Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onks muilla rintojen oireilu vaihdellu? Tuntu et alkuun rinnat turpos kauheesti ja aristelua on ollu koko ajan vaihtelevasti. Nyt tuntuu et rintojen turvotus vaihtelee päivästä toiseen paljonki, välillä tuntuu et ei ne enää oo yhtää turvoksissa ja sit taas toisessa hetkessä huomaa et onhan ne :grin

Joo mulla vaihtelee! Välillä loppui kokonaan ja tänään esimerkiksi taas on, etenkin oikea rinta ollut kipee :D
 
Mulla on alusta asti ollu vasen tissi vähän kipee, mutta oikea ei oikeestaan ollenkaan. Nyt huomasin, ku tuossa lattialla istuskelin polvi vasten tissiä (juu ergonomisesti..), että sattuu epämääräisesti. Sittenhän koittaessa siellä tuntuu koko kudos kovalta ja päällä pieni kipeä irtonainen "kivi". Onkohan tää nyt vaan jotain, että rauhaset on vähä tulehduksissa kasvusta..? Onko muilla tällästä?
 
Täällä myös ihan järkyttävää väsymystä sekä valvomista yöllä 3-5 aikaan :shifty:

Taitaa täälläkin vaihdella.. eilen oli todella kipeät rinnat ja tänään ei juuri lainkaan o_O
Nyt sain seurakseni esikoista odottaessa tutut sydämentykytykset. Onneksi vielä tulee vain kun teen jotain hieman rankempaa. Silloin tuli ihan levossakin..en ihan innolla odota :D
 
Nytkö tää alko, heräsin tossa melkeen tunti sitten virkkeenä kuin peipponen ja edelleen kukun hereillä, olis saanu vapaapäivän kunniaksi nukkua pitkään mutta ei sitten vissiin :grin
 
Valvoin n. 2h välillä 02-04. Nyt tuntuu, että kävelen kohta pitkin seiniä. Pitkä työpäivä edessä. :nailbiting::mask::arghh:
 
Mulla oli alussa kun plussaan niin et heräsin muutamana aamuna kuudelta. Pyörin ja Hultin mut ei tullu vaan uni. Mikä oire se semmonen? Nyt taas nukun ku tukki kellon soittoon asti.
 
Siis heräsin klo 03 vessaan ja sen jälkeen vatsa kuris aivan jäätävää nälkää ja muutenki vatsassa tuntu sellasia sukkapuikkomaisia tökkäsyjä. Vaikee oli nukahtaa siinä, mut ilmeisesti sain unta ku heräsin sit herätyskelloon ja nälkä oli vaan vieläki pahentunu. Nyt sit niin jäätävä etova olo et katotaa mitä täst työpäivästä tulee :joyful:
 
Siis heräsin klo 03 vessaan ja sen jälkeen vatsa kuris aivan jäätävää nälkää ja muutenki vatsassa tuntu sellasia sukkapuikkomaisia tökkäsyjä. Vaikee oli nukahtaa siinä, mut ilmeisesti sain unta ku heräsin sit herätyskelloon ja nälkä oli vaan vieläki pahentunu. Nyt sit niin jäätävä etova olo et katotaa mitä täst työpäivästä tulee :joyful:

Mulla on yöheräilyt tullu ihan jokaöiseksi tavaksi :/ joudun ainaki kerran yössä käymään vessassa. Välillä ei uni meinaa enää tulla millään. Välillä taas on niin kova nälkä, että yhtenä yönäki jouduin syömään vähän, ennen ku sain uudelleen unen. Ja kun se nälkä kasvaa tarpeeksi kovaksi olen huomannu, että tulee kamalan huono olo.
 
Mä oon kans nyt tän viikkoo joutunu joka yö herää vessaan, mut ei oo viel aikasemmin tollasta nälkä ollu keskellä yötä. Päivällä kylläkin nälkä vaivaa lähes koko ajan :grin
 
On se yöherääminen kyllä ärsyttävää. Esikoinen heräilee jostain ihmeen syystä 2-4 kertaa yössä ja itse herään vielä siihen päälle 3-4 välillä eikä millään meinaa saada takas unta. Kaamea väsymys vaivaa. Kaiken kukkuraks tänä aamuna alko pahoinvointikin pahentua kun aamupalat tuli samontein ylös kun oli syöty.. toivottavasti ei menis samaan kuin esikoisen kanssa, sitten vasta ollaankin pulassa.
 
Välillä taas on niin kova nälkä, että yhtenä yönäki jouduin syömään vähän, ennen ku sain uudelleen unen. Ja kun se nälkä kasvaa tarpeeksi kovaksi olen huomannu, että tulee kamalan huono olo.
Sama juttu ton nälän kans! Alle 2h syömisestä tulee jo nälkä ja sen mukana tosi huono olo. Semmonen olo ihan kun ois ollu vähintään puoli päivää syömättä. :hilarious:
 
Vedin eilen pohjat. Töiden jälkeen söin ja yritin sen jälkeen lukea kirjaa sohvalla. Nukahdin ja vedin 4h päikkärit. Sitten valvoin tunnin, söin iltapalan, menin sänkyyn nukkumaan ja nukuin 8h. :grin Miten ihmeessä tätä jaksais, jos ei olisi esikoinen kyseessä. :eek:
 
Ihanaa kun tänne saa tulla aina valittamaan oireita:grin
Kauheen paha olo ollut taas koko päivän. Hyi kun oksettaa ja etoo kaikki.
Eilen käskin illalla töiden jälkeen miehen tuoda muffinsseja ja suklaata mulle :D suolaisesta on siis nyt siirrytty makeaan:p mut kyllä se suolainenkin uppoaa jossain määrin:grin
Ja väsymys painaa ihan jatkuvasti, toivottavasti nää oireet helpottais keskiraskauden puolella niinku esikoisenkin kanssa silloin:hungover:
 
Mulla taas on menossa siirtyminen makeasta suolaiseen :grin Suklaasta tulee tosi äkkiä kamala olo, nyt kaapista löytyykin suklaan sijasta suolakurkkujen lisäks lidlin halpoja suolattuja perunatikkuja ja uusi himo on nakit, minkä joku muukin täällä joskus mainitsi :grinSiis nami jääkaappikylmiä nakkeja sellasenaan!
 
Mä aamulla ihmettelin, kun en yöllä joutunutkaan heräämään pissalle, ja aamullakin oli yllättävän normaali olo. Melkein tuli hetkeksi huoli oireettomuudesta. Vaan ei se kauaa kestänyt, ennen lounasaikaa piti jo käydä töissä vessassa oksentamassa. Ja nyt lounaan jälkeen silmät lurpsuu kiinni väkisin, ei meinaa millään jaksaa keskittyä töihin.

On tää kyllä rankkaa nyt kun on jo yksi lapsi, kun ensin pitää jaksaa tsempata töissä, ja sitten vielä töiden jälkeen lapsen kanssa. Omaa lepoaikaa ei pahemmin ole.
 
Likaisen astienpesukoneen haju ja esikoisen mehukas kakkavaippa = meinas olla ensimmäisen oksennuksen paikka. Ja tänään näköjään itkettää kaikki.

Viikkoja ei pitäis olla paljon mitään ja oireita on jo enemmän kun esikoisen aikaan yhteensä... miettii ihan voiko oikesti olla vai onko silloin vaan niin puurtanut töissä eikä kiinnittänyt huomioita, toisin kun nyt kotona ollessa?

Tsemppiä kaikille, kyllä me näistä selvitään!
 
No ni, tääl ohitettu vaihe ettei herkut maistu.
Nyt taas menee kummasti vanhaan tapaan. :woot:
Nälän tunne tulee tunti syömisen jälkeen.
Jos ei syö niin alkaa etoo.
Väsymys iskee heti jos en tee jotain.
Niinpä oon aikatauluttanu päivän niin etten ehdi sohvalle mennä päivän aikana! :grin
parhaiten selviän päivästä sillä että lähen lenkille ennen aamu 9 lasten kanssa! :dead:
 
Mulla taas väisty suolaisen himo ja alkanu haluttaa kaikkea raikasta ja terveellistä. Oliski aina näin. :p Väsymyksen kans on aaltoilevaa, välillä tuntuu että on energiaa ja toisena hetkenä taas väsyttää älyttömästi. Etova olo on edelleen päivittäistä ja painottuu ehkä eniten aamupäivään ja iltaan. Toivottavasti ei tarvi mennä oksentamiseen asti. :nailbiting:
 
Tuntuu, että mitään ei pysty tekemään 10min kauemmin, kun heti tulee kuuma, huono olo ja päähän alkaa sattua. Mutta heti kun on maannut muutaman minuutin, on taas hyvä olo. Välillä sitten taas paleltaa tolkuttomasti. Minua ei vielä väsytä ollenkaan, energiaa ois vaikka muille jakaa, mutta ei voi tehdä mitään, kun tulee huono olo.
 
Takaisin
Top