Oireet

Sepä se ahven... en voi valittaa etteikö lapset nukkuis! Mut minkäs teet... täyttä p*skaa! Jaksaajaksaa, saispa ees kahvia mielinmäärin...

Huuu... Täällä myös valvottu esikolle nousi lämpöä eilen ja se heijastuu vahvasti yöhön.. Keksi myös ekan kerran että omasta sängystä voi itse tepastella pois, muutaman kerran jaksoin taluttaa omaan huoneeseen mutta tuossa vieressähän se nyt köllöttelee kuitenkin ja nukkuu.

Mä ksns heräilin vähän väliä. Kohta olis esikoisen neuvola, plääh, ei jaksais! Ja meiän uus jääkaappi(eilen tuli)näyttää lämpötilaks (2 erillistä lämpömittaria) +10 c ja +14 c. Sanoin miehelle, et on liian lämmin, pitää soittaa, että kauanko tuolla pitäs kestää jäähtyä vai onko rikki?! (Oikeesti jääkaappi pitää olla +2-+6, muuten ruuat menee pilalle ja minä saan t o d e l l a helposti ruokamyrkytyksiä ). No siitä mies suuttui, että on se kylmä,ainakin tuntu siltä, vittuako siinä uliset. Olipa kiva tapa herätä ja kauniistippa taas mulle puhui. Mulla alkaa kyllä ihan tosissaan mennä tohon mieheen maku, vois edes joskus jotain tehdä tai edes olla kannustava.

Emppuli johan on törkeästi sulle sun mies puhunut :o meillä saattaisi mies tommosella puhe tyylillä saada aikaan semmosen sodan että ei tosikaan...
Hali<3

Samaa mieltä äipän kanssa Emppuli. Mä nostaisin sellaisen sodan tollasesta tavasta puhua mulle, että naapuritkin kuulisi. Meillä on yhteisesti sovittu, että asiat sanotaan aina edes suht asiallisesti. Toki nyt raskausaikana en aina ole jaksanut miettiä kaunista tapaa kommentoida miehen päähänpistoja, mutta siltikin suurimmalti osin ne on pysynyt asiallisuuden sisäpuolella.

Joskus pieni itku helpottaa. Mulla on tullut irrationaalisia väsyitkuja lapsen edessä ja sitten mua on lohdutettu ja halittu :) Ollaan päästy myös keskustelemaan siitä että äidillä on paha mieli mutta se ei ole vakavaa ja se menee ohi. Ihan kuin lapsellakin. Lapsi vieläkin muistaa kun "äiti rikkoi auton ja tuli paha mieli" eli kun ajoin roikka autossa kaupunkiin ja takaisin ja idioottimaisuudesta tuli itku. Nää on lapselle ihan kasvattavia kokemuksia kun huomaa että aikuinenkin saa itkeä eikä siinä ole mitään pahaa.

Ei näin viimeisillään tartte yrittää olla vahva jos ei jaksa. Pieni itku piristää joskus :) Jaksamista kaikille!

Kyllä täälläkin on itketty väsymystä myös lapsen edessä. Se on vain inhimillistä ja kasvattavaa, kuten Tips tuossa edellä totesi. Muaki on nyt välillä väsyttänyt niin että silmiin sattuu ja kaikki tuntuu tosi raskaalta. Tunteet on nyt jotenki tosi pinnassa ja oon hirmu herkillä. Esikoisellakin on välillä semmosia uhmapäiviä, että oksat pois. Onneksi viime yönä nukuin taas paremmin ja viikonloppukin on edessä, eli mies on enemmän apuna kotona. Eikä tätä raskauttakaan ole enää pitkästi jäljellä! Jaksamista ja tsemppiä täältäkin kaikille. :)

Alkaa kyllä ärsyttää nuo yöheräilyt. Viime yönä heräsin jopa 7 kertaa ja vessassa sai juosta. Lonkat on niin kipeät että melkeen itku tulee. Oon suoraan sanottuna ihan loppu tähän raskauteen kun ei voi nukkua ja särkee joka paikkaan. Sais vauva jo tulla.. :smiley-ashamed004

Ääh muutkin siis itkuherkkänä täällä. Tsemppiä ja sympatiaa. Itseä väsyttää myös, mutta ihan just helpottaa kun vien esikoisen päikkäreille ja pääsee itsekin vaakatasoon. Ja onneksi viikonloppu edessä :)

Niin se paska päivä vaan jatkuu, terkkarikätilö oli unohtanut mainita että se neuvola lääkäri on eri neuvolassa kun mikä on mun neuvola. Ihan vitun siistii. 37+5 sit lääkärineuvola omassa neuvolassa kivakiitos.

No just ahven... ei kyl oo sun päivä :( mun neuvola lääkäri peruttiin kans kun saan muutenkin juosta tuolla äippäpolilla niin en minä enkä Th koettu enää neuvola lääkäriä tarpeelliseksi... sain 1 ylimääräisen Th ajan lääkärin tilalle ja se kyl mulle :)

Jatketaan tästä unettomuudesta murnutus! Sit kun sais nukuttua päikkärit niin ei tuu uni... voihan elämä! 2 pienintä nukkuu ja 3 isointa naapurissa leikkimässä, itse vetäisin itseni selälleen ja olen tässä maannut lähemmäs 2h ja ei uni vaan tuu:/ voi miksi voi miksi... haaveilen vaan leivonnaisista mitä vois leipoo tonne pakkaseen vieras vaaraksi o.O taidan mennä kahville, jos sen ees sais vielä juotua... Huoh!

Täällä on tämä päivä ollu kanssa aivan totaalisen väsynyt! Yön nukuin ihme kyllä heräilemättä, mutta siitä huolimatta tullu otettua tänään päikkärit jo kahdesti, vaikka yleensä en päikkäreitä osaa edes nukkua vaikka väsyttäs. :eek:

Paska päivä. Vaikee hengittää, röyhtäyttää ja sit just ku appivanhemmat tuli viikonlopuksi kylään niin multa alkoi paska lentämään. Kiva istuu ainoassa vessassa paskan hajussa ja toivoa että ketään ei haluu vessaan.:confused:

Takaisin