Oireet

Turvottaa!! Maha ja tissit,alavatsalla myös tuntemuksia ja tissit arat. Mutta siis iltapäivää kohden mulla on niin pinkeänä maha ja vaikea edes syödä tai jaksaa seistä sen kanssa. Oli pakko kaivaa tukivyö jo esiin. Pissattaa kans koko ajan, hikoilen paljon (sitä ihmettelin jo ennen kun plussasin että mikä homma kun koko ajan hiestä märkä) ja näin ollen myös hiukset rasvoittuu pikavauhtia, myös naama kukkii (tästäkin mietin että siksi kun loppui hyvät kasvojen hoitoaineet ja vähän oli siinä väliä että hommasin uudet, mutta vaikka taas hoidetaan ihoa niin pahenee vaan haha), väsyttää Joo ja etoo mutta ei vielä ainakaan äitynyt ollenkaan pahaksi, kun viime odotusaika oli loppuun saakka sitä pahoinvointia. Nii ja ennen kun plussasin, huomasin olevani tosi melankolinen ja muutaman kerran kun olin yksin kotona niin aloin vaan parkumaan. Ja olin hämilläni kyllä. No hormonit selittäneet :D nii ja viikoista en oo varma jotain 4-7 vissiin.
 
Mulla on kans tuota herkistelyä ja empä muista koska oisin oviksen aikoihin ollu ko raivohärkä,veetutti koko aika mut en itekkää tienny että mikä :joyful: Siitä tiesin et nyt on pakko kokeilla koska on näin voimakkaat oireet ja nyt oon tässä viikon ajan ollu ihan täysin vastakohta, jotenkin oudon tyyni mut siltikin varuillaan koska minähän en sitä testiä oo ees vielä tehny:oops: Pitäs varmaan ku viikkojaki olis 4+3 JOS oliskin tärpänny..
 
Yllättävän ajoissa alkoi nyt oireet. Mut tuttuja edellisistä raskauksista. Väsyttää, viluttaa, janottaa, nälättää, vessassa saa rampata. Ja ihan vaan se fiilis, että raskaana ollaan. :) Saa nähdä miten oireet tästä kehittyy. Molemmat edelliset raskaudet olleet varsin oireettomia. :)
 
Onks muita kenellä oireet ollu vähäisiä tai jopa olemattomia?

Mulla ei oo mitään kummempia oireita. Nännit välillä kipeet ja vatsalla juilimisia välillä. Ei mitään jatkuvaa oireilua ja se vähän hirvittääkin.
 
Mamamaya ja jemelia, täällä kanssa oireet hyvin vähäisiä. Öisin rinnat kipeänä, päivällä ei juurikaan. Poltteluita alamahassa ajoittain. Joskus on tullut etovaa oloa, mutta ei mitenkään säännöllisesti.
 
Mulla ei ole juuri mitään oireita. Pari viikkoa oli menkkamaista kipua vatsassa, mutta ei sitäkään oikeestaan enää. Enpä mä nyt mitään huonoja oloja haluaisikaan, mutta ei kyllä tunnu että olisi raskaanakaan...
 
Se on ihan yleistä että on oireeton raskaus. Varsinkin alkuraskaus on toisilla oireetonta aikaa, toisilla alkaa Rv5-8 paikkeilla oireita ilmaantumaan.
 
Kuinka montaa teistä väsyttää? Mulla tää väsymys alkoi viidennellä vkolla ja nyt tää väsymys on aivan järjetöntä! Voisin mennä suoraan työpäivän jälkeen nukkumaan! Ei jaksaisi mennä jumppaankaan kun väsymys niin kova. Tuttua?
 
Minulla on tissit kipeänä, selkää jomottaa ja ruskeaa vuotoa tiputtelee.
Tota vuotoa on ollut muissakin raskauksissa, mutta aina se vaan pistää miettimään, onko kaikki hyvin.
Vuodon ansiosta olen käynyt aina varhaisultrassa jotta tilannetta voi vähän nähdä.
Aikasemmissa raskauksissa on ollut kaikki hyvin, toivottavasti nytkin.
 
Kuinka montaa teistä väsyttää? Mulla tää väsymys alkoi viidennellä vkolla ja nyt tää väsymys on aivan järjetöntä! Voisin mennä suoraan työpäivän jälkeen nukkumaan! Ei jaksaisi mennä jumppaankaan kun väsymys niin kova. Tuttua?

Hep! Väsyttää. Eiköhän se loppuun mennessä mene ohi. :D
 
Kuinka montaa teistä väsyttää? Mulla tää väsymys alkoi viidennellä vkolla ja nyt tää väsymys on aivan järjetöntä! Voisin mennä suoraan työpäivän jälkeen nukkumaan! Ei jaksaisi mennä jumppaankaan kun väsymys niin kova. Tuttua?

Samaistun!!! Mä oon ihan rättipoikkiväsynyt koko ajan ja se on todella rasittavaa! :sad001 ei saa yhtään mitään aikaiseksi ja tuntuu et päivät menee ihan hukkaan :/
tänään otin kahdet päikkärit ennen iltavuoroa! :D
 
Oon tässä miettinyt, et milloin on naisten ajatuksiin iskostettu se, että raskaana olo on yhtä kuin pahoinvointi ja oksentelu. Piste.
Ja nyt mä täällä pohdin, et onks mussa jotain vikaa kun ei oo ollenkaan huono olo? :D

Vaikka muita oireita löytyy (alavatsan nipistelyt, rintojen arkuus, väsymys, jatkuva kylmyys, tunnetilojen heittely..) niin silti tuntuu, että ei ois ees raskaana kun ei oo paha olla :D
Ollaan me kyllä hassuja! :D
 
Oon tässä miettinyt, et milloin on naisten ajatuksiin iskostettu se, että raskaana olo on yhtä kuin pahoinvointi ja oksentelu. Piste.
Ja nyt mä täällä pohdin, et onks mussa jotain vikaa kun ei oo ollenkaan huono olo? :D

Vaikka muita oireita löytyy (alavatsan nipistelyt, rintojen arkuus, väsymys, jatkuva kylmyys, tunnetilojen heittely..) niin silti tuntuu, että ei ois ees raskaana kun ei oo paha olla :D
Ollaan me kyllä hassuja! :D

Oon monesti miettinyt ihan samaa! Vaikka oikeesti taitaa olla aika 50/50 onko pahoinvoiva vai ei. :D
 
Oireita väsymys ja jäätävät ilmavaivat xD edellisessä raskaudessa pahoinvointi alkoi n. Rv6 ja jatku puoleenväliin raskautta. nyt ei vielä oo ollu pahaolo mutta kahvinjuonti tekee pahaa jälleen. Edellisessä raskaudessa kahvin tuoksu jota rakastan oli kaikista pahin ja yrjö lensikin yleensä kun töissä oli kahvitauko aamulla xD mulla siis tyttö syntynyt 2016 kesällä :)
 
Mulla on jo hajuaisti herkistynyt. Sunnuntaina yhdessä paikassa oli yhdellä miehellä ihanaa partavettä, mutta mulle tuli siitä huono olo. Lempiravintolan vakkariannos maistui jotenkin erilaiselle. Pilkoin raakaa kanaa eilen ja olin ihan varma, että se on piloilla. Lapsen yöpaidalle oli kaatunu maitoa, ja meinasin yrjötä, kun haistoin sitä seuraavana päivänä. Ja nyt tosiaan lattianpesun jäljiltä täällä haisee moppi!

Pahoinvointi alkaakin sitten varmaan ensi viikolla tai sitä seuraavalla. Sitä odotellessa.
 
Takaisin
Top