Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on tullut sellaisia ihme pigmenttiläiskiä/maksaläiskiä. Nivusessa ollut aiemminkin mutta se on kasvanut, ja tänään oli tullut uusi reiteen! Ilmeisesti sekin on ihan tavallista oireeksi, mutta outoa!
 
Ärsyttävää tämä naaman kukkiminen! Muita oireita massun turvotus ja vilunväreet. Niin ja aamulla ei kykene nukkumaan klo 5 jälkeen. Kaamea väsymys ja pahoinvointi ei ole vielä onneksi iskenyt. Pahoinvointia pelkään, esikoisesta oksensin 2kk putkeen.
 
Musta tuntuu että kuka vaan voi tajuta mun naamasta että oon raskaana. :rolleyes: Kasvot on joka päivä vähän pöhöttyneet, väri on joko kalpea tai punehtunut, ilme on väsynyt, silmät on lurpalla, silmänalukset tummat ja pientä näppyä puskee.

Sama :D mun äiti kävi tänään meillä (ei siis tiedä vielä että oon raskaana) ja ihmetteli kuinka väsyneen näkönen oon ja silmänalukset tummat :D luuli että johtuu esikoisesta kun heräilee öisin :D
 
Sama :D mun äiti kävi tänään meillä (ei siis tiedä vielä että oon raskaana) ja ihmetteli kuinka väsyneen näkönen oon ja silmänalukset tummat :D luuli että johtuu esikoisesta kun heräilee öisin :D

Mulla johtuu sekä esikoisesta että raskaudesta tää look. Ihan hirveä!
 
Eilen iski älytön väsymys kesken päivän ja meinasin nukahtaa esikoisen leikkiessä sohvalle. Onneks on mies ja päikkärit! Hyvin nukuttu yö, mutta yllätys nyt aamulla täällä taas kukutaan vaikka ois mahis nukkua. Mietinkin kauanko tätä virtaa riittää lyhyillä unilla...

Nukun yleensä ihme kippuralla ja jos suoristan itseni liian nopeasti, alkaa alamahaa 'vihlomaan'. Muistaakseni oli edellisellä kerrallakin. Toivotaan että siellä ollaan tarrattu kunnolla kiinni ja tuo asennon venytys sitten ärsyttää vaan paikkoja.

Minä varmaan jään kohta siitä kiinni kun yritän nyt enemmän laittautua etten jää kiinni. :pompus:
 
Mites muitten väsymys? Täällä pahenee päivä päivältä, illalla ei meinaa jaksaa valvoa siihen asti että mies tulee iltavuorosta ja aamulla haluaisi vaan jäädä sänkyyn. Silti joka aamuyö herää edelleen 4-5 aikaan joksikin aikaa mikä on mulle ihan uutta:woot: pahoinvointi on myös parina viime aamuna ollut pahempaa, tänään oli oikeasti jo oksu lähellä :yuck:
 
Whopper, mulla on nyt tullut tuo ihan sama. Simahdan illalla tosi aikaisin ja herään yöllä jopa pariksi tunniksi. Pirun ärsyttävää...
 
Valitin Pelot -ketjuun että oireet ovat vähentyneet. No nyt taas on. Johtuisikohan siitä kun kävin eilen juoksemassa, niin heti illalla oli jo hiukan huimausta ja etovaa oloa. Kroppa väsynyt -> oireet pahenee.
Tänään on taas mieliala heitellyt ja oon välillä tosi kiukkuinen, välillä taas itkettää. Toivottavasti lounas vähän tasottaisi tilannetta. Raivostuttavaa.
 
Viime raskaudessa oli väsymystä, mutta nyt en oikein osaa sanoa kun on pikkulapsiarjen kestoväsymys päällä
 
Täälläkin kaamea väsymys ja vetämätön olo. Mitään ei jaksaisi tehdä, mutta esikoisen kanssa täytyisi jaksaa touhuta. Nyt on muutamana päivänä tullut nukutettua esikoinen meidän sänkyyn päikkäreille niin saanut itse siinä vieressä ottaa kans päikkärit. Öisin minäkin herään siinä 3-4 välillä ja en millään meinaa saada takaisin unta, aamulla taas tekisi mieli nukkua vaikka kuinka pitkään, mutta esikoinen ei anna niin pakko vain jaksaa nousta ja tehdä hänelle aamupalaa.
 
Oon ihan loppu.. esikoinen heräili koko yön 30-60min välein huutamaan. Nukkunut koko elämänsä todella huonosti, sekä muiden oireiden takia eilen käytin hänet allergiatesteissä. Eihän tästä mitään tuu jos en saa nukutuksi kun tää raskausväsymyskin on ihan järkyttävää. Pakko mennä nukkuu joka ilta ennen 22 kun on ihan poikki. Uni tulee heti.
Tänään iski myös kunnon närästys, hyihyi.. ei taida olla mitään mikä auttais :/
Etova olo jatkuu :(
Ja tänään iski makeanhimo!!! Haaveilen donitseista ja vohvelikekseistä xD hahah
 
Muokattu viimeksi:
Täälläkin väsymys painaa kovasti ja ainakin itse oon kokenut hyväksi liikkumiseen. Lenkkeilen päivittäin sen tunnin tai kaks, ja on paljon virkeämpi olo loppupäivän.


Tsemppiä kaikille väsymyksen kanssa kamppaileville!
 
Muokattu viimeksi:
Täälläki väsymys painaa kovasti päälle mutta silti aamuyöllä kun herää pissalle ni ei meinaa enää uni tulla. Tämä olisi mun ensimmäinen joten saan onneksi päikkärit otettua hyvin :) kuvottavaa oloa on ja ruokailun jälkeen usein tulee kiire halaamaan pönttöä. Jatkuvaan nälkään menee hermot :( Minunki on parempi nukkua hieman kippurassa kuin täysin suorana, koska tulee outo tunne vatsaan. Rinnat ja nännit ovat alkaneet nyt viime päivinä olemaan arat kosketuksella mutta muuten vielä ok :) Turvoksissa on ja se jos mikä häiritsee yöunia kun on tottunut pieniin tisseihin :D
 
:dead: täälläkin väsyttää. En jaksa edes liikkua tekemään ruokaa. Onneks mies ymmärtää ja paapoo minua :joyful: Itellä ainakin oireet on selvemmät väsyneenä. Ainakin aamulla etoo pahemmin jos pitää herätä aikaisin.
 
En tiiä johtuuko väsymyksestä vai mistä mutta unohtelen asioita ja on hankala keskittyä mihinkään kunnolla.
 
Joo, keskittyminen on vaikeaa, tosin oli jo ennenkin (mulla on ollut vähän muuta stressiä viimeisen puolen vuoden aikana, alkoi just helpottamaan). Töissä on hankala olla.
 
Täälläkin on ongelmia muistamisen kanssa. Jos en heti tee sitä, mitä ajattelin, se kyllä unohtuu.
Lisäksi sanat hukassa. Vaikea selittää asioita, kun oikeita sanoja ei löydy. :banghead:
 
Onks muilla rintojen oireilu vaihdellu? Tuntu et alkuun rinnat turpos kauheesti ja aristelua on ollu koko ajan vaihtelevasti. Nyt tuntuu et rintojen turvotus vaihtelee päivästä toiseen paljonki, välillä tuntuu et ei ne enää oo yhtää turvoksissa ja sit taas toisessa hetkessä huomaa et onhan ne :grin
 
Takaisin
Top