Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kaikista pahimpana oireena toi väsymys. Ihan kauheeta yrittää olla töissä kun vaan haukottelee ja koomailee joka päivä.. etomista ollu myös vähän. Mut sitä ihmettelen kun rinnat ei oo vielä yhtään arat :o tosin nyt vasta 4+5 että ehkä ne siittä vielä kerkeää aristumaan :)

Ei mullakaan heti ollut rinnat arat.

Jännä tuo raskaushormonit tulo mulla. Näköjään välissä saattaa olla päivä että ei oo huono olo. Nyt taas etoo. Argh. Pitää loppuviikosta käydä helpotusta ostamassa. En oikein tiedä ostaako pahoivointirannekeen vai sitä b6 vitamiinia. Miten kallis tuo ranneke on? :anyone

Minullakaan ei ole rinnat arat. Ekassa raskaudessa en voinut olla yölläkään ilman rintsikoita enkä voinut nukkua ollenkaan mahallaan kun oli niin kipeät. Ehkä sitten jokainen raskaus on vaan erilainen. Nyt on myös ollut paljon huonompi olo kuin pojan raskaudessa, siksi mietinkin olisikohan tämä tyttö :wideyed:

Ja sittenkun saisi nukkua alkaa levottomat jalat vaivaamaan.

Väsymys, oi kyllä. Mut jostai syystä illalla ku menee sänkyy ni sit se uni ei vaa meinaa tulla:(
Ja tissit, ei ne sillee kipeet oo mut erilaisen tuntuset..

Oireita on ollu vaikka kuinka. Pahin turvotus on ohi kun sormukset menee taas sormeen eikä enää tunnu että olis neljä tissiä ku on saanu rintsikat päälle.
Mutta tää huono olo se tulee nurkan takaa ja vetää turpaan 100-0. Aivan yhtäkkiä alkaa oksettaa, heikottaa, pyörryttää. Kädet täristen saa että jotain helposti nieltävä (ja mahdollisesti oksennettavaa) syötävää. Eikä olo selkään jälkeen parane ku ajan kanssa. Tullu kammo mm. ruisleipään ku sitä ei oo kiva oksentaa. Onneksi ei oo tullu ku kolme kertaa syöksyttyä vessaan.
Ja kaikki makea ällöttävä mies osti limsaa ja hyh ku se haisi ja tänä aamuna jugurttiki alko maistuu liian makealta. Alkaa olemaan hyvin rajoittunutta tää syöminen ku kaikki ällöttää

Vaikka itselläni ensimmäinen raskaus oli melko oireeton, silti taas sain ahdistuksen tästä oireiden vähyydestä :sour: kun mikäs tässä ollessa kun ei juuri missään tunnu mitään :mad:

Väsymys,pahoinvointi,tissit,pinna kiree:sour:siitä en tykkää..:sad010
Hajut,loputon hedari,alhaalla painetta ja ajoittain kipuja,turvotusta,pissalla juoksua...mitähän vielä?

Hei joo, toi paineen tunne alhaalla! Mulla oli sitä tossa muutamana päivänä aika kovastikkin, mistähän se johtuu o_O Olin iha paniikissa et koht tapahtuu jotai kamalaa ku ei ollu kivan tuntusta. Eilen ja tänään ei oo nyt ollu.

Ohoooo!!! Tänään en ole oksentanut ja etookin paljon vähemmän. Mahtaakohan se B6-vitamiini sittenkin auttaao_O

Nyt alkaa tää klassinen: hemmetin oireet loppukaa jo—-> jaahas, paha olo väistymässä= paniikki! Onko kaikki kunnossa :hilarious: ihan sama homma viimeksi.

Nyt on alkanu tulee miullekki oireita, hurja väsymys koko aika, verenpaineet alhaalla ja sit etovaa oloa aina syömisen jälkee ja jos liikkuu et sykkeet nousee yhtää..
Ja jotkut hajut käy tosi vahvasti, en voi mitenkää sietää enää röökin hajua saatikka nuuskan!

Yääk, pahoinvointi alkaa täälläkin nostaa päätään :S Tuleeks jollekin mulle pahoinvointia erityisesti ruokailun jälkeen?

Yääk, pahoinvointi alkaa täälläkin nostaa päätään :S Tuleeks jollekin mulle pahoinvointia erityisesti ruokailun jälkeen?

Juuri olin tulossa samaa kirjoittamaan eli täällä! Ensin olin huolissani kun ei ollut oireita, nyt on tissit kipiät ja pahoinvointia. Se tulee onneksi aaltoina ja menee ohi suht nopeasti, mutta ei kovin miellyttävää silti. :D

Ohoooo!!! Tänään en ole oksentanut ja etookin paljon vähemmän. Mahtaakohan se B6-vitamiini sittenkin auttaao_O

Nyt alkaa tää klassinen: hemmetin oireet loppukaa jo—-> jaahas, paha olo väistymässä= paniikki! Onko kaikki kunnossa :hilarious: ihan sama homma viimeksi.

Tähän vahva sama! Nyt kun itellä myös pahoinvointi vähän helpottanut (kiitos B6) niin mietin että onko siellä elämää :hilarious: nännit on edelleen arat ja iltaisin jäätävä turvotus. Ja vessassa saa juosta jatkuvasti, just varsinkin yöllä. Ja väsymys on niin hirveää, en yhtään muista tälläistä väsymystä esikoista odottaessa olleen. Mutta ehkä silloin sai enemmän nukuttua :p

Onko teillä ennenkin raskaana olleilla hyviä vinkkejä poistaa tämä järjetön turvotus?? :woot:
Aamulla maha on suht normaali, mutta auta armias kun kello kipittää iltapäivään niin se alkaa ja pahenee vaan iltaa kohti!! Ihan kun olisin jalkapallon syönyt ja sitten vielä nämä ihanat ilmavaivat bonuksena :excited001

Hmm, ei kai siinä oikein mikään auta.. ehkä perus veden juominen ja liian suolan välttäminen? Ananas on erittäin tehokasta, varsinkin tuoreena, mutta joissain maissa vältetään sitä alkuraskaudessa supistusten vuoksi. Oon ehkä turhan varovainen, mutta ananakset on jääneet itsellä kauppaan. :rolleyes: Mulla on ollut jäätävät turvotukset aina rv6-11 ja sitten yhtäkkiä maha on kuin ei raskaana olisikaan. Kunnes päivän tai parin jälkeen sitten huomaakin, että se turvotus muuttuikin vauvamahaksi. :D

Farkkuihin kun pujottaa napinläpeen hiuslenkin ja laittaa sillä napin kiinni, niin saa paljon helpotusta oloon, eikä kukaan melkein huomaa. :D Ja onhan niitä ihan myytäviä sellaisia housunjatkeita. Lasten jalkalenksut ajaa saman asian. Mukavat vaatteet nyt muutenkin auttaa, mikäli se esim. töiden puolesta on mahdollista.

Hmm, ei kai siinä oikein mikään auta.. ehkä perus veden juominen ja liian suolan välttäminen? Ananas on erittäin tehokasta, varsinkin tuoreena, mutta joissain maissa vältetään sitä alkuraskaudessa supistusten vuoksi. Oon ehkä turhan varovainen, mutta ananakset on jääneet itsellä kauppaan. :rolleyes: Mulla on ollut jäätävät turvotukset aina rv6-11 ja sitten yhtäkkiä maha on kuin ei raskaana olisikaan. Kunnes päivän tai parin jälkeen sitten huomaakin, että se turvotus muuttuikin vauvamahaksi. :D

Farkkuihin kun pujottaa napinläpeen hiuslenkin ja laittaa sillä napin kiinni, niin saa paljon helpotusta oloon, eikä kukaan melkein huomaa. :D Ja onhan niitä ihan myytäviä sellaisia housunjatkeita. Lasten jalkalenksut ajaa saman asian. Mukavat vaatteet nyt muutenkin auttaa, mikäli se esim. töiden puolesta on mahdollista.

Kiitos näistä, kärsittävä siis ja kaikkien lähellä olevien myös :wtf:
Tuo hiuslenksu täytyy kyllä testata, nyt pärjää onneksi hameilla kun on noin lämmin :happy:
Ananasta oon himoinnut jo pari viikkoa, vähän kyllä syönytkin :nailbiting: no jospa pieni määrä ei aiheuttaisi mitään!

Kiitos näistä, kärsittävä siis ja kaikkien lähellä olevien myös :wtf:
Tuo hiuslenksu täytyy kyllä testata, nyt pärjää onneksi hameilla kun on noin lämmin :happy:
Ananasta oon himoinnut jo pari viikkoa, vähän kyllä syönytkin :nailbiting: no jospa pieni määrä ei aiheuttaisi mitään!

Ananasta tulisi ahmia kilo kaupalla, ennen kuin vaikuttaisi supisteluun mitenkään. No worries, oon vaan turhan varovainen! :D tosi loppuraskaudessa oon saanut (toivotut) supistelut aikaan, mutta ei sitä syömällä synnyttämäänkään lähdetä. :D saatoin myös sekoittaa sen passionhedelmään, vai papaijaan. Noh, joku sellainen eksoottinen se oli. Papaija se taisi olla. :rolleyes:

Takaisin