Oireet

Mulla samat mietteet äipän kanssa, loppuhan se päivä vihdoin. Kiljuva nälkä eli iltapala pitäs jaksaa syödä ja jos sitten pääsis oikaseen... otin päiväunetkin tänään samalla kun esikoine nukku mut silti väsyttää ihan rutosti... miestä varmaa harmittaa kun meen taas nukkuun aikasin (no,okei ei tää kovin aikasin oo kun joinain päivinä ollu sängys jo ennen ysiä :grin)kun se varmaa haluis kattoo jotai leffaa tms kun tytsykin vasta ihan just nukahti... mut mä en vaan jaksa...:sad001

Ahven, voi ei! Otat vaan puntillisen tulitikkuja mukaan, nii pahimmat hajuhaitat saat hävitettyä sillä :rolleyes:

Paska päivä. Vaikee hengittää, röyhtäyttää ja sit just ku appivanhemmat tuli viikonlopuksi kylään niin multa alkoi paska lentämään. Kiva istuu ainoassa vessassa paskan hajussa ja toivoa että ketään ei haluu vessaan.:confused:

:D :D :D hauskasti kirjoitettu:D harmi että sulla ollut huono päivä, jospa huomenna parempi:)

Ääh mikä yö... esikoinen herätti viime yönä 8 kertaa, huoh... että voi olla ihminen väsynyt. Pääsisipä jo nukkuun...

Mä makaan sängyssä vielä kun yritän vältellä noita ihmisiä, vihaan kun joku on aamulla mun kotona. Tai ylipäätään samassa paikassa. En oo yhtään aamutyyppi.

Emppuli älä! Pääsispä takas sänkyyn... lapset kyllä nukku mut itse heräsin keskellä yötä, klo 3.25 ja 5. Pienin heräs sit 6.15... väsyttää!
Miehen porukat tulee tänään tänne että pääsen kuskaamaan tota meidän esikoista menoihinsa joten taas pitäis olla emännöimässä:/
Mulla ahven sama kun sulla! Mä en vaan jaksa ihmisiä varsinkaan vieraita ihmisiä heti aamusta...

Täällä kans nukuttu ihan saatanan huonosti. Kolme kertaa pissalla ja viidestä seitsemään ei unta enää ollenkaan. Vauva möyhensi menemään eikä mikään asento ollu hyvä. Plaaaaah.. Noh, onni on et voi vedellä päivällä päikkäreitä. Tsemppiä teille ketkä ei voi.

Näköjään muillakin huonoja öitä takana. Itse valvon myös joka yö, pakko kattoo netflixiä pitkälle yöhön johon lopulta nukahdan. Opettanut itsensä siihen tässä kesän aikana.. Vesassa kävin viime yönä neljä tai viis kertaa, hikoilen kuin pieni sika. Miehen tytöt on viikonlopun ja mies itse töissä tämän päivän. Ei saisi valittaa kun joka toinen viikonloppu vain ovat mutta tässä tilassa ei vaan tahdo jaksaa. Onneksi on isot tytöt jotka auttaa :Heartpink

Perse mikä päivä. Aamusta asti häärännyt keittössä. Onneksi lapsen synttärit on vain kerran vuodessa. Tajusin, että oon tehnyt ihan liikaa tarjottavia. Tolla määrällä ruokkisi vähintään tuplamäärän vieraita. Yökyläilijät tulee tänään ja niitäkin varten jääkaappi tursuaa, jotta on vähän kivempia grillausjuttuja ja ilta-/aamupalaa. Voi olla, että tämä rouva on huomenna iltapäivällä harvinaisen kiukkuinen :hilarious::hungover:

Pätkittäisiä öitä "mukavuuksineen", tunteiden vuoristorata (päällisin kiukku/itku ilman syytäkin), teinihormonit vs äiti ja mieltään osoittava koira (hei hei matot!). Saanu mieskin osansa kun kypsyttää.. :/

Jaksaa jaksaa.. tai sitte ei ja sarvet.

Ei kukaan kokki tai muu ammattilainen satu olemaan linjoilla? Jos haluan lämmittää eilen tehdyn kinkkupiirakan uunissa niin miten se on fiksuin tehdä? Folio päälle ja 20 min kiertoilmassa 50/100 asteessa? Vai pidänkö kauemmin/vähemmän? Terveisin ameeban sukulainen

Ei kukaan kokki tai muu ammattilainen satu olemaan linjoilla? Jos haluan lämmittää eilen tehdyn kinkkupiirakan uunissa niin miten se on fiksuin tehdä? Folio päälle ja 20 min kiertoilmassa 50/100 asteessa? Vai pidänkö kauemmin/vähemmän? Terveisin ameeban sukulainen

150 astetta ja 10-15 min:) hmmmm pekoni piirakkaa :p

Ai että, anoppi ja appi tuli ja otti 4 isointa matkaansa pihalle, Siiri nukkuu ja ette usko,minäkin nukuin jotain 30 min:D oisin saattanut nukkua pidempäänkin mut piti nousta pissalle... Siiri nukkuu edelleen, minä makoilen vieressä ja kuuntelen HILJAISTA kämppää, vau mikä ääni:D
Nyt kyl on pönttö hiukan sekasin mut ihan sama, tuli tarpeeseen:)

Täälläkin aivan uskomattoman surkea yö takana jälleen kerran. Menin sänkyyn puoliltaöin, odottelin unta kolmeen asti, minkä jälkeen heräsin neljä kertaa vessaan ja kylkeä kääntämään... Plaaaaaah. Erityisen paljon otti päähän, kun mies hipsi sänkyyn yhden jälkeen ja alkoi viidessä minuutissa kuorsata :D Painelin sitten vierashuoneeseen kääntelehtimään ja yrittämään unta loppuyöksi. Nyt jos vaikka kokeilis päikkäreitä.

Täälläkin aivan uskomattoman surkea yö takana jälleen kerran. Menin sänkyyn puoliltaöin, odottelin unta kolmeen asti, minkä jälkeen heräsin neljä kertaa vessaan ja kylkeä kääntämään... Plaaaaaah. Erityisen paljon otti päähän, kun mies hipsi sänkyyn yhden jälkeen ja alkoi viidessä minuutissa kuorsata :D Painelin sitten vierashuoneeseen kääntelehtimään ja yrittämään unta loppuyöksi. Nyt jos vaikka kokeilis päikkäreitä.

Täällä myös käy samoin, itse kääntelee ja vääntelee ja mies laittaa pään tyynyn ja nukahtaa.. Välillä ihan piruuttani höpöttelen kaikkea ja tökin että ei nukahda heti :wav

Takaisin