Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on loppunu nyt kaikki oireet. Ainoastaan monta päivää on tullu vuotoa, jossa seassa erittäin vähän tummanruskeaa kuivunutta verta. Pelottaa vähän mistä on kyse :/
 
Mulla on loppunu nyt kaikki oireet. Ainoastaan monta päivää on tullu vuotoa, jossa seassa erittäin vähän tummanruskeaa kuivunutta verta. Pelottaa vähän mistä on kyse :/

Toivottavasti ei ole mistään ikävästä kyse. Oletko lääkäriin/neuvolaan menossa tarkistuttamaan asian?
 
ninamariasusanna toivottavasti ei ole kyse mistää vakavasta. Tsemppiä! :Heartred

Mulla edelleen alamaha ajoittain tosi kipee. Vähä helpompi ollu olla ku eilen. Toivottavasti laantus kokonaan kivut ja pe selviäis että kaikki ok :happy:
 
ninamariasusannelle tsemppiä! Toivotaan, että kyseessä harmitonta vuotoa ja oirettomuutta ja kaikki hyvin :Heartred

Täällä edelleen päivittäin alavatsassa jonkinlaisia jomotuksia/juilimisia. Väsymys on välillä todella armotonta ja töissä sekä etenkin iltaisin vaikeuksia pysyä hereillä. Tänäänkin oli pakko ottaa töiden jälkeen päiväunet :joyful: Etovaa oloa vaihtelevasti, välillä joutuu oikein nieleskelemään ja oksennusta pidättään. Päivittäin myös närästää ja suolasen/rasvasen ruoan himo on kova :hilarious:
 
Mua kans paleltaa välillä ihan hirveesti. Ja nälkä iskee välillä tosi kovana. Yritä tässä nyt sitten sinnitellä terveellä ruokavaliolla. :D
 
Siis voi hyvää päivää! Me käydään esikoisen kanssa kerran viikossa seurakunnan kerhossa ja tänään kerho-ohjaaja kysyi (kaikessa hiljaisuudessa kerhon jälkeen), että onko meille tulossa toinen lapsi? :wideyed: Apua! Pientä turvotusta vissiin ilmoilla. :bag: :hilarious:
 
Siis voi hyvää päivää! Me käydään esikoisen kanssa kerran viikossa seurakunnan kerhossa ja tänään kerho-ohjaaja kysyi (kaikessa hiljaisuudessa kerhon jälkeen), että onko meille tulossa toinen lapsi? :wideyed: Apua! Pientä turvotusta vissiin ilmoilla. :bag: :hilarious:

Mitäs vastasit? :)
 
Mitäs vastasit? :)

Ilmeisesti oli jo hetken epäillyt, kun edellisellä kerralla kysyi kahvia kaataessaan, että voitko vielä juoda kahvia. Sen ohitin olan kohautuksella, vaikka vähän jäin ihmettelemään. Nyt kyllä myönsin asian laidan. En mä valehdellakaan osaa. Tosin sanoin myös, että ollaan ihan, ihan alussa ja samalla vähän ihmettelin miten hän tiesi. Kuulemma musta ”jotenkin vain näki sen”. :bag::wideyed:
 
Mulla ei oo vielä pahoinvointia ollut, nyt olis arviolta 5+2 menossa. Oireina lähinnä palellus, vatsan jomotus ja alaselän jumitus/lievä särky. Lisäksi on kova nälkä usein ja väsyttää tavallista enemmän.

Vähän meinasin jo eilen säikähtää, kun yhtäkkiä ruokaa laittaessa alkoi jomottaa masua oikein kunnolla. Pelkäsin vuodon alkavan, vaan eipä alkanutkaan. Toivottavasti ei tule lisää enää näitä säikäytyksiä.
 
Tänään ei oo taas ollut mitään oireita. Tai no jos ei väsymystä lasketa. Aina tälläsinä päivinä miettii et onkohan tuolla mahassa oikeesti mitään.
 
Tänään ollut väsymystä, oli pakko vetää päikkärit esikoisen kanssa päivällä. Vähän kans etovaa oloa ollut jos en syö vähään aikaan.
Hiukset jotenkin rasvoittuu super nopeasti, onkohan raskauden takia? Viime raskaudessa hiukset voi tosi hyvin, oli super tuuheat ja ei rasvoittunu helposti:wideyed:
 
Mullakin rasvoittuu, mutta niin rasvoittui viimeksikin alussa. Ja naamaan tuli näppyjä, joten sitä odotellessa...
 
Alkoi pelottaa, kun ei kovin kummoisia oireita ole. Tosin pitääkö niitä näillä viikoilla vielä kauheasti ollakaan? 5+2 tai 5+3 tänään, rippuen mistä laskee.
 
Muokattu viimeksi:
Jossain toisen kolmanneksen aikaanhan alkaa olla suositeltavaa välttää selinmakuuta kun vauva painaa verisuonia. Siis mulla on jo nyt ollu muutamana päivänä just sellainen ahdistava olo jossain syvällä vatsassa kun makoilen selälläni. Alkaa heikottaa ja tuntuu tosi pahalta, tekee mieli samantien vaihtaa asentoo. Muistan sen tunteen hyvin ekasta raskaudesta. Mut eihän kohtu voi olla mitenkään vielä niin iso ja painava eikä ees läheskään niin ylhäällä kun missä se ihnottava olo tuntuu, rv oletettavasti 4+6 :confused::eek: Mitä ihmettä tää sit on?
 
Nyt on oireet muuttuneet aikaisemmasta. Viime viikon lopulle asti oli matkapahoinvoinnin tuntuista etovaa oloa, joka onneksi loppui. Nyt on ollut nälkäisyyttä ja,jos nälkä pääsee kovaksi, niin ruokailun jälkeen tulee ihmeellinen heikotus ja vetämätön olo. Huono olo, mutta ei sillain että oksettaisi. Hyi! Hyvä kun pääsin aamupalan jälkeen lähtemään töihin. :confused:
 
Takaisin
Top