Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullaki näppyjä varsinki leuka ja otsa täynnä, yöks.. Eikä mitään perusfinnejä vaan sellasia ärsyttäviä valkopäätyyppisiä pikkunäppyjä..
 
Toivottavasti ei ole mistään ikävästä kyse. Oletko lääkäriin/neuvolaan menossa tarkistuttamaan asian?

Mulla on ensi viikolla eka neuvola. Ajattelin odottaa sinne asti, kun tuo ruskean määrä vuodossa ei kasvanu ja laskin tänään että olis ollu kuukautisten aika.
Tänään ei vuotoa ole enää tullu, eli toivotaan parasta.
 
Mulla on ensi viikolla eka neuvola. Ajattelin odottaa sinne asti, kun tuo ruskean määrä vuodossa ei kasvanu ja laskin tänään että olis ollu kuukautisten aika.
Tänään ei vuotoa ole enää tullu, eli toivotaan parasta.

Aaa, se oli luultavasti kiinnittymisvuotoa, minulla oli sitä myös. Ei ihan menkat, mutta vähäistä ruskean valkovuodon tapaista?

Pidän peukkuja sulle, vaikka uskon sen olevan juuri tuota samaa. :)
 
Joo semmosia pikku näppyjä, iho jotenkin tosi kuiva ja sit menee rasvaiseks pinnalta :D
 
Täällä kauhea väsymys, rinnat kipeät, alavatsa turvonnut ja sitten naamassa juurikin pientä näppyä. Nyt viikonloppuna on tyttöjen reissu ja tunnen itseni niin epähehkeäksi. :grin Olishan se kiva laittautua, mutta ajatus tiukoista farkuista ahdistaa.. Mulla on nyt jo olo ettei mulla ole mitään päälle laitettavaa!
 
Mulla on ensi viikolla eka neuvola. Ajattelin odottaa sinne asti, kun tuo ruskean määrä vuodossa ei kasvanu ja laskin tänään että olis ollu kuukautisten aika.
Tänään ei vuotoa ole enää tullu, eli toivotaan parasta.

En olis kovin huolissani näin alussa, varsinkin jos menkkojen aikaan vuotaa. Mulla on kolmessa edellisessä raskaudessa vuotanut. Kahdessa vain menkkojen aikaan ja niissä päästiin maaliin asti. Yksi meni kesken rv12, mutta siinä vuosi ensin menkkojen aikaan ja sen jälkeen vähän väliä.

Mä sen sijaan ihmettelen kun nyt ei vuoda, mitäs tää nyt on :wideyed:. Muutoinkaan ei juuri vielä ole oireita. Pientä heikotusta ajoittain. Mutta mulle tuli se surullisen kuuluisa flunssa, vasta tässä ollaankin koko kevättalvi sairastettu :bored:.
Siitä huolimatta on levollinen ja hyvä mieli, voikohan se olla oire? :happy:
 
Täällä vasta 4+6 ja kova väsy ja nälkä. Menkkajomotteluja. Hajuaisti herkkänä, roskikset, kavuaarin jääkaapit haisee nykyään pahalle.
 
Alkoi pelottaa, kun ei kovin kummoisia oireita ole. Tosin pitääkö niitä näillä viikoilla vielä kauheasti ollakaan? 5+2 tai 5+3 tänään, rippuen mistä laskee.

Ei ole mullakaan. Rinnat on ihan ok, aavistus nännit kipeänä mutta ei oikein muuta. Pari päivää sitten joutui vielä välillä nieleskellä mutta nyt ei sitäkään. Turvotus myös poissa, vatsa ei ole aikoihin ollut näin litteä!

Mutta tilalla on tää pirun hiiva tai mikä lie. Yhden Canesten 500mg otin pari päivää sitten muttei pahemmin tehoa näkynyt. Mitä seuraavaksi?
 
Ei ole mullakaan. Rinnat on ihan ok, aavistus nännit kipeänä mutta ei oikein muuta. Pari päivää sitten joutui vielä välillä nieleskellä mutta nyt ei sitäkään. Turvotus myös poissa, vatsa ei ole aikoihin ollut näin litteä!

Mutta tilalla on tää pirun hiiva tai mikä lie. Yhden Canesten 500mg otin pari päivää sitten muttei pahemmin tehoa näkynyt. Mitä seuraavaksi?
Mulle gyne kerran neuvoi että voi käyttää maustamatonta jugurttia :woot: siis ihan voidella sillä! Kuulemma sen maitohappobakteerin takia toimii hyvin. Raskaanahan ei saa flukonatsolia (diflucan tms) käyttää niin jää konstit aika vähiin muuten. Kuulostaa kyllä aika ällöttävältä toi jugurtti mutta kuulemma toimii.
 
Mulla alkoi eilen rintoja kihelmöidä ja jomotella ajoittain. Ekassa raskaudessa pysyi tissioireet aika siedettävinä ja luulen että niin nytkin.
 
wk_78 ja Repo
Kuulostaa, että olis tuota kiinnittymisvuotoa. Kiitos järjen ja kokemusten äänistä. Pelkään keskenmenoa valtavasti, kun niin kauan olen raskaudesta ja lapsen saamisesta haaveillu.
 
wk_78 ja Repo
Kuulostaa, että olis tuota kiinnittymisvuotoa. Kiitos järjen ja kokemusten äänistä. Pelkään keskenmenoa valtavasti, kun niin kauan olen raskaudesta ja lapsen saamisesta haaveillu.
Se on hirveä tunne, kovasti tsemppiä. Sitten kun tuntee liikkeet, niin vähän helpottaa oloa :Heartpink
 
Mulle gyne kerran neuvoi että voi käyttää maustamatonta jugurttia :woot: siis ihan voidella sillä! Kuulemma sen maitohappobakteerin takia toimii hyvin. Raskaanahan ei saa flukonatsolia (diflucan tms) käyttää niin jää konstit aika vähiin muuten. Kuulostaa kyllä aika ällöttävältä toi jugurtti mutta kuulemma toimii.

Totta! Tää toimii! Kannattaa kokeilla :)
 
Jäätävä kylmyys ja nälkä. Oon viluinen siis muutenkin, mut nyt meinaa välillä iskeä kunnon horkka, ei kuitenkaan niinkuin kuumeessa. Selkeesti kun sokerit laskee. Joko se koko ajan syöminen piti aloittaa näin ajoissa, en muistanutkaan. Tissit myös arat ja yöunet loppunut koko viikon noin klo 4, niistä tajusin testin tehdä. Eikä viikkoja siis oo kun noin neljä.
 
Eilen tosiaan plussa ja kaikki normaalisti näillä näkymin, kun eilen alhaalta ultrattiin kipujen takia. Viikkoja tosin vasta neljä, joten eipä sieltä ihmeitä nää. Uskotaan nyt kuitenkin hyvään! :)

Rinnat on ollu ulkoreunoista kipeet, lämpö 0,5 astetta normaalia korkeampi, nälkä yllättää usein mutta samalla ruoka ei kuitenkaan maistu, olo on ollut aika väsynyt ja tietenkin nuo aika kovat alavatsakivut on vaivanneet.

Laskettu aika näillä näkymin 31.12. joten just ja just sovin tähän ryhmään :D
 
Tänään on ollu sadepäivän kunniaks melkonen kuumakylmäkuuma-päivä, just niinku jotain kuumia aaltoja :grin Kamalia vilunväreitä ja kun lisää vaatetta niin kohta tulee sellanen tuskanhiki ja huono olo kuumuudesta ja ei muutaku vaatetta vähemmäks ja kohti uutta palelua..
 
Taikapilvi, samaa ongelmaa. :wacky: Ulos lähtiessä on kylmä ja pienen kävelyn jälkeen on jo kuuma.
 
Jäätävä kylmyys ja nälkä. Oon viluinen siis muutenkin, mut nyt meinaa välillä iskeä kunnon horkka, ei kuitenkaan niinkuin kuumeessa. Selkeesti kun sokerit laskee. Joko se koko ajan syöminen piti aloittaa näin ajoissa, en muistanutkaan. Tissit myös arat ja yöunet loppunut koko viikon noin klo 4, niistä tajusin testin tehdä. Eikä viikkoja siis oo kun noin neljä.

Hitsi vieköön, onhan mulla sittenkin oireita! Tuo yöunen loppuminen kesken kaiken!
 
Ei ole mullakaan. Rinnat on ihan ok, aavistus nännit kipeänä mutta ei oikein muuta. Pari päivää sitten joutui vielä välillä nieleskellä mutta nyt ei sitäkään. Turvotus myös poissa, vatsa ei ole aikoihin ollut näin litteä!

Mutta tilalla on tää pirun hiiva tai mikä lie. Yhden Canesten 500mg otin pari päivää sitten muttei pahemmin tehoa näkynyt. Mitä seuraavaksi?

Neuvoisin sen jogurtin lisäksi maitohappobakteereja suun kautta, niistä kuulemma on muutenkin hyötyä raskauden aikana.

Mutta joo, häiritsee tämä, ettei ole mitään isoja oireita.
 
Takaisin
Top