Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mullakin on tuota, että vauva tuntuu tulevan kyljestä läpi. Varsinkin oikeasta kyljestä, joskus harvoin myös vasemmasta. Jännä!Mulla myös tuntuu, että vaavi yrittää tulla läpi oikeesta kyljestä, jos sillä nukkuu. Vasemmalla ei satu oikeestaan ollenkaan. Jänniä juttuja
Lisäks mulla on nyt tullut uutena oireena käsien ja jalkojen väsyminen(todella nooeasti, todella pienrstä rasituksesta). Eli jos vähänkään rivakammin kävelen niin tuntuu kun loppuis happi kudoksista tai siltä et olis juossut maratonin. Kädet väsyy myös tosi nopeeta, ihan välillä hiusten harjaamisesta ja eräs päivä kun syötin tytsyä niin tuntu kun lusikka ois painanut tonnin. Mistähän ihmeestä voi johtua? Mietin hemppaa, mut se on ollu tosi hyvä. Ens viikol neuvola, täytynee pyytää mittaan se jokatapauksessa...
Mitenhän sitä sais nukuttua kun levottomat jalat. Just kun kuuma loppu ja kuvittelin että sais nukkua. Ahdistaa ja lujaa
Olipa sitten tosi mukava yö, pääsin lopulta nukkumaan kolmelta ja esikoinen heräsi 5.45. Mies jatkaa tyytyväisenä unia kun me katsotaan muumeja
Mä haluun vaan synnyttämään, vihaan tätä kuumaa oloa ja sitä ku ei voi nukkua. Muistuttakaa et tää on mun vika vauva, ainakin vika kesävauva mulla on nyt selvästi joku raskaus burn out, liian helposti on mennytkin. Nyt vaan joku ihme ahdistus tullut.
Missä vaiheessa teillä on alkanut tuntumaan painetta alapäässä? Mull aon nyt rv 33+5 ja viikon verram tuntunut että vauva on selvästi laskeutunut alemmas ja iltaisin on nyt tuntunut selvää painetta alapäässä ja muutamana päivänä menkkakivun oloisia tuntemuksia alavatsassa.
Toivottavasti eivät ennakoi mitään ennenaikaista synnytystä vielä, mutta muutamana iltana nukkumaan mennessä on huolestuttanut..