Oireet

Mullakin jäänyt harkkasupistukset pois oikeastaan kokonaan :confused: mutta vihlontaa alakerrassa on senkin edestä, koko ajan tuntuu joko kuin puukon vihlontaa tuossa ns ulkopuolella tai sitten sisemmällä kipua ja nouseminen ja kävely hankalaa. Vauva on kyllä raivotarjonnassa ja laskeutunut jo, mutta muuten ei merkkejä, että olisi tulossa pian pois :) muuten onkin aika hyvä olo itse asiassa. Vaikka ei saakaan tehtyä juuri mitään noiden liitoskipujen takia. Mulla oli viime viikolla lääkärineuvola ja 15. päivä kontrolli äitiyspolilla. Viikon päästä neuvola.
Nuo puukon vihlonnat kuulostaa just samalta kuin mitä mullakin on. Lääkäri käski silti liikkua ja kävellä paljon, yhyy!

Noi toosan vihlonnat kestää synnärille asti, ovat vaarattomia eivätkä merkkaa että synnytys ois ihan just tapahtumassa! Mulla niitä ollut vaan parikertaa mut eiköhän ne sieltä ala koht puoliin lisimään...

Kiitti, enpä hokannu, että se synnytystapa-arvio korvaa sen lääkärineuvolan. Ku arvio tehdään sairaalassa Hyvinkäällä ja neuvolakäynnit on täällä omalla paikkakunnalla. Ootan et helteet loppuu ja pää alkaa taas toimia ;)

Eikös ne ensi viikolla hellitä?

Mitä ootte ottaneet avuksi levottomiin jalkoihin, magnesiumia? Mä oon nyt monta yötä valvonut osittain niiden takia, jalat menee omia menoja.
Mulla on auttanut magnesium! Suosittelen! :)

Paljonko te muut hikoillette? Oon miettinyt onkohan tää enää normaalia. Mun vaatteet on siis ihan märät. Mekko liimautuu ihan ihoon kiinni, vesipisarat vaan valuu kylkiä ja selkää pitkin. Välillä mietin oonko pissannu housunu vai menikö lapsivedet kun pikkarit ihan märät. Ja pahin hikoilu ehkä naamassa. Mulla siis nytkin valuu kaulaa myöten hikivana kun ISTUN sohvalla. Koko ajan saa pyyhkiä tai hiki valuu silmiin ja kirvelee pirusti.

Emppuli, kuulostaa kieltämättä aika hurjalta hikoilulta. Toki täälläkin hikivana valuu selässä, persus on märkä ja kasvot kimmeltää hiestä. Onneksi kohta helpottaa.

Kuulostaa kyllä aika kovalta hikoilulta emppuli, tiedä sitten miten yksilöllistä on näin raskaana,mutta mä herään yöllä pari kertaa siihen että oon hiessä ja kamala jano joten silloin oon hikoillu paljon kun tyynykin märkänä. Päivisin kun syön niin alkaa hiki oikeen valumaan tai sitten jos alan puuhastelella niin tulee oikeen jälkihiki sitten kun istahtaa alas.
Meillä ei tosissaa oo mtn ilmastointipumppuakaan ja tosi kuuma sisällä.

Eikös ne ensi viikolla hellitä?

Mitä ootte ottaneet avuksi levottomiin jalkoihin, magnesiumia? Mä oon nyt monta yötä valvonut osittain niiden takia, jalat menee omia menoja.
Mulla ei auttanut magnesium levottomiin, monilla muilla tuntuu auttavan. Mä huomaan et heti kun hemoglobiini on huono, niin heti tulee levottomat jalat. Mä joudun monesti sitomaan jalat, esim ideaaliside kireelle. Mulla tulee vielä pulssi tonne jalkapohjiin, maailman ärsyttävin asia.

Hikoillaan täälläkin, kokoajan tissi hiki tai naama hiessä... selkää pitkin valuu kunnon hiki noro:o syksy tuu jo! Muistakaahan juoda;)

Ja joo toi rintojen alunen on ihan hiestä märkä, mitä en voi edes käsittää, koska mulla on pienet rinnat! Just katoin eilen, että se rinnan alus oli jopa sellainen ärtyneen näköinen. Mitkä lie nenäliinat sinne pitäisi laittaa..?

Juu noi tissien aluset, voi luoja, siellä on kun uima-allas. Meillä on kyl sisällä se 30 astetta(päivällä varmaa vähä enempikin), et ei se sinänsä ihme, että paljon hikoilee. Mutta tää alkaa olla jo tolkutonta... turvotustakin näköjään on, nojasin äskön polviin ja kun nousin niin jalkoihin jäi kunnon kuopat kyynärpäistä. Eikös se just kerro turvotuksesta?

Takaisin