Mulla ei pysy edes vesi sisällä. Kai kohta oon tiputuksessa.
Voi kamala hirveästi tsemppiä sinne!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei pysy edes vesi sisällä. Kai kohta oon tiputuksessa.
Väsymys yhdistettynä pahoinvointiin on jo aika mojova kombo, mutta nyt olen saanut myös kohtalaisen karsean kesäflunssan. Nainen hehkeimmillään? Juu, juu [emoji38]
Onko täällä mun lisäksi muita joilla oireita ei juurikaan ole ? :angelic:
Oireiden määrä ja laatu on kyllä riippuvainen viikoista, täälläkin on jengiä ainakin rv6-10. Pahoinvointikin voi alkaa vaan yhtäkkiä yhtenä päivänä.
Voi ei Embo, toivottavasti on kuitenkin ihan vaaratonta. Mulla on vuotanut jo yli 2 viikkoa ja tähän asti kaikki on ollut kunnossa. Tänään on sitten ollut kans maha kipeä ja pelottaa että nytkö menee sitten kesken Huomenna on neuvola, jospa sitä kautta pääsisi lääkärin tarkastettavaksi.Mulla alkoi eilen ruskea vuoto, joka jatkuu edelleen. Nyt on ollut illalla myös maha kipeä Saa nähdä, mitä tästä seuraa. Nythän on kyllä ”menkkojen” aika joten voi toki johtua siitäkin. Muistelen että vuoti viimeksikin menkkojen aikaan.
8+1
Voi ei Embo, toivottavasti on kuitenkin ihan vaaratonta. Mulla on vuotanut jo yli 2 viikkoa ja tähän asti kaikki on ollut kunnossa. Tänään on sitten ollut kans maha kipeä ja pelottaa että nytkö menee sitten kesken Huomenna on neuvola, jospa sitä kautta pääsisi lääkärin tarkastettavaksi.