiden määrä ja laatu on kyllä riippuvainen viikoista, täälläkin on jengiä ainakin rv6-10. Pahoinvointikin voi alkaa vaan yhtäkkiä yhtenä päivänä.

Toivotaan niin!

Vähän ohi aiheen, mutta meillä oli toisella foorumilla aikoinaan tapana laittaa omat viikot kirjoitusten perään, ei ehkä joka juttuun mutta useimpiin. Ei sitä LA-listaa kuitenkaan muista, joten pysyi paremmin kärryillä toisten asioista suhteessa omiin. :)

(8+1)

Mulla alkoi eilen ruskea vuoto, joka jatkuu edelleen. Nyt on ollut illalla myös maha kipeä :sad001 Saa nähdä, mitä tästä seuraa. Nythän on kyllä ”menkkojen” aika joten voi toki johtua siitäkin. Muistelen että vuoti viimeksikin menkkojen aikaan.

8+1

Mulla alkoi eilen ruskea vuoto, joka jatkuu edelleen. Nyt on ollut illalla myös maha kipeä :sad001 Saa nähdä, mitä tästä seuraa. Nythän on kyllä ”menkkojen” aika joten voi toki johtua siitäkin. Muistelen että vuoti viimeksikin menkkojen aikaan.

8+1
Voi ei Embo, toivottavasti on kuitenkin ihan vaaratonta. Mulla on vuotanut jo yli 2 viikkoa ja tähän asti kaikki on ollut kunnossa. Tänään on sitten ollut kans maha kipeä ja pelottaa että nytkö menee sitten kesken :sad001 Huomenna on neuvola, jospa sitä kautta pääsisi lääkärin tarkastettavaksi.

Voi ähkytys. Ihan sama mitä syön vai juonko vaan vettä, ähkyttää sikana. Yritin netistä ettiä keskusteluita toisen raskaudein oireista, onko samanlaiset, heikommat vai vahvemmat kuin aiemmin? Mun edellinen, eli eka, raskaus oli kaksosraskaus joten en nyt yhtään tiiä miten tää mahollinen (ja kovasti toivottu :joyful:) yksösraskaus poikkeaa toisistaan. Tai tietenkin saattaa muutenkin oireet poiketa toisistaan. :biggrin

Rv 6+5

Toivotaan et Kamomilla* ja Embo teillä ois kaikki hyvin.
Itselläni ei hirveesti oireita oo vessassa juoksuttaa ehkä vähän enemmän ku normisti vaikka veden juontiakin pyrkiny lisäämään säännöllisemmäksi ja että siitä tulis tapa. Allergia oireet väheni radikaalisti, raskauden alettua.
Onko muita joilta allergiat väistyneet tai muuttuneet?

Voi ei Embo, toivottavasti on kuitenkin ihan vaaratonta. Mulla on vuotanut jo yli 2 viikkoa ja tähän asti kaikki on ollut kunnossa. Tänään on sitten ollut kans maha kipeä ja pelottaa että nytkö menee sitten kesken :sad001 Huomenna on neuvola, jospa sitä kautta pääsisi lääkärin tarkastettavaksi.

Toivotaan todellakin! Yritän lohduttautua sillä että keho voi hyvin reagoida vanhasta muistista kuukautiskiertoon ihan hormonaalisesti ja ainakin viimeksi vuoto oli vaaratonta. Mistä näistä tietää! Tsemppiä neuvolaan! Mulla on kans torstaina joten pitää siellä sanoa näistä vuodoista.

Mulla on parina edeltävänä keväänä tullut oireita siitepölystä, mutta tänä keväänä ei ollut mitään, vaikka kuulemma ollut paha siitepölykausi.

Takaisin