Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo täälläkin vesi maistuu ihan kakalta. Pitää olla jääkylmää vettä että sitä pystyy juomaan. Ja siis omenaa syödessä tulee aina huono olo ja kerran sen jälkeen oksensinkin mutta omenamehu kyllä maistuu:confused:
Väsymykselle ei näy loppua... Ja ihan puhuminenkin hengästyttää, kun esikoiselle luin iltasatua niin haukoin vaan henkeä ja oli kuin isokin urheilusuoritus:shifty:

Kyllä tää pahoinvointi nyt taitaa helpottaa! Eilen illalla oli kyllä taas etovaa omia, mutta nyt jo kolmas päivä ilman oksennusta! Ei tartteisi tulla taikaisinkaan enää :D
Katsotaan lauantaina kun palaan töihin, että miten kuollut sitten taas ollaan ;D tänään pystin jopa vähän siivoamaan!!
Rv 9+1
Ihanaa!:happy:

Innolla odotan että tää etova olo lähtis huitsin Nevadaan. Alkaa nimittäin tulla aika kiukkuseksi jo. Kaiken lisäksi erehdyin tänään syömään taas liikaa kerralla ja nyt en oo moneen tuntiin pystynyt mitään syömään..

Ihanaa!:happy:

Innolla odotan että tää etova olo lähtis huitsin Nevadaan. Alkaa nimittäin tulla aika kiukkuseksi jo. Kaiken lisäksi erehdyin tänään syömään taas liikaa kerralla ja nyt en oo moneen tuntiin pystynyt mitään syömään..
Toivotaan, että sielläkin pian helpottaa! :)

Kyllä mä silti oikeassa olin ja nyt iltaa kohden taas aika ällö olo. Samoin kamala pääkipu hiipii.. Aaargh.

RV8+1 on tuonut tullessaan: iltaisin hedari ja öklöä oloa, ruokahimoja (tänään esim. vispipuuro ja makaronilaatikko), iltaisin n. 21 aikaan ihan totaalinen väsähdys. Turvotus edelleen jatkuu myös.

Mä aattelin että tissikipu alkais helpottaa kun eilen oli vähän vähemmän kipeet mutta tänään kun heräsin nii taas kovemmat kivut ja ne on iha pinkeet pallot :hilarious: Mutta väsymys on kyllä kamala. Pientä närästystä tänään ollu niin vähä jännitän että toivottavasti ei muutu pahoinvoinniks tästä tää, vielä ei oo ollu oikeen huonoa oloo sen kummemmin

Ekaa kertaa pääkipeänä raskaus aikana, ehkä juonut liian vähän ja ollu ulkona auringossa :(

Toivotaan, että sielläkin pian helpottaa! :)

Kyllä mä silti oikeassa olin ja nyt iltaa kohden taas aika ällö olo. Samoin kamala pääkipu hiipii.. Aaargh.
Toi hedari on hirvee riesa! Mulla eilen eka päänsärytön päivä,muuten liki joka päivä:banghead:

Toi hedari on hirvee riesa! Mulla eilen eka päänsärytön päivä,muuten liki joka päivä:banghead:

Huh. Miten olet jaksanut :( itelle riitti kyl viime illan/yön pääsärky. Heräs vielä yöllä pissalle ja pääsärky palasi heti, oli vaikea saada unta.

Joo en kestäisi joka päiväistä hedaria! Yltyy siihen, että äänet ja valot ärsyttää ja voin vain maata pimeässä..yök.
Oli kyllä kamala viime yö. En saanut unta, kun päänsärky jytäsi menemään ja koko ajan tuli nälkä tai jano :shifty:
4.30 katsoin viimeisen kerran kelloa.. ja 7 esikoisen kanssa ylös!:dead:
Varmaan tänään sitten huono olo, kun väsymys selkeästi vaikuttaa.. noh, onneksi on kaunis ilma:grin

Mulla oli kamala päivä pahoinvoinnin suhteen, melkein mitään en pystynyt syömään. Jogurttia ja kurkkua. Ja väsymys kyllä lisää huonoa oloa, aamut ja illat on pahimpia :hungover:

Voiskohan päänsärky johtua jostain puutostilasta? Jos siihen voisi itse vaikuttaa ottamalla purkista jotain vitamiinia, rautalisää ym. Ikävä vaiva, kysykää neuvolasta mikä voisi aiheuttaa, jos siihen saisikin avun eikä tarvitsisi kärsiä.

Syön rautaa,monivitam ja b:tä. Buranaan oli pakko turvautua:confused: jostain luin,et normia kaksosraskaudes.
Täällä vika kuntoutuspäivä,heräsin ampiaiseen viideltä,eikä unta...piiiitkä päivä,väsymys ja pahoinvointi roikkuu mukana:dead:

Mulla on alkanut tulemaan huono olo. Se tulee aamupäivällä ja menee sitten itsestään jossain vaiheessa ohi ja seuraavan kerran se iskee iltapäivällä, jolloin on miltei mahdotonta pidätellä oksennusta. Toivottavasti tää ei pahene siihen oksuun asti, koska sitten tätä on vaikeaa salata töissä.
Rv 6+5

Päänsärky on varmaan ihan hormonaalista, ainakin näin sanottiin mulle viime kerralla neuvolassa ja muistaakseni sitä googlettelinkin. Tällä kertaa ei onneksi ole ainakaan vielä ollut raskaushedaria, viimeksi sai Panadolia nappailla ihan tosissaan. Mutta siis saako buranaa tai muuta ibuprofeiinia ottaa (alku)raskaudessa? Muistelen, että mulle sanottiin, että tulehduskipulääkkeistä vain parasetamolia voi ottaa huoletta.

Mulla on alkanut tulemaan huono olo. Se tulee aamupäivällä ja menee sitten itsestään jossain vaiheessa ohi ja seuraavan kerran se iskee iltapäivällä, jolloin on miltei mahdotonta pidätellä oksennusta. Toivottavasti tää ei pahene siihen oksuun asti, koska sitten tätä on vaikeaa salata töissä.
Rv 6+5

Ihan sama tilanne, on tosi rankkaa olla töissä ja nieleskellä koko ajan kun oksettaa ihan julmetusti aamupäivällä ja taas iltapäivällä. Lounaan jälkeen heti meinaan nukahtaa pystyyn ja sitten kohta se yökkäily. Jos tästä oksu lentää niin jään taatusti kiinni kun tosi paljon porukkaa ympärillä :hungover: Huh kun alkais jo vähän helpottaa. Mikä tehoaa parhaiten kun paha olo iskee? Mulla on aina pähkinöitä joita yritän napsia koko ajan, mutta eipä nekään oikeen maistu...

Ei toi pahoinvointi ookaan vielä minnekään lähtenyt. Eilenkin oksensin, vaikka olin maannut koko päivän! No ei oo onneks tarvinnu saikkua ottaa, että olo on silleen ihan siedettävä. :)

9+2

Tänään hävinnyt tissikipu ja pahoinvointi, tilalle on tullut pistävä/viiltävä alavatsakipu. 8+3. Suuri optimismini on ehkä kokenut pienen kolauksen. Sormet silti ristissä et kaikki menee hyvin. :)

Mulla on jo öööö... neljäs päivä oksentamatta! Hallelujaa!
Edelleen iltaisin etovaa oloja ja ihan kamalaa sellaista. Eiköhän tää tästä ala helpottaa :) toivottavasti

Perjantaina loppuu saikku. Sitte viikonlopuksi työt kutsuu. Saa nähdä miten olojen käy.

Rv 9+3 (ar-ultran mukaan)

Takaisin