Oireet

Mullakin varmaan tulee jotain ku aina ollu pientä ilmassa o_O onneks tietää jo mitä se on :) ekan kaa se oli kyl aika erikoinen ku koko ajan itketti enkä ollu tietonen ees mistää baby bluesista.
 
Synnytyksestä 1,5 viikkoa. Pari ekaa päivää ulostaminen oli normaalia. Mutta voiko olla että kun elimet palautuu ni tekee kakkaamisesta vähän vaikeaa. Onko muilla havaintoa tällaisesta?
 
Mulla ei (vielä) oo mitään baby blues oireita. Todella hämmentävää, koska esikosta olin ihan rikki, fyysisesti ja henkisesti. Voi olla, että oli jopa ihan masennus, kesti kauan liki koko ekan vuoden. Tai sitten johtui vaan univelasta, neuvolassa epäili sitä enkä ehkä siksi saanut ihan kaipaamaani apua.

Mutta nyt tosi hyvä, pirteä ja iloinen olo. Kummastuttaa kun mies on väsynyt :grin patistin sen päikyille. Mutta en tiedä onko tää nyt tyyntä myrskyn edellä :bored: toivottavasti ei tuu samoja tuntemuksia kun esikon kanssa, oli aivan kauheaa. Toki nytkin varmasti tulee epätoivon tunteita, etenkin sit kun mies menee töihin ja jään näiden kahen kaa kaksin päivisin nii varmasti kiirettä pukkaa. Varsinkin tuon vanhemman kanssa :rolleyes:

Tsemppiä kaikille baby bluessin tai muiden hormooni myrskyjen kanssa painiville :Heartred itsekin olen aika itkuherkkä, tosin mä oon porannut sitä miten kova ikävä mulla oli esikkoa sairaalassa (juu, nyt vasta sitä itken)ja sitä kuinka ihana perhe mulla on. Eli sellaista iloista itkua lähinnä, mutta kuitenkin.
 
Miullakin ekat kaksiviikkoa heitteli mielialat miten sattu, mutta nyt on tasaantunut kyllä ihan normaaliksi. Vauva huomenna jo kuukauden vanha, mihin tää aika oikein menee. :eek: :D tsemppiä käynnistykseen Ruuth! :)
 
Aivan mahtavaa miiskunaksu! Mitä mieltä oli teidän taapero on vauvasta? Täällä nämä käy tuontuosta ihailemassa vauvaa:D
 
No tuota tuo vanhempi on hyvin haltioissaan koko vauvasta, mutta tämä 2v muuttui kyllä tosi kiulkuseksi ja itkeskeli viimeyön huusi ja raivosi. Saa nähä mihin suuntaan lähtee menemään tää tilanne. Onneks on nää super buusti hormoonit ni jaksaa samoilla silmillä.

Teillä ei äippä vielä esiintynyt mitään mustasukkaisuutta?
 
On toi 1v4kk hiukan kiukkusampi kun normaalisti ja samaan syliin pitää päästä kun vauvaa syöttää... pientä mustasukkaisuutta siis mutta ei pahaa:) onneksi toi mies kotona ja hoitaa/hoivaa :Heartred
Aikasemminkaan oo ollut mitään tämän kummosempaa mustasukkaisuutta... kopkop puuta!
 
Takaisin
Top