etova olo, vä-syt-tääääää! ja tää väsymys on jotenkin vielä ylivoimasempaa nyt kun tietää mistä se johtuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Next; kokeile hierontaa! Tai lämmitettyä kauratyynyä..
Naksutiili; hui mitä oksentamista! Toivotaan tälle kiekalle helpompaa raskautta
Imetän kanssa esikoista. Esikoisen raskaudessa rinnat oli kosketusarat ja turvoksissa, mutta nyt tässä uudessa raskaudessa ei ole mitään tuntemuksia. Paitsi välillä nännit hellinä, mutta johtuu varmaankin huonosta imuotteesta ja esikoinen haluaisi olla jostain syystä kokoajan rinnallaOnko muita ketä vielä imettää esikoista? Mietin onko eroja rintojen tuntemuksissa verrattuna ekaan raskauteen.. mulla nimittäin rinnat oli kyllä tosi kipeät ja turvoksissa viime kerralla aika alusta jo, nyt ei tuntemuksia.. mutta olisiko tuo imetys selitys tähän vai onko vaan erilaiset tuntemukset tällä kertaa?
Imetän kanssa esikoista. Esikoisen raskaudessa rinnat oli kosketuksesta ja turvoksissa, mutta nyt tässä uudessa raskaudessa ei ole mitään tuntemuksia. Paitsi välillä nännit hellinä, mutta johtuu varmaankin huonosta imuotteesta ja esikoinen haluaisi olla jostain syystä kokoajan rinnalla
Tää pahoinvointi alkoi eilen ja on ihan järkyttävää. Oksentanut en onneksi ole, mutta sellainen 24/7 kesto krapula on päällä.
Tissit on kipeet, päätä särkee ja palelee. Onneks oon saikulla jo valmiiksi, ei kyllä pystyis tässä olossa töitä tekemään.
Joku muukin taisi tässä ja toisessa ketjussa mainita oireettomuuden. Täälläkään ei oireita rintojen aristamisen lisäksi. Nyt tosin vasta 4+2.:) Jotenkin on vaan niin hölmö olo, kun ei tunnu mitään!:D
Vielä se kerkee! Oireet tai niiden puute on tosi yksilöllistä. Sitten kun oireita ilmestyy niin sitä toivoo että ne loppuu äkkiä Mä oksensin esikoisesta rv7-9 kaks kertaa joka aamu ja sit se loppu kun seinään. Koko alkuraskauden (jonneki viikolle 14?) tissit oli niin kipeet että suihkussa käyminenki sattu ja siinäpä ne oireet oikeestaan olikin. Tämä raskaus on ollut heti alusta asti aivan erilainen. Etoo koko ajan, siis ihan koko ajan. Tänään meinasin oksentaa ku tarjoilin esikoiselle evästä.