Oireet

Täällä myös sellaiset fiilikset, että sais jo syntyä. On jo niin pitkään ollut puolikuntoinen ja raihnainen olo, että pää lahoaa. Kaikki vielä tekemättä, mutta kun ei jaksa. Nyt vielä kun koulut ja eskarit alkaa, niin pitäis jotenkin saada tytöt niihin vietyä ja haettua. Onneksi ei tuu matkaa yht. ku 1,5km, mutta kun ei kuukausiin oo pystynyt käymään edes 500m kävelyllä. Mielenkiinnolla odotan miten käy.

Mulla vasta nyt tullut jotenkin totaalinen hajoaminen. Just täällä prassailin kun mihinkään ei satu yms. nyt perun sen kaiken. Selkä kipeenä. Nilkat ja jalkapohjat kipeenä heti jos seisoo päivässä yli kaks tuntia. Pitäis saada mieli positiivisemmaksi,mut hitto kun ahdistaa tää raskaus just nyt:wacky:

Mulle iski jännetupin tulehdus, ihmeen pitkälle päästiin ilman... hemmetti kun on oikee käsi kipiä ja heikon oloinen:/

Onhan toi aika kipiä, jospa se parin päivän sidonnalla ja jonkin asteisella levolla menis... joka raskauden vaiva! Raskaus on perseestä:/

Ikävä vaiva äippäx5 paranemisia siihen.

Mullakin kolottaa vähän joka paikkaa,mut selkeesti virkeempi olo nyt ku viileempi. Mä taas ootan sitä ihan loppua et on niin hajalla ja väsyny et toivois vaa pääsevänsä synnärille. Vielä tuntuu itellä et siihen on ikuisuus ja jännittääki kamalasti koko synnytys kun ei oo viel niin kypsänä tähän kaikkeen. Huomen rv33 vasta.....

Täällä sama miiskunaksu. Vielä ei säre paikkoja niin paljon, että kaipaisi jo synnärille. Pitkät seisomiset ja kävelyt aiheuttaa liitoskipuja, mutta nekin menee ohi päivällä ja vaivaavat vaan aamulla sängystä noustessa sekä päivälevon jälkeen (mitä en ikinä tosin pääse tekemään). Suurempana ärsykkeenä on tuo radi, joka toivottavasti pian alkaa helpottaa. Joten armas vauvani, pysy mahassa vielä 4-6 viikkoa.

Tänään oli neuvola ja pakko oli pyytää sairaslomaa. Pitkää päivää ei enää pysty seisten tekemään millään.. Pikkuisella oli kaikki hyvin, 170 hällä syke kun oli vissiin just kova meno päällä!

Labraan sain lähetteen kun käsissä kutisee välillä.
Kaikkea ihme kipuilua on kans rantautunut, vatsas kolottaa ylbäältä kyljistä ja selkä reistaa ala ja keskikohdilta.. huoh ja mangnesiumkaan ei enää tehoa suonenvetoihin:chicken:

Haha :grin moni on sanonut mulle (ei-raskaana oleva), et vois vaihtaa mun kans paikkaa ja et he tykkäsivät kovasti olla raskaana. No minä en kyl tykkää. Enkä tykännyt esikoista odottaessa enkä tässä välissä kuvitellut et tykkäisin olla uudestaan eli aika ei kullannut muistoja. Eli oon siinä varmaan joku luonnonoikku, että raskaudet on kyllä olleet mun elämäni kamalimpia aikoja o_O

Eka raskaus oli ihana kun kaikki oli niin uutta ja vatsaa esitteli ylpeenä ja jotenkin jakso odottaa paremmin. Nyt vaan kärsimystä ja haluis vauvan syliin että tietäis että kaikki on hyvin. Toisaalta tää raskaus on mennyt ilman selkäkipuja että helpompi raskaus. Enää max viisi viikkoa :nailbiting:

Miten voi olla liitoskipuja kun tää on jo toinen raskaus :dead: Ei pysty yhtään olemaan missään asennossa kaikki sattuu. Aargh :angryfire

Ja väsymys on ylitsevuotava. Enää tämä ja ensi viikko töissä mutta kun meinaa työmatkalla jo nukahtaa rattiin niin tämä 1.5 viikkoa tuntuu puhtaalta kärsimykseltä.

Täällä valvotaan! Just kehusin et nukun yöt hyvin eikä mitään kremppaa ole sen enempää. Ni eiks sit herätä neljättä kertaa tänä yönä :D olis varmaan kiva myös nukkua kun tä viimeinen herääminen on kestänyt jo pari tuntia.. no ehkä muuten niin helpolla päässyt et nukutaan sit vaa kiltisti päivällä ;)

Kahdesta puoli seitsemään kolmella heräämisellä :mad: ihan poikki. Parin tunnin päästä neuvolalääkäri. Sit kauppaa, ruoanlaittoa, miehen vanhemmat tulee vkl ja 13 kuutiota multaa pihaan. Siitä on perjantai tehty. Saako itkeä o_O:grin

Takaisin