Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oireita ole oikeastaan enää ollenkaan. Yöllä vaan pitää käydä pissalla ja hapankorppua kurkulla tekee mieli, mutta muuten ei mitään. Huomenna olis viikkoja 9+0. Yritän ajatella, että oireettomuus on yhtä normaalia ku oireetki, mutta tuntuu laihalta lohdulta.
Se on ihan normaalia, että ei oo oireitakaan. :) Mulla ei esikoista odottaessa ollut ekalla kolmanneksella juuri mitään oireita, plussasinkin vasta kun menkat oli reilu viikon myöhässä, kun ei ollut mitään raskausoloja.:grin Kiitos epäsäännöllinen kierto, niin ei tullut raskaus edes mieleen. Enemmän oireita alkoi tulla vasta tokalla kolmanneksella kun maha kasvoi ja kaikki muut krempat alkoi.
 
Mulla on jatkuvaa väsymystä ja pahaa oloa. Aamulla oksensin ekan kerran. Syön mitä tahanss tai oon syömättä niin olo on ihan kauhea.

Aikasemmissa raskauksissa selkeesti ollut pahaa oloa aamulla ja oksentanut olen mutta päivällä ei oo sitten ollut enää. Ja väsymystä ollut myös.
 
Olisin saanut nukkua pidempään, mutta kieriskelin vaan sängyssä. Huoh.
Iltaisin aina ärtynyt ja etova olo, selkeästi pahempi aina väsyneenä. Miehelle varmaan kivaa :p
 
Mä oksensin tänään ekaa kertaa :spitoutdummy: heräsin puoli 7 vessaan ja erehdyin menemään takaisin sänkyyn ennen kun söin tai join mitään. Niin ei näköjään sais tehdä :woot:
 
Se on ihan normaalia, että ei oo oireitakaan. :) Mulla ei esikoista odottaessa ollut ekalla kolmanneksella juuri mitään oireita, plussasinkin vasta kun menkat oli reilu viikon myöhässä, kun ei ollut mitään raskausoloja.:grin Kiitos epäsäännöllinen kierto, niin ei tullut raskaus edes mieleen. Enemmän oireita alkoi tulla vasta tokalla kolmanneksella kun maha kasvoi ja kaikki muut krempat alkoi.

Onhan tämä oireettomuuski ihan jees. Pystyy olemaan ja elämään ihan normaalisti. Toisaalta taas herää se tunne, että jos siellä ei olekaan ketään.
Mutta se selvinnee parin viikon päästä kun lääkäri ultraa.
 
Vanhempien ja sisarusten kanssa reissussa Tallinnassa.. nytkö tää ummetus ja vatsakipu sitten päätti alkaa?! Kovasti koitan pitää asian salassa. Nimimerkillä terkkuja ravintolan vessasta
 
Vanhempien ja sisarusten kanssa reissussa Tallinnassa.. nytkö tää ummetus ja vatsakipu sitten päätti alkaa?! Kovasti koitan pitää asian salassa. Nimimerkillä terkkuja ravintolan vessasta

Ummetus on kyllä kamalaa ja tässä alkuraskaudessa varsinkaan ei uskalla edes ponnistella :grin Ainaki ite pelkää et tapahtuu jotain kamalaa liian rajussa ponnistelussa..
 
Täälläkin alkaa ummetus ilmaantumaan :D se on kyllä inhottava vaiva..
Ja kyllä, muakin pelottaa ponnistaa :hilarious: vaikka eihän siinä kauheasti järkeä ole
Hahaha
 
Voi närästys!

Tai mikä nyt onkaan. Ikinä aiemmin ei oo närästänyt joten nyt vaan arvausdiagnosoin.

Musta tuntuu että ruoka etenee mahalaukusta suolistoon toooodella paljon hitaammin kuin ennen raskautta. Siksi ruoan jälkeen (juu ruokaa menee paljon :D ) on pitkään todella tukala olo. Tuntuu että safka vaan kuplii vatsalaukussa, hyi! :D

Tukalaa oloa sitten se 3 tuntia, jonka jälkeen aivam järkyttävä nälkä. Ja sit taas ruokaöverit!

Ja juu, mä en muista koska olisin syönyt pikaruokaravintolassa esmes hampurilaisateriaa. Tai sipsejä tai semmoista. Nyt niitä menisi koko ajan! :D
 
Aamupahoinvointi ja kamala väsymys alkoi. Suurin piirtein kaikki ruoka ällöttää. Eilen löysin erikoisen helpotuksen pahanolon tunteeseen. Sima! Se on jotenkin niin hapokasta ja kirpeää, että helpottaa oloon ainakin hetkellisesti.
 
Mä oon selvinny tosi vähillä tissikivuilla mut nyt on vasen rinta toosi arka ja tuntuu siltä et jos alkais puristelemaan niin maitoa suihkuais, just sellanen ”maitotankkifiilis” :grin
 
Ummetusta lähes koko edellinen raskaus + imetys, kerkesin siis nyt ehkä kk olla 'normaalilla' vatsalla ja nyt sitten maha taas toisessa ääripäässä löysänä. Vettä pitäis vaan juoda juoda juoda.... ja sit taas syödä syödä syödä. Jos pääsee maha yhtään tyhjäksi niin tosi huono olo. Tissit tuikkii ajoittain, repäisykipuja kun suoristaa kroppaa esim istumisen jälkeen, röyhtäilen mitä en normaalisti tee, turvottaa. Kaikki pienetkin hajut ottaa nenään (miehen oon käskenyt pari kertaa päivässä hampaanpesulle, samoin itse pitäis pestä monta kertaa päivässä), mieliala heittää 100-0 päivän mitattaan.

Ja sitten välillä taas ihan normaali olo. o_O
 
Orgasmi sai aikaan ikävät kivut alavatsassa, vähän meni molempien fiilikset loppusessiosta... :D
 
Nyt se etova olo on muuttunu sitte astetta inhottavammaksi. Iskee yhtäkkiä ja tulee olo, että oksennuskaan ei oo kaukana. On kyllä semmonen tunne, että tässä pääsee vielä pönttöä halailemaan. Menkkamaiset jomotukset on onneksi loppunu ja väsymys sekä mielialanvaihtelut tasoittunu. Eiku eteenpäin viikko kerrallaan. :wink
 
Mulla vain ihan lievää ällötystä. Mietityttää pitäiskö olla jo enemmän. Kaikkee sitä miettiikin. Nyt vasta 6+2.
 
Ällöttää moni ruoka esim liha, ja jotkut makeat esim keksit sun muut hyi..:D
Mutta sen sijaan suolaiset uppoo, sipsiä mennyt ja eilen sorruin taas mäkkäriin :D voisin vetää joka päivä jotain semmoista. Hyi :D ennen en ikinä käynyt eikä esikoista odottaessakaan tehnyt mieli.
Eilen kaupassa oli ihan kamalaa kun ällötti kaikki ja tuntu että kohta tulee oksennus jos ei pian pääse pois :D
 
Takaisin
Top