Oireet

Jaa-a punainen se oli enneku pistin oman värin tilalle:D
Mä en kyl bongannut ketään muuta raskaana olevaa, vauvoja vaan noin sata:D

Äippäx5 minkä tens laitteen sie ostitkaan? Jossain ketjussa oli siitä juttua mut en löydä näin äkkiseltään .

Sit sä oot kyllä ihan sokea, olin siellä hiekkalaatikolla ja pyörin siellä kaikkien edessä rantaviivalla. Taisit palstailla vaan ku oli omaa aikaa:grin

Meillä on kanssa kämpän lämpö liki 30' ja nukkuminen on ollut tuskaa. Oon ottanu ny avuksi kylmäkallet. Ne pitää vaan vaihtaa pari kertaa yössä mut ai että ku ne tuntuvat hyviltä. :) laitan ne siis sukkien sisälle, ettei oo suoraan ihoa vasten ja vaihdan niiden paikkaa. helpottaa ees vähän. Odotan kyl niin viileempiä öitä!

Mulla tulee kohta ihan itku tän lämmön takia. En oo nukkunut moneen yöhön kun pari tuntia, hirvee hiki jatkuvasti yötä päivää eikä jaksa tehdä yhtään mitään. Turvotus on aivan älytöntä ja tuskainen on olo muutenkin tämän mahan kanssa. Viileät kelit ois enemmän kun tervetulleita. :(

Mulla tulee kohta ihan itku tän lämmön takia. En oo nukkunut moneen yöhön kun pari tuntia, hirvee hiki jatkuvasti yötä päivää eikä jaksa tehdä yhtään mitään. Turvotus on aivan älytöntä ja tuskainen on olo muutenkin tämän mahan kanssa. Viileät kelit ois enemmän kun tervetulleita. :sad001
Mulla ihan sama. Mies menee kattoo kaupoista jotain ilmanviilennintä tänään, ei vaan jaksa enää pärjätä ilman. Jos sulla on esim pöytätuuletin, niin kylmäkallet tai pakastetut vesipullot tarjottimelle sen eteen, niin siitä saa vissiin kylmempää ilmaa.

Oi mikä ihana päivä ollut. Mies aloitti työt joten me karattiin esikoisen kanssa mummolaan :grin valmiit ruoat ja esikoisella koko ajan leikittäjä paikalla. Oltiin kolme tuntia rannalla ja mä roikuin sen koko ajan esikoisen kanssa vedessä, ihanaa! Ainoastaan kuivalla maalla käytiin syömässä eväät (jotka mummo oli tehnyt ja pakannut). Mutta ah, ihana viileän lämmin järvivesi.

Imme, kuulostaa kyllä ihanalta päivältä <3
Mulla on alkanut tulemaan selkään supistuksia, samanlaisia ku synnytys supparit, mut vaan pari kertaa päivässä. Oletan niiden kuitenkin olevan hyvä merkki, kaksi viikkoa täysiaikaisuuteen rv38:rolleyes:

Mikä liskojen yö.. Varmaan toistakymmentä kertaa vessassa. Kauheesti pyöri vauva viime yönä, yleensä on niin päin että on selkä mun mahan vasemmalla puolella, mutta viime yönä kääntyili ja vääntyili. Sitten kun liikahtaa niin poraa päällä alas päin ja hipsuttelee kai sormillaan alapäätä, jännä tunne.
Mulla on kuusi tyynyä sängyssä ja niiden asetteleminen käy ihan työstä kun ravaa vessassa ja kun ei voi kauaa nukkua yhdellä kyljellä kun puutuu niin se kyljen kääntäminen kun on niin helppoa.
Nivelet on tosi kipeet turvotuksesta, vaikka ei kauhee turvotus ole. Kävely tekee kipeetä jalkapohjiin. Sattuuko muita kävely jalkapohjiin? Sais olla kengät jalassa sisälläkin niin pääsis jotenkuten kävelemään ilman kipua.
Valitus tekstiä oikeen taas.... Mutta ihanaa kun on tälläinen ryhmä kun ei oo ketään kenen kanssa purkaa olotilaa, miehellä varmaan tulee jo valitus korvista vaikka ei sitä ääneen sanokaan :Heartred kiltisti vaan kuuntelee :Heartred ja kehuu..

Pitäs varmaan itsekin lähtee rannalle makoilemaan, voisi välillä vilvoitella joessa.

Oi mikä ihana päivä ollut. Mies aloitti työt joten me karattiin esikoisen kanssa mummolaan :grin valmiit ruoat ja esikoisella koko ajan leikittäjä paikalla. Oltiin kolme tuntia rannalla ja mä roikuin sen koko ajan esikoisen kanssa vedessä, ihanaa! Ainoastaan kuivalla maalla käytiin syömässä eväät (jotka mummo oli tehnyt ja pakannut). Mutta ah, ihana viileän lämmin järvivesi.

Tää nyt ei varsinaisesti kuulu tähän osioon mutta mites kun vauvat ovat syntyneet niin onko myös tämmöinen samanlainen ryhmä syntyneille syyskuisille, kun en ole löytänyt vaikka kattellut palstan eri osioita? Ja heinäkuisia ja elokuisia syntyneitä yrittänyt tiirailla mutta en mistään löydä.. Vai onko ne siirretty salaiselle puolelle kaikki?
Esikoisen aikaan meillä oli vilkas ryhmä ja nähtiinkin muutamaan kertaan isolla porukalla ja muutamista tullut ihan ystäviä :Heartred

Tää nyt ei varsinaisesti kuulu tähän osioon mutta mites kun vauvat ovat syntyneet niin onko myös tämmöinen samanlainen ryhmä syntyneille syyskuisille, kun en ole löytänyt vaikka kattellut palstan eri osioita? Ja heinäkuisia ja elokuisia syntyneitä yrittänyt tiirailla mutta en mistään löydä.. Vai onko ne siirretty salaiselle puolelle kaikki?
Esikoisen aikaan meillä oli vilkas ryhmä ja nähtiinkin muutamaan kertaan isolla porukalla ja muutamista tullut ihan ystäviä :Heartred

Meillä jatkui esikoisen aikaan samassa ryhmässä jutustelut myös syntymän jälkeen :)

Näin mäkin ajattelisin että täällä samoilla linjoilla jatketaan. Lisätään sitten vaan keskustelunavauksia tarpeen mukaan, esim. vauvan kakan väri ja koostumus :grin

Meidän joulukuisen ’15 yleinen keskustelu pysy tosi pitkään vilkkaana, nyt vasta alkanut näyttää hiljentymisen merkkejä! Vaikka vielä seillä jutellaan uusista vauvoista ja raskauksista ja tietenkin kohta 3v muksujen kehitys askelista;)
Mut sit meidän toukoneidin ’17 keskustelu siirtynyt täysin salaisiin... itse tykkäisin että meidän höpinät pysyy vilkkaana täällä yleiselläkin puolen:) luodaan sit uusia ketjuja kun sen aika koittaa;) kohtahan noita vauveleita alkaa tulemaan, ajatella :o

Siis mä jouduin tänään pakkaamaan sairaala kassin kun alko supistelemaan, ei siis mitään kivuttomia vatsan kovettumisia vaan ihan aitoja supistuksia selässä useemman tunnin. Melko kivuttomia toki. Tuli oikeesti pelko persiiseen. Onneks ne loppu sitten. En mä taidakkaan olla valmis synnyttämään :confused::grin

Mä aloin kanssa jo kirjottaa sairaalakassin sisältöä valmiiksi ja tänään Prismasta ostin deot ja muut pakattavaksi. Muuton jäljiltä kaurapussi on mystisesti kadonnut jonnekin, joten taidan käydä ostamassa tilalle uuden. Se on kuitenkin tulevaisuudessakin taas käytössä.

Takaisin