Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eliza79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko muita ketä vielä imettää esikoista? Mietin onko eroja rintojen tuntemuksissa verrattuna ekaan raskauteen.. mulla nimittäin rinnat oli kyllä tosi kipeät ja turvoksissa viime kerralla aika alusta jo, nyt ei tuntemuksia.. mutta olisiko tuo imetys selitys tähän vai onko vaan erilaiset tuntemukset tällä kertaa? o_O

En oo imettäny sen jälkee ku esikoinen täytti 6kk, meillä ei syystä tai toisesta päästy täysimetykselle ikinä, mutta silti minusta tuntuu et se on vaikuttanu. Ei oo nimittäin miullakaa juurikaan nännit kipeet, vaan vähän arat ku viime raskaudessa en just pystynyt suihkussa käymään ilman et sattu.

Täällä on pari päivää nyt ollut oireetonta, mutta jospa niitä alkaisi taas tulla :)

Mulla on oikeestaan vaan sellaista painon tunnetta kohdussa välillä, eipä juuri muita oireita. Viimeksi oli n. 6-19 viikoilla jatkuvaa pahaa oloa, oksentanut en juurikaan kyllä, mutta kyllä se elämää haittasi.

En oo imettäny sen jälkee ku esikoinen täytti 6kk, meillä ei syystä tai toisesta päästy täysimetykselle ikinä, mutta silti minusta tuntuu et se on vaikuttanu. Ei oo nimittäin miullakaa juurikaan nännit kipeet, vaan vähän arat ku viime raskaudessa en just pystynyt suihkussa käymään ilman et sattu.

Okei kyllä sillä siis selvästi vaikutusta on! Jotenki sitä heti miettii kun niin ”selvä” oire nyt poissa että missä vika :grin

Okei kyllä sillä siis selvästi vaikutusta on! Jotenki sitä heti miettii kun niin ”selvä” oire nyt poissa että missä vika :grin

Niimpä, olin etukäteen ihan varma et nimenomaan tissit paljastaa raskauden mutta eipä tässä niin käynytkään :woot:

Niimpä, olin etukäteen ihan varma et nimenomaan tissit paljastaa raskauden mutta eipä tässä niin käynytkään :woot:
Samaa itsekin odottelin, kun viime raskauden ensimmäinen oire oli tissien vihlonta. Ja tietysti vähän huolestuttaa, että onko kaikki ok.... Mutta pitää luottaa, että kaikki on hyvin :)

Täällä! Kerran päivään tuntuu riittävän vielä aika hyvin. Mutta voi luoja miten pahaa tekee jotku hajut.

Tyhmiä kysymyksiä: bongasin kohdunsuulta hyvin ovislimamaisen, pienen klöntin - kirkas, paksulimainen, lähes kumimainen. Onko normaalia tässä vaiheessa raskautta (4+6)..? Viimeksi tuollainen tuli ja seuraavana päivänä asiat alkoivat mennä alamäkeen... :sad001 Googlailun perusteella johtuisi estrogeenin noususta eikä olisi ollenkaan huolestuttava, mutta mitä arvelette? Onko jollain ollut vastaavaa alkuraskaudessa?

Mangusti, en osaa sanoa onko normaalia vai ei mutta miula on ainakin valkovuotoo tullu jos jonkinlaisessa muodossa. On vetistä, ovislimamaista, kellertävää paksumpaa.. miula nyt 5+1

Mulla on ollut pahoinvointia mutta ei oksentelua, toki mulla onkin vasta 3+6. Kummassakaan edellisessä raskaudessa oli päivittäistä pahoinvointia 4-6 viikolta noin 12 viikolle (tai tuulimunassa tyhjennykseen asti), mutta en oksentanut kertaakaan pelkän raskauspahoinvoinnin vuoksi. Ensimmäinen raskaus provosoi kuitenkin migreenikohtauksia joiden yhteydessä kyllä oksensin.

Nyt on oireena ollut pahoinvoinnin lisäksi rintojen aristusta yhtenä päivänä, alavatsanipistelyjä ja tuttuun tapaan pohjaton nälkä. :rolleyes:

täällä uusin oire paineen tunne värkissä! inhottava tunne, tämmösiä muistan tunteneeni joskus rv30+...

tissit ei muuten oo kipeet, mutta jos menee vilunväreet nii sit kirpasee.

Täälä edelleen melko oireettomana Ollaan, närästänyt on kyllä nyt ehkä vähän herkemmin kun normaalisti.
Joinain päivinä on ollut tosi etova olo mutta ei sen kummempaa

Täälläkin toivottaisiin huonompaa oloa. Jos tietäisin kaiken olevan hyvin, nauttisin varmasti tästä vähäoireisuudesta. Nyt vain toivoisin vielä kovempia oireita ja mietin, onko kaikki hyvin, vai taasko palataan kohta nollapisteeseen. Iltaisin varsinkin on etovaa oloa ja närästystä on, mutta siinä kaikki.

Mulla alko oireet jo ennen plussaa ja eka viikko plussan jälkeen olikin kyllä tosi raskaana-olo. Väsytti niin maan vietävästi, jatkuva nälkä, lämpö nousi, mielihalut, päätä särki, tissit oli turvoksissa ja todella kipeät. Eilen havahduin siihen, ettei mulla ole mitään enää. Ei ole ollut muutamaan päivään enää mitään raskausoireita. Onkohan paljonkin syytä huolestua?? Hieman on nyt eilisen jälkeen vaaleanpunaista/rusehtavaa vuotoa myös tullut.. Oon kauhuissani.

En ehkä huolestuisi jos vuoto vähäistä? Itsellä kovia alavatsakipuja ollut tänää ja mietin kans et onkohan normaalia. En muista et ekasta ois ollut. Tuntuu ihan supistuksilta. Toivottavasti on vaa kohdun venymistä yms

Takaisin