Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ollaan nyt toista päivää ulkona syömässä ja ainoo mitä oon vetänyt, on kanasalaattia monta monta annosta.:rolleyes: aluksi ajattelin ettei mitään himoja ole, vaikka kummastakin raskaudesta on ollut alusta asti selkeät himot, niin kuin näköjään tälläkin kertaa.

Painetta on tuntunut myös aika paljon tuolla lantion sisällä ja nivusia vähän vihloo välillä. Väsymys on kovaa, mutta uni levotonta. Monta kertaa tulee herättyä aamuyöstä ja usein tosi virkeänä heti neljän aikaan. Täytyy siis aina pakottaa jatkamaan unia.

Muokattu viimeksi:
Kääk, miulla on vissiin jo alkanu liitoskivut:shifty: Häntäluu, nivuset ja koko lantion alue tosi kipeet. En kestä jos tää alkaa näin aikaseen. Esikoiselta olin puolesta välistä saikulla pahojen liitoskipujen takia. Mikähän tähän auttas? Jalkoja ja selkää särkee ihan hulluna koko ajano_O Miulla on aika fyysinen työ jossa ollaan jalkeilla ja kävellään koko ajan. Ja etova olo ja kauhee väsymys jatkuu edelleen. Puolitoista viikkoa toiseen ultraan.

Rv 6+5

Käytiin äsken katsomassa äitiysvaatteita kaupassa ja ehdittiin olemaan 10 min, kun piti tulla huonon olon takia kotiin. Jotenkin mulla elimistö tsemppaa selkeesti työpäivät ja viikonloppuna, kun saa hengähtää, ni sit onkin taas tosi heikko olo. No parempi sitten vain lepäillä ja unohtaa liikuntasuositukset hetkeksi. :)

Mä oon huomannu saman! Jos vaikka joutuu skarppaamaan / jännittämään töissä tai muualla, ei edes muista olevansa raskaana. Sitten kotiin tullessa AIVAN ventti ja purjo pyörii kurkussa. Tänään kävin kaverin kanssa kaupungilla (autolla) pari tuntia ja oon sen jälkeen vaan maannu kotona :D

Te keillä on turvotuksia,miten hoidatte niitä?
Jalat koholle,paljon vettä,ei suolaa tai hiilihappoja ja niitä jalkahoitoja,mut onks muuta?

Ihan jäätävä väsymys!! Nukuin 8-9 tuntia viime yönä ja nyt ei meinaa silmät pysyä auki :dead: Kahvikaan ei enää maistu hyvältä :wtf: Saa nähdä millä pidän itteni hereillä töissä ens viikolla, jos tää tällaisena jatkuu o_O

Toi väsymys on kauheeta! Nukuin kanssa viime yönä joku 11 tuntia, ja silti väsytti ihan kauheesti töissä. Kotiin päästyä otin vielä tunnin päikkärit... Ja mulla kans kahvi tökkii vaikka oon kahvin suurkuluttaja, tänään oli pakko vaan jättää juomatta kun ei yhtään tee mieli.

Toi väsymys on kauheeta! Nukuin kanssa viime yönä joku 11 tuntia, ja silti väsytti ihan kauheesti töissä. Kotiin päästyä otin vielä tunnin päikkärit... Ja mulla kans kahvi tökkii vaikka oon kahvin suurkuluttaja, tänään oli pakko vaan jättää juomatta kun ei yhtään tee mieli.

Mä juon yleensä sen kolme kuppia ainakin, mut tänään ei kyllä oo uponnut... ehkä huomenna o_O
Onneks huomenna voi nukkua vaikka koko päivän jos siltä tuntuu :happy:

Paha olo jatkuu vaan. Nyt yötyö vuorot menossa, aamuyöstä eniten paha olo valtaa, yrittänyt tasaisesti syödä. Päivällä kun heräsin kuumuuteen join lasillisen vettä mut se tuli suoraan ulos vessanpönttöön :(

Päänsärky.. Ei jestas sentää! Ja tänää söin yhden juustosiivun pelkiltään. Tuli huono olo! Mut onneks se kesti vaan hetken.. Ja onnettomat yöt. Nukun kyllä mutta nään nii sekopäisiä unia että aamulla ei ole yhtään levännyt olo..

Mä pidin mukana aina lasten hedelmäsosepusseja, Pirkka on halpaa ja hyvää. :) Sellasen vedän jos alkaa heikottaa, miksei joku pillimehukin ajaisi saman asian. Samoin pähkinärusinasekoitus oli helppo kantaa mukana laukussa. Vielä ei ole ollut huonoa oloa, mutta nälkää ei kannata päästää liian pahaksi.

Tänään oli rinnat vähän kipeät aamulla, ihan hyvä että jotain oiretta on. Viikkoja nyt kai 6+2. Muistaakseni aiemmin viikot 7-9 oli pahimmat.

Vissiin syön liian harvoin. Pitäs vaan oikeesti yrittää 2 tunnin välein syödä jotain. Hampaathan ne ei tietty tykkää, mutta ei mahda mitään. Vähän ehkä parempi olo aamulla oli.:)

Kääk, miulla on vissiin jo alkanu liitoskivut:shifty: Häntäluu, nivuset ja koko lantion alue tosi kipeet. En kestä jos tää alkaa näin aikaseen. Esikoiselta olin puolesta välistä saikulla pahojen liitoskipujen takia. Mikähän tähän auttas? Jalkoja ja selkää särkee ihan hulluna koko ajano_O Miulla on aika fyysinen työ jossa ollaan jalkeilla ja kävellään koko ajan. Ja etova olo ja kauhee väsymys jatkuu edelleen. Puolitoista viikkoa toiseen ultraan.

Rv 6+5

Mä en kanssa tiiä mitä tää mun on! Paineen tunnetta tuolla alhaalla ja nivusia särkee iha hulluna nii et vetää välil oikee jalkapohjasta saakka kuten nyt työpäivän jälkeen:eek: toisinaan en ees tiiä tuleeko tää kipu nivusista vai emättimestä:shifty:

Päänsärky.. Ei jestas sentää! Ja tänää söin yhden juustosiivun pelkiltään. Tuli huono olo! Mut onneks se kesti vaan hetken.. Ja onnettomat yöt. Nukun kyllä mutta nään nii sekopäisiä unia että aamulla ei ole yhtään levännyt olo..

Mä oon nähny kans tosi paljon outoja unia, ne alko jo ennen plussaa

Muokattu viimeksi:
Mä olin varma plussasta, kun aloin näkemään selkeitä mutta kummallisia unia joka yö. Aina muistan aamulla unen, mitä en normaalisti aina tee. Vieläkin jatkuu unet samaa rataa.

Oireetonta on.. ainoastaan turvotus on edelleen aamusta iltaan.

Vissiin syön liian harvoin. Pitäs vaan oikeesti yrittää 2 tunnin välein syödä jotain. Hampaathan ne ei tietty tykkää, mutta ei mahda mitään. Vähän ehkä parempi olo aamulla oli.:)

Siis mä syön varmaan tunnin välein ja välissä vielä imeskelen hedelmäkarkkeja ja minttupastilleja kun oksettaa. Mulla varmaan on hampaat jo mennyt :shifty:

Siis mä syön varmaan tunnin välein ja välissä vielä imeskelen hedelmäkarkkeja ja minttupastilleja kun oksettaa. Mulla varmaan on hampaat jo mennyt :shifty:
Mä lipitän sitä limevettä koko ajan :facepalm: hampaiden menoa täälläkin siis.. kääk

Voiko raskaus laukasta siitepölyallergian?
Mulla on pidemmän aikaa niiskututtanu ja nyt pari päivää sitten rupes räkä valumaan.

Itsellä jokaisen raskauden aikana hampaat menneet ihan pilalle, koska joutunut oksentamaan. :(

Voiko raskaus laukasta siitepölyallergian?
Mulla on pidemmän aikaa niiskututtanu ja nyt pari päivää sitten rupes räkä valumaan.

Allergiasta en tiedä mutta mulla oli viime raskaudessa loka-joulukuussa flunssa aivan koko ajan. Oon ymmärtäny että hormonit turvottaa limakalvoja ja siitä aiheutuu sitten ”flunssa”. Sarvikuono oli aivan pop ja sitten sellainen öljypohjainen nenäsuihke (kun niitä verisuonia supistavia ei saa raskaana ollessa käyttää).

Mulla alkoi eilen iltapäivällä kuvotus joka loppui iltaan mennessä palatakseen entistä vihaisempana nyt aamupäivällä. Hyi helkkari. Huomenna pitäisi mennä käymään uudella työpaikalla ja työt alkaa virallisesti perjantaina. Ihan mahtavaa kun ilmeisesti pahoinvointi on pahimmillaan rv 7-9 ja mulla on just nuo viikot ensimmäisiä uudessä työssä :D Oh joy..

Tänään siis 6+1

Takaisin