Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ällövaroitus, onko teillä ollut raskauden aikana nyt keltaista paksuhkoa valkovuotoa? :yuck:

Ällövaroitus, onko teillä ollut raskauden aikana nyt keltaista paksuhkoa valkovuotoa? :yuck:

Joo! Ihan kun räkää pyyhkis. Kuuluu kyllä asiaan, tai ainakin kuopuksesta muistan ihmetelleet samaa alkuraskaudessa.

Mulla oli toi hengästymisjuttu ja rytmihäiriöitä mut onnex niitä ei oo nyt tullu.. toi äksyily on alkanu itteeki ärsyttää,öinen vessa juoksu ja tänää aloin tosissaan miettiä tota hedaria:sad001
Kuuma tai palelee...ja karvat!!siis mulle kasvaa karvat wauhdilla ja myös paikkoihin mihin ei tod.tarvis:wtf:

Mä oon nyt huomannu oireena semmosen, että alkaa pyörryttää heti kun iskee pienikään nälkä. Aamuisin ei voi suihkuun mennä ennen kun oon jotain syöny ja heti pakko saada ruokaa. Saa nähä vaihtuuko pahaan oloon jossain vaiheessa vai jatkuuko hirveänä nälkänä vaan. :grin Lisäks tissikivut on kovat koko ajan ja välillä tuntuu menkkakipuja ja repimiskipuja mahassa.

Mulla oli toi hengästymisjuttu ja rytmihäiriöitä mut onnex niitä ei oo nyt tullu.. toi äksyily on alkanu itteeki ärsyttää,öinen vessa juoksu ja tänää aloin tosissaan miettiä tota hedaria:sad001
Kuuma tai palelee...ja karvat!!siis mulle kasvaa karvat wauhdilla ja myös paikkoihin mihin ei tod.tarvis:wtf:
Mullakin on tuo että kylmiä ja kuumia aaltoja ja nyt tuli kaiken huipuksi flunssa!

Mulla alko kunnon flunssalla ja yhtäkkiä *puf* ja poissa:eek: ajattelin ensin,et se tuli,ku vappuna kastuin lintsillä oikein kunnolla,mut tsis olla muuta..:rolleyes:
Mut en kyl muista,et aiemmista (vaikka oireita oli oksentelua myöten:wtf:) ois ollu tämmöstä oireiden ilotulitusta:bored:

Mullakin on nyt toista odottaessa kaikenmaailman oireita, joita en muista ekasta olleen. Etovaa oloa oli, mutta nyt se on potenssiin kaksi. Aargh.

Menkkamaisia kipuja tälläkin,väsyttää ja haukotuttaa koko ajan ja yöt aika vaikeita, on kuuma ja kyttää vaan kännykän kelloa joko voia nousta.. jännittää mutta niin super iloinen raskaudesta. ❤ tänään rv 4+4.

Mulla tuli eka iha holisemalla semmosta iha vetistä valkosta ku aina paniikissa et nyt alko menkat ja äkkiä vessaa! Mut nyt muuttunu ihan keltaseks ja paksummaks

Käytiin äsken katsomassa äitiysvaatteita kaupassa ja ehdittiin olemaan 10 min, kun piti tulla huonon olon takia kotiin. Jotenkin mulla elimistö tsemppaa selkeesti työpäivät ja viikonloppuna, kun saa hengähtää, ni sit onkin taas tosi heikko olo. No parempi sitten vain lepäillä ja unohtaa liikuntasuositukset hetkeksi. :)

Ihan jäätävä väsymys!! Nukuin 8-9 tuntia viime yönä ja nyt ei meinaa silmät pysyä auki :dead: Kahvikaan ei enää maistu hyvältä :wtf: Saa nähdä millä pidän itteni hereillä töissä ens viikolla, jos tää tällaisena jatkuu o_O

Takaisin