Oireet

Tänään oli vatsakramppi joka meni ohi vasemmalla kyljellä maatessa. Tissejä jomottaa ja enää yhdet rintsikat mahtuu päälle. Ei siinä, muutenki jo isot tissit kun kuppikoko E ;-) :-D

Rv 4+0
 
Tänään oli vatsakramppi joka meni ohi vasemmalla kyljellä maatessa. Tissejä jomottaa ja enää yhdet rintsikat mahtuu päälle. Ei siinä, muutenki jo isot tissit kun kuppikoko E ;-) :-D

Rv 4+0

Siis ootan ja toivon että mun tissit turpoais tälläkin kertaa :D t. Olemattomat A tissit
 
Ihana lukee teidän oireista, kun itellä samanlaisii ..tietää ainaki olevansa raskaana :wink :D
 
Äklötystä pitkin päivää. Sellaset asiat tekee pahaa mitkä ei yleensä hetkauta eikä käännä vastaa ympäri. Esim. roskis ja kahvipurkin avaaminen.
Turvotustako tämä on vai mitä mutta omat housut ei mene enää jalkaan, puristaa niin ettei pysty olemaan, vaikka niin alussa ollaan vasta.
Toissa viikolla töissä alkoi heikottamaan kesken leikkauksen.
 
Mua on tänään kans turvottanut aika reilusti. Mukaan kuvioihin on tulleet ekan kerran myös rintojen ulkoreunojen pistely. Aiemmin on olleet vain nännit arat erilaisten vstsan juilimisten ja repäisykipujen lisäksi. (Vko 4+3)
 
Pahoinvointia kokoajan. Vissy helpottaa hieman, kun saa röyhtäistyä.
Heikotus tulee herkästi ja pakko olla jotain välipalaa aina mukana.
Jäätävät ilmavaivat täälläkin. [emoji38]
Tulkoon mitä vaan, kunhan pysyy pieni mukana. [emoji7]
Rv 7+5
 
Mikäs noita minun hymiöitä vaivaa..?

Munkin hymiöt näyttää tolta jos valitsen valmiita hymiöitä, mutta jos laittaa vanhanaikaisesti kaksoisoispisteen ja sulkumerkin niin sitten se muuttuu hymy-hymiöksi :)
 
Täällä eka aamu kun voin pahoin... Tyhjä vatsa ei tietäny hyvää, kun avasin jääkaapin. Äkkiä vessanpönttöä halaamaan ja vatsahappoja oksentamaa... Noh ainaki tietää että jotain oloja on :D
6+2
 
Teillä on useammalla jo pahoinvoinnin kunnolla päällä, tsemppiä sinne :D

Ite saanut normaalia tiheämmin juosta vessassa pisillä :) hurja väsymys ja edelleen hengästyy aika vähistä (portaat, ylämäkeen pyöräily). Nyt alavatsalla on ollut turvotusta, paineen tuntua ja menkkamaista jomotusta, joka kyllä ahdistaa kauheasti kun nyt on kp 27/28. !! :sorry:
 
Teillä on useammalla jo pahoinvoinnin kunnolla päällä, tsemppiä sinne :D

Ite saanut normaalia tiheämmin juosta vessassa pisillä :) hurja väsymys ja edelleen hengästyy aika vähistä (portaat, ylämäkeen pyöräily). Nyt alavatsalla on ollut turvotusta, paineen tuntua ja menkkamaista jomotusta, joka kyllä ahdistaa kauheasti kun nyt on kp 27/28. !! :sorry:

Mäkin olen huomannut ton hengästymisen :)
 
Mulla on ihan hirvee väsymys päällä.. koko ajan vähän äklö olo ja muutenkin joka paikkaa kolottaa.. tänään alkoi pääkin särkeä ja se ehkä kaikista ikävin tällä hetkellä kun on aamusta asti jomottanut.

Mutta oon kyllä iloinen etten ole vielä oksennellut eikä muutenkaan oo niin paha olo kuin viimeksi.

Viime raskaudessa pahoinvointi ja oksentelu alkoi jo ennen raskaustestin tekoa ja kesti melkein 8 kk :sad001 toivottavasti tällä kertaa menis vähän paremmin
 
- Oireet alkoivat aivan jumalattomalla alapään kutinalla, jonka luulin olevan hiivatulehdus. Hoidin oletettavan hiivan, kutina jäi. Vasta nyt viikolla 6 kutina on lakannut.
- Kokoaikainen väsymys.
- Jäässä olo.
- Jano, vessassa juokseminen.
- Rinnat ovat pinkeät ja aivan äärimmäisen kipeät. Herään yöllä siihen, kun käännyn, ja rintoja jomottaa.
- Nälkä. Jumalaton nälkä. Koko ajan.
- Jääkaapin tuoksut ällöttävät.
- Inhottava hikoilu ja hiusten salamannopea rasvoittuminen.
- Karvojen nopeampi kasvu.
- Ensimmäinen oksennus tänään aamulla (rv 6+2).
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on ollut nyt kahtena peräkkäisenä iltana, kun olen mennyt nukkumaan sellainen olo kuin sydän löisi jotenkin tavallista enemmän/tiheämmin. Ikävä tunne, kun pitää päätä tyynyä vasten ja kuulee sykeäänen. En tiedä liittyykö mitenkään raskauteen, mut aika inha silti. Myös pientä hengästymistä ihan normiportaissa on ollut. (Rv 4+5)
 
Mulla loppui rintojen arkuus yhtäkkiä. Ollut tähän asti tosi arat. Nyt kaihea pelko että näinkö tämäkin raskaus menee kesken :/ Muita oireita kun ei juurikaan ole ollut.
 
Mulla on ollut rinnat hieman arat ja turvonneet koko ajan. Nyt viime päivinä olen ollut TODELLA väsynyt. Lisäksi minulla on ollut nyt hieman etova olo sekä eilen että tänään. Toivon todella ettei oksu lennä....
 
Lisäksi minulla on ollut nyt hieman etova olo sekä eilen että tänään. Toivon todella ettei oksu lennä....

Mullakin on eilen ja tänään pikkuisen etonut. Onneksi vasta vähän. Jännittää, että milloin treffit wc-pöntön kanssa alkaa. Toivon niin, ettei kesken työpäivän. Meillä on kivasti veski sellaisessa paikassa, että kaikki äänet kuuluu läpi. Ahdistaa vähän, ei haluais joutua selittelemään työkavereille liian aikaisin yhtään mitään.
 
Mullakin on eilen ja tänään pikkuisen etonut. Onneksi vasta vähän. Jännittää, että milloin treffit wc-pöntön kanssa alkaa. Toivon niin, ettei kesken työpäivän. Meillä on kivasti veski sellaisessa paikassa, että kaikki äänet kuuluu läpi. Ahdistaa vähän, ei haluais joutua selittelemään työkavereille liian aikaisin yhtään mitään.

Täysin ymmärrettävää! Onneksi en itse ole tällä hetkellä töissä. Kenellekään ei jäisi oletettavasti epäselväksi se, että olen raskaana, koska olen tänään oksentanut kaksi kertaa ja yökkinyt kovaan ääneen jatkuvasti. :D Jostain luin, että viikolla 6 alkaa yleensä oksennuspahoinvointi, jos alkaa, ja ainakin omalla kohdalla piti täysin paikkansa!
 
Takaisin
Top