Oireet

Täällä paha olo helpottunut mutta väsymys painaa vielä jonkin verran päälle. Yöllä herään säännöllisesti klo 3 pissalle minkä jälkeen unta saa odotella ainakin tunnin ja uudestaan vessaan klo 5, ei kiva. Nännit on arat, rinnat ei niinkään mielestäni.. huomenna eka neuvola!
 
Täällähän kävi niin hienosti että jatkuva oksentelu sai kylkiluun paukahtamaan. Nyt odotan sängyssä miestä nostamaan minut täältä ylös lääkäriin menoa varten. Nyt just sellainen FML olo ja prkl.
 
Monta päivää putkeen ollut ympäri vuorokauden todella huono olo, enää ei edes ruoka maistu kun kaikki etoo ja tekee pahaa ihan kauheesti:grumpy: hyi ja yölläkin kun herään niin oksettaa..:wtf:
 
Mitäs sanoisitte, jos merkattais oireviesteihin rv:t? Sitten osais vähän vertailla, kun osahan on jo 10 viikoilla ja osa vasta 6 viikolla.
 
Äh, mulla taitaa olla hiivaa *fedup* Täytyy käydä hakemassa niitä maitohappoja
Rv 7+2
 
Pahoinvointi on nyt joka-aamuista. Muutaman aamun on aloittanut oksentamalla mikä on hirveää, kun yön jäljiltä maha on tyhjänä ja silti oksettaa. Onneksi muulloin päivällä ei ole ainakaan vielä tarvinnut oksentaa vaikka herkästi etoo jos ruokailuvälit venyy, 6+6
 
Tänään olin ensimmäistä kertaa pahoinvoinnin takia pois töistä. Lähes joka päivä oksettaa, tänään vaan meni niin hurjaksi meno aamusta lähtien, että nyt laitan itteni ja toukan etusijalle. Olkoon töissä mitä mieltä tahansa. :shifty:
 
Mulla on pahoinvointi lisääntynyt, tulee heti jos on vähänkään pidempi tauko ruokailujen (siis napostelun) välissä. Tänään mietin jo sinne työpaikan lepohuoneeseen menoa, mutta onneksi helpotti kun kävin hakemassa lounasta. Jännää, koska esikoisesta oli etovaa oloa n 3krt. Oonki vitsaillut miehelle että odotan kaksosia :p
 
Huhhuh, kun on tänään ollut huonoa oloa. Kovin erilaista kuin esikoisesta. Kaikki hajut ottaa tosi vahvasti nenään ja yököttää.
Pakko syödä koko ajan jotain.
Rv5+6 (tai 5+3)
 
Mullakin pahempi tää etominen kuin esikoisen aikana..
Silloin kyllä oksentelin mutta ei sentään jatkuvasti etonut.
 
Onko kukaan koittanut siirtää vitamiinien ottoaikaa aamusta iltaan? Onko ollut apua etovaan oloon?

Mulla aamut on inhottavia, kun etoo ja pitää syödä koko ajan. Lounaan jälkeen helpottaa, mutta alkaa kyllä etoa, jos maha pääsee tyhjenemään. En tiedä johtuuko olo yhtään vitamiineista, mutta en tiedä uskaltaisiko silti kokeilla siirtää vitamiinien ottoa iltaa vai siirtyykö etova olo yöhön.. Tietenkin kokeilemalla selviää, mutta mutta..

Rv 9+3
 
Mulla oli esikoisesta tosi rajua toi etominen ja oksentelu. Toivottavasti ei ihan samanlaista tällä kertaa.

Köhnö, mulla edellisessä raskaudessa auttoi ainakin illalla vitamiinien syönti. Aamuisin niistä tuli kamala olo ja usein tulikin takas ylös.
Kannattaa kokeilla :)
 
Mulla oli eilen tullut ruskeaa vuotoa pikkuhousuihin. Äsken oltiin elokuvissa ja sen jälkeen kävin pissalla - paperi ja pönttö ihan kirkkaan punaisessa veressä. Paniikkihan siinä tuli ja suoraan päivystykseen. Pääsin heti gynelle ja ultraan. Vaikea vielä sanoa kuvasta mitään, mutta ruskuaispussi siellä kai näkyi... Nyt pelolla odottelen kutsua kontrolliin ja toivon, että vuoto loppuu :sad001 alavatsa on vähän kipeä nyt. Muita oireita ei tässä juuri enää ole ollutkaan..
Rv 5+6
 
Mulla oli eilen tullut ruskeaa vuotoa pikkuhousuihin. Äsken oltiin elokuvissa ja sen jälkeen kävin pissalla - paperi ja pönttö ihan kirkkaan punaisessa veressä. Paniikkihan siinä tuli ja suoraan päivystykseen. Pääsin heti gynelle ja ultraan. Vaikea vielä sanoa kuvasta mitään, mutta ruskuaispussi siellä kai näkyi... Nyt pelolla odottelen kutsua kontrolliin ja toivon, että vuoto loppuu :sad001 alavatsa on vähän kipeä nyt. Muita oireita ei tässä juuri enää ole ollutkaan..
Rv 5+6
Voi ei! Toivottavasti on jotain harmitonta :Heartred
 
Mulla oli eilen tullut ruskeaa vuotoa pikkuhousuihin. Äsken oltiin elokuvissa ja sen jälkeen kävin pissalla - paperi ja pönttö ihan kirkkaan punaisessa veressä. Paniikkihan siinä tuli ja suoraan päivystykseen. Pääsin heti gynelle ja ultraan. Vaikea vielä sanoa kuvasta mitään, mutta ruskuaispussi siellä kai näkyi... Nyt pelolla odottelen kutsua kontrolliin ja toivon, että vuoto loppuu :sad001 alavatsa on vähän kipeä nyt. Muita oireita ei tässä juuri enää ole ollutkaan..
Rv 5+6
Toivotaan, että harmitonta vuotoa:Heartred
 
Onko kukaan koittanut siirtää vitamiinien ottoaikaa aamusta iltaan? Onko ollut apua etovaan oloon?

Mulla aamut on inhottavia, kun etoo ja pitää syödä koko ajan. Lounaan jälkeen helpottaa, mutta alkaa kyllä etoa, jos maha pääsee tyhjenemään. En tiedä johtuuko olo yhtään vitamiineista, mutta en tiedä uskaltaisiko silti kokeilla siirtää vitamiinien ottoa iltaa vai siirtyykö etova olo yöhön.. Tietenkin kokeilemalla selviää, mutta mutta..

Rv 9+3

Mä oon koko ajan ottanu vitamiinit iltasin, just ton koko päivän kestävän ällötyksen takia. Mulla ne ei ainakaan yöks tee etovaa oloa :)

Ja toivotaan, et Hafananalla vaan harmitonta vuotoa! Wk:lle kans hiemusesti tsemppiä ja toivotaan, et pikkunen kaiken kaikkiaan on oikeessa paikassa sydän sykkien:Heartred
 
Hafanana toivotaan että harmitonta. Minulla alkoi samallalailla tiistaina iltapäivällä ja verta tuli lorahtelemalla joka vessakäynnillä ja koko päivän aina puoleen yöhön asti. Todettiin kaksosraskaus joista toisen sikiö pussin sisällä hematoomaa eikä sykettä rv 6. Toisella sikiöllä hyvä syke. Eli vuoto johtui tuosta. On vuodellut sitten taas torstaina koko päivän reilusti aina vessakäynnillä mutta ei aina joka kerta. Määrättiin Pelkkää lepoa 2 viikkoa uhkaavan keskenmenon takia. Torstain jälkeen ei ole vuotanut, ainoastaan tulee paperiin pyyhittäessä. Tässä nyt kuitenkin pelko onko pikkuisen tarrasukat pettäneet :Heartred:sad001

Onko sinulla Hafanana tullut lisää verta? Se ei aina tarkoita keskenmenoa :) voi olla esim hematooma joka siellä vuotaa.
 
Hafanana toivotaan että harmitonta. Minulla alkoi samallalailla tiistaina iltapäivällä ja verta tuli lorahtelemalla joka vessakäynnillä ja koko päivän aina puoleen yöhön asti. Todettiin kaksosraskaus joista toisen sikiö pussin sisällä hematoomaa eikä sykettä rv 6. Toisella sikiöllä hyvä syke. Eli vuoto johtui tuosta. On vuodellut sitten taas torstaina koko päivän reilusti aina vessakäynnillä mutta ei aina joka kerta. Määrättiin Pelkkää lepoa 2 viikkoa uhkaavan keskenmenon takia. Torstain jälkeen ei ole vuotanut, ainoastaan tulee paperiin pyyhittäessä. Tässä nyt kuitenkin pelko onko pikkuisen tarrasukat pettäneet :Heartred:sad001

Onko sinulla Hafanana tullut lisää verta? Se ei aina tarkoita keskenmenoa :) voi olla esim hematooma joka siellä vuotaa.

Voi ei, tsemppiä ja leppoista oloa sinne nyt! :Heartred Pidetään peukkuja hyvän puolesta!

Mä en ole tänään vuotanut. Ja toivon, ettei alakaan uudestaan. Olin niin shokissa eilen, että vaan itkin ja tärisin. Sain sairaslomaa kolme päivää, kun viikonloppukin on töitä. En mennyt tänään, koska nukuin niin huonosti ja naama oli aamulla pahemman kerran turvonnut :D Mutta huomenna jo menen, koska en kestä sitä stressiä, minkä poissaolo aiheuttaa.

Tänään rinnat tuntuu isommilta ja olo herkemmältä. Itkin katsoessani How I Met Your Mother:ia :D Ehkä se tästä!

Rv 6+0
 
Takaisin
Top