Oireet

Mulla kans hajuaisti taas herkistyny sekä mieliala muuttunut. Muuten aika oireetonta vielä, mut odottelen edelleen pahoinvointeja. :D

Kissan ja koiranruuat haisee aivan yököttäviltä sekä oma hiki! Yäk :D

Sit kiukuttaa kokoajan. Tekis mieli huutaa ja raivota kokoajan miehelle. Ihan vaikka vaan siks että sattuu seisoo väärässä kohdassa väärään aikaa.
 
Pahoinvointi rantautui tänne, vielä ei oo yrjöä tullut mutta lähellä on :sad001 Alkoi aikaisemmin kuin aiemmista raskauksista, hyvä miestä pelotella kaksosilla :D
Rv 4+6
 
Minulla ekassa raskaudessa heti alusta kova pahoinvointi joka jatkui pitkälle. Tuloksena poika. Toinen raskaus eikä yhtään pahoinvointia koko aikana, tuloksena tyttö. Saas nähdä pitääkö mun teoria paikkaansa :D nyt ei pahoinvointia.
 
Mulla oireina:
-älytön väsymys (silti herään mulle poikkeuksellisen aikaseen ja nukun paljo kevyempää unta)
-palelee jatkuvasti (sohvalla saa maata viltin alla hupparit ja kaikki päällä :D )
-maha on turvonnut koko ajan
-rinnat on arat
-hajuaisti on kyllä parantunut (mm. tänään otin jääkaapista roskiin viikon vanhoja fetoja nam mikä haju...)
-raskaampi liikunta on tavallistakin raskaampaa, HUH! :eek:
 
Rv 4+4 ja jo oksettaa. Kiva.
Meillä on kaksosista vähän sukurasitetta. En suostu uskomaan, että varhainen pahoinvointi ois merkki siitä! Ei. En. Musta ei ois siihen.
 
Mulle toinen raskaus ja nyt jo huomaa kuinka erillainen tämä on. Nyt Rv 5+4 ja oireina:
Palelu, vessassa ravaaminen, jano, tissit ja nännit pinkeenä. Mikään epäterveellinen ei maistu (ihan tervetullut oire) vaan raikasta ja tuoretta ruokaa. Seesteinen mieli ja rauhallinen olo, ekassa raskaudessa tiuskin miehelle kokoajan. Hajut on voimakkaita ja etova olo, herään itsekseen 6:15 joka aamu [emoji38]
 
Mulle toinen raskaus ja nyt jo huomaa kuinka erillainen tämä on. Nyt Rv 5+4 ja oireina:
Palelu, vessassa ravaaminen, jano, tissit ja nännit pinkeenä. Mikään epäterveellinen ei maistu (ihan tervetullut oire) vaan raikasta ja tuoretta ruokaa. Seesteinen mieli ja rauhallinen olo, ekassa raskaudessa tiuskin miehelle kokoajan. Hajut on voimakkaita ja etova olo, herään itsekseen 6:15 joka aamu [emoji38]

Mulla kans ihan eri jutut kun esikoisesta. Vähän yllätyin, et näinkin erilaisena voi tulla! Esikoisesta oli oireetonta. Nyt monta klassista oiretta vaan puskee esiin. Toisaalta siis hauska kokea tällainenki, ainakin tuntee olevansa raskaana! Mistähän tämmöset erot vois johtua :)
 
Taas laitan omat olot tänne ylös että voi myöhemmin lueskella näitä :)

-melkeen kokoajan velloo mahassa, huono-olo ja Rasvaisten ruokien pelkkä ajattelu ällöttää
-hajuaisti selkeästi herkistynyt jo joku aika sitten, jääkaapin ja työpaikan( :D ) hajut yökkäyttää
-tänään tajusin että pari päivää kestänyt paha maku suussa taitaa olla sitä raudan makua :D

Rv 6+5
 
Mulla kans ihan eri jutut kun esikoisesta. Vähän yllätyin, et näinkin erilaisena voi tulla! Esikoisesta oli oireetonta. Nyt monta klassista oiretta vaan puskee esiin. Toisaalta siis hauska kokea tällainenki, ainakin tuntee olevansa raskaana! Mistähän tämmöset erot vois johtua :)

Ilmeisesti raskaudet voi poiketa toisistaan paljonkin ja varsinkin jos siellä tällä kertaa kasvaa eri sukupuolen edustaja :wink mulla on ennestään poika ja Mä olen 99% varma, että meille syntyy tyttö :D
 
Kyllä vuoto on niin runsasta, että ei hyvältä näytä.
Odotan soittoa neuvolasta, et ultraavatko.
 
Eka raskaus oli mulla tosi oireeton. Ei oikeastaan tuntunut kuin vasta puolen välin jälkeen, että olisin raskaana

Nyt on ollut lievää huonoa oloa parina päivänä ja väsymystä ilmassa. Lisäksi maha tuntuu koko ajan täydeltä, turvottaa ja vessassa saa hypätä.

Kaikista pahin pelko on, että joutuisin oksentamaan, mulla on jonku sortin fobia sitä kohtaan :yuck::eek:
 
Takaisin
Top