Mulla ei auttanut magnesium levottomiin, monilla muilla tuntuu auttavan. Mä huomaan et heti kun hemoglobiini on huono, niin heti tulee levottomat jalat. Mä joudun monesti sitomaan jalat, esim ideaaliside kireelle. Mulla tulee vielä pulssi tonne jalkapohjiin, maailman ärsyttävin asia.
Miten sidot jalat? Nilkoista ja jalkapöydistä... Tuli mielikuva missä jalat on sidottu yhteen että ei pääse potkimaan ja liikuttelemaan hemoglobiini oli viime neuvolakerralla ihan ok.
Päivisinkin jalat on polvista alaspäin jotenkin tosi hullunkuriset.
Hiki valuu myös täällä, nenänalunen välillä täynnä piskoja sekä tissivako valuu ja alushousut liimautuu kiinni. Yleensä en pahemmin hikoile. Toivotaan että hikoilut, levottomat jalat sun muut oireet katoaa synnytyksen myötä.
Eilen muuten sai ensimmäisen kerran sanoa kun kysyttiin että koskas sulla nyt olikaan laskettu aika niin että ensi kuussa kuullostaa paljon lyhyemmältä ajalta kuin että olisi vastannut 30:nes syyskuuta. Kyselijä sitten tuumas että niin vielä kaksi kuukautta.. Ei vaan ensi kuussa Oli se sitten lopussa, alussa tai keskellä mutta ensi kuussa..