Oireet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli nuorena kamala akne, ja edelleen ennen menkkoja kamalat finnit leukaan ja poskeen. No raskautumisesta lähtien naamaan ole ilmestynyt finnin finniä.
Välillä yököttää. Semmosta yskimisyökkäämistä. Pari kertaa on tullut ylöskin.

Mutta tämä väsymys. Jotain aivan hirveää. Nukkuisin koko päivän, jos voisin. Nyt vaan 10h yöunet ja parit parin tunnin yöunet.
 
Tänään iski himo mäkkiruokaan ja en muista milloin olisin viimeksi syönyt mäkkärissä :D vetäisin aterian ja silti jäi nälkä!! Normaalisti en jaksaisi edes kaikkea :D
Myös pakastepizzaa oon tänään himoinnut vaikka eilen just vetäisin yhden illalla :D eli suolaista taitaa enemmän tällä hetkellä tehdä mieli. Kauheeta kun koko ajan vois syödä jotain! Etova olo muuten jatkuvasti.

Tuttua täälläkin! Eilen käytiin hesessä ja tänää burger kingissä :D Ens viikolla pakotan itteni joka päivä lenkille,tää ruoanhimo on jotain ihan kauheeta!
 
Oireina edelleen rintojen/nännien kipu, menkkajomotukset vähentyneet huomattavasti.. jossain vaiheessa se oli kokoaikaista ja tosi kipeitä vihlaisuja reisiin säteillen tuli aika-ajoin. Huimausta, jonkunlaista on melkein koko ajan. Eilen huomasin autossa istuessani, että vähän tuli huono olo, mutta mitään varsinaista pahoinvointia ei vielä ole. Enkä hyvin pientä etovaa tunnetta, vähän kipeä/huono olo. Ihan kauhea nälkä on kokoajan. Väsymys ollut suurta viimeiset viikot. Nyt siis 6+0.
 
Tää pahoinvointi vaan jatkuu... pitäs vaan aina lähtee ulos käppäileen kun tiedän että auttaa mutta silti ei vaan aina jaksa

Päivittäin oon nyt päikkäreitä ottanu ja kissan rontti ei voi jättää mua rauhaan. Siis se oikein jo ahistaa. Vessaankin pitää seurata ja hyvä ettei sielläkin syliin hyppää... onko muilla lemmikot aistinu jo uuden tulokkaan?
 
Tuttua täälläkin! Eilen käytiin hesessä ja tänää burger kingissä :D Ens viikolla pakotan itteni joka päivä lenkille,tää ruoanhimo on jotain ihan kauheeta!

Hahaa siellä kans :D
Söin äsken pakastepizzan taas kevyeksi iltapalaksi :D mies nauroi että seuraavat 8kk taitaa mennä pelkillä pizzoilla xD kauhea, pakko kyllä lenkkeillä kunnolla jos tää meno näin jatkuu:grin:hilarious:
 
Täällä pahoinvointi muuttui jo oksenteluksi. Edellisessä raskaudessa niin kävi vasta pari kolme viikkoa myöhemmin. Nyt on jotenkin epätoivoinen olo, miten tästä selviää nyt kun on taaperokin kuvioissa. Toisaalta oksentamisesta tulee pieneksi hetkeksi parempi olo, eli on siinä joku hyväkin puoli. Mut miten mä selviän töissä sit kun torstaina loma loppuu? Voi kun aika kuluis nopeammin ja pääsis jo nauttimaan tästä raskaudesta. Tää olo on jotain niin kaameaa.

Eppula rv7+3
 
Mulla on oireet viime päivinä vaihdellut tosi paljon. Välillä hävinnyt kokonaan ja sitten taas tullut samanlaisena takaisin. Oireena lähinnä rintojen kipu ja aaltoileva etova olo. Olin jo välillä varma että tähänkö se nyt loppuu kun oireet hävisi, mutta sitten ne on taas pahentuneet uudelleen. Jännä, miten hyvälle mielelle voi tulla siitä että on huono olo! :D Tänään tein vielä toisen digitestin, viikko edellisestä ja siihen tuli toivottu 3+, eli testailut ainakin loppui tähän.
tänään 5+2
 
Mulla ei oo ollu kyl juur mitää oireita. Ehkä johtuu osittain siitäki ku en oo raskautta ees epäilly ni en oo osannu ajatella sitä oireeks.
Pientä mahan juilimista ollu ja tissejä hetkittäin särkee.
Ainii, mähän oon ollu ihan pirun kiukkunen! Toissapäivänä jo mietin et mikähän mua vaivaa ku rähjäsin miehelle joka istu hiljaa vieressä! :nailbiting:

Tsemppiä kaikille joilla oksennus lentää. Toivotaan et pian helpottaa!
 
Ennen testiä oli jo oireita, mutta en osannut yhdistää raskaana olemiseen, kun ei ole aiempaa kokemusta. Ollut väsymystä, aikaisin heräilyä, alavatsan jomotusta, rintojen arkuutta ja välillä etovaa oloa. Ja mielialat vaihtelee, välillä suuttuu ihan pienistä asioista ja sitte taas herkistyy. :p
 
Päivittäin oon nyt päikkäreitä ottanu ja kissan rontti ei voi jättää mua rauhaan. Siis se oikein jo ahistaa. Vessaankin pitää seurata ja hyvä ettei sielläkin syliin hyppää... onko muilla lemmikot aistinu jo uuden tulokkaan?

Esikoisen kanssa koira vahti koko ajan, ei jättänyt hetkeksi sisällä silmistään, lenkillä ihan vieressä koko ajan. Vahtiminen loppui kun syntyi. Nyt kahtena päivänä pitkästä aikaa hakeutunut syliin, liekö taas aistii..?

Tänään meinasi ekan kerron etominen nousta ylös asti, auton ratissa... eikun vähän ruokaa ja hengittelyä, jonka jälkeen kun sai kroppa sokeria niin ihan jäässä. Nälkä ei helpota vaikka miten söisi, mutta mitään ei tee mieli. Yöllä ei nukuta, mutta ei päivälläkään. Jatkuispa tää virta loppuun asti, tod näk vaan parisen viikkoa kuten viimeksi.
 
Eilen sain ensimmäisen hysteria-kohtauksen, lievänä ja pysyi muilta salassa :p. Että mä sit inhoon niitä, kontrolli katoaa täysin :confused:.

Tänään on rinnat hetkittäin kipuillut ja on ollut huonoa oloa, mutta vain lievää.

Rv 4+4
 
Muokattu viimeksi:
Minulla ennen plussaa todella vahvaa pahoinvointia ja kerran jouduin halailee myös pönttöä. Pahoinvointia luulin aluksi vatsa taudiksi jota paljon työpaikalla ollut liikkellä =) Lisäksi maaginen väsymys on ollut päällä viim. viikot.
Raskaus epäilyt heräsivät kun ilmavaivat ja röyhtäily vain jatkuu ja jatkuu...:joyful: norm. minulla ei koskaan jatkuvia ilmavaivoja tai röyhtäilyä.
En tiedä, meneekö tämä raskaus oireisiin. Minulla kuitenkin ruokahalu kadonnut ja normaalisti ruoka kyllä maistuu :D Voin kyllä syödä, muttei tee yhtään mieli :shy: . Onko muilla ollut vastaavaa?
 
Mulla tänään vasta rv 3+6 mutta koko viikon väsyttänyt ja tänään aamupäivällä nukahdin väkisin sohvalle vaikka yön olin jo nukkunut... Aiemmissa raskauksissa muistan myös vahvan väsymyksen..
 
Kamala pahaolo/etova olo ollut koko päivän, mutta ei onneksi ole tullut oksennusta.
Palelee myös tosi paljon, välillä kuumia aaltoja ja sitten taas paleltaa. Väsyttänyt myös paljon koko päivän.
Kauhistuttaa ens viikko kun mies pitkät päivät töissä 9-21/22 ja mä eskoisen kans aina kahdestaan.
Ruokaa tekisi jatkuvasti mieli! Miehelle valittelin äsken että kun on nälkä taas ja mies siihen sanoi ettei hänellä oo ainakaan ku justhan syötiin että on ihan täynnä vieläki :D
miten tonne vatsaan mahtuuki näin paljon xD
 
Täällä etova olo jatkunut jo useamman viikon, muutaman kerran joutunut kumartelemaan posliinimekkaa kohti:depressed: vatsa ollut myös sekaisin parisen viikkoa..onko teillä muilla samaa?
En ole erityisemmin (toisin sanoen en siis yhtään) siivousintoilija, mutta vuosia sitten hoksasin että mulle tulee aina ennen menkkoja aivan mahdoton siivoushimo (hyvä että edes kerran kuussa:hilarious:)! Ja nyt kun ihmettelin että miksi iski niin kauhea himo siivota, niin kalenterin mukaan menkat olis nyt tulossa jos raskaana en olisi. Hassua :) Raskausviikkoja 7+5, ja pelottaa jos tämä olo vielä pahenee niin kuinka pystyn työt kunnialla hoitamaan loppuun:nailbiting:
Ja onnea uudet plussanneet!:Heartred
 
Onko kukaan joutunut nyt tai aiemmissa raskauksissa jäämään saikulle pahoinvoinnin takia? Itsellä on nyt vaan ole ettei enää jaksa mitään, päivät menee siinä et yrittää syödä, oksennellessa ja maatessa. Mitään ei jaksa tehdä. Työt olen tehnyt etänä, mutta tuntuu että oikeasti päivän aikana pystyy töitä tekemään vaan max paritunti. Rupee vähitellen hajotttamaan tämä :(
 
Onko kukaan joutunut nyt tai aiemmissa raskauksissa jäämään saikulle pahoinvoinnin takia? Itsellä on nyt vaan ole ettei enää jaksa mitään, päivät menee siinä et yrittää syödä, oksennellessa ja maatessa. Mitään ei jaksa tehdä. Työt olen tehnyt etänä, mutta tuntuu että oikeasti päivän aikana pystyy töitä tekemään vaan max paritunti. Rupee vähitellen hajotttamaan tämä :(

Mä en oo ollu saikulla pahoinvoinnin takia mut ehdottomasti vaan saikkulappua hakemaan ja luvan kanssa lepäämään ilman stressiä tekemättömistä töistä/työtunneista :) Riippuu tosi paljo toki työnantajastaki, itellä edellinen vaati jokaisesta päivästä LÄÄKÄRINtodistuksen, mikään terveydenhoitajan lappu ei kelvannut.. Huh!
 
Esikoisen kanssa koira vahti koko ajan, ei jättänyt hetkeksi sisällä silmistään, lenkillä ihan vieressä koko ajan. Vahtiminen loppui kun syntyi. Nyt kahtena päivänä pitkästä aikaa hakeutunut syliin, liekö taas aistii..?

Meillä ei kohta 13v. mummokoira ole kyllä tajunnut mitään :hilarious: Liekö jo seniili, hajuaistinsa menettänyt tai sitten sitä ei vaan kiinnosta. Ei toi muutenkaan ole mikään sylikoira, hakeutuu lähelle ainoastaan öisin, kun haluu lämpimään polvitaipeeseen vetäytyä kerälle.

Mutta joo. Nyt on vihdoin pahoinvointi alkanut. Jee! Vähän taas varmempi olo siitä, että kehossa tapahtuu jotain, vaikka en nyt muuten niin fanita yökkäilyä. No joka tapauksessa: tänään olis 5+6 menossa ja aamulla ennen syömistä tuli lievä huono olo. Sama juttu ennen lounasta, kun aamiaisesta oli päässyt kulumaan vähän turhan pitkä aika.
 
Uh! Mulla on nyt viimeiset kolme päivää ollut kaiken aikaa enemmän tai vähemmän etova olo. Tänään piti kaupassa kaivaa rattaiden taskusta koirankakkapussi takin taskuun ihan varmuuden vuoksi, jos menee pahoinvointi yli. Tää tuntuu musta tosi kummalliselta, koska mielestäni esikoisen kanssa ei ollut ollenkaan yhtä pahaa oloa. Tai sitten aika kultaa muistot. ;)
 
Takaisin
Top