Oireet

Mul on ollu pari päivää ihan kauhee väsymys ja kylmä koko ajan. Lisäks rintoja aristaa ja vatsaa vihloo. Kauhulla odotan et koskakohan alkaa pahoinvointi ja et tuleeko se yhtä pahana ku esikoista odottaessa. Sais mun puolesta jäädä kokonaan pois :rolleyes:
 
Minusta tuntuu että olen jotenki poikkeava muista kun aamuisin ei ole mitään oireita tai oloja mutta iltakohden olo huononee ja huimasti! Tänään ekan kerran tuntu että oksennan siihen paikkaan kun tuli joku paha haju vastaan.
 
Minusta tuntuu että olen jotenki poikkeava muista kun aamuisin ei ole mitään oireita tai oloja mutta iltakohden olo huononee ja huimasti! Tänään ekan kerran tuntu että oksennan siihen paikkaan kun tuli joku paha haju vastaan.
Mulla myös aamut pääosin oireettomia, illalla pahimmat oireet. Sama oli viime raskaudessakin.
 
Jotenkin helpotti lukea netistä artikkeleita ja kommentteja siitä että oireetonkin raskaus on päättynyt lopulta hyvin. Kummastuutta jo tämä olo kun rintoja vaan vähän aristaa mutta muuten hyvä olo kyllä.. Täytyy vaan toivoa ja uskoa että kaikille ei tosiaan oireita niin paljon tässä alussa tule..

Onko muita oireettomuuden kanssa tuskastelevia? :oops:
 
Palelee ja väsyttää... Iltapäivällä tuli vessassa pyyhkiessä vähän vaaleanpunaista paperiin. Siteeseen asti ei oo tullut mitään, eikä enää pyyhkiessä. Tiiän että on normaalia, mut vähän alkoi huolettaa, esikoisen raskaudessa ei ollut mitään vuotoja. Piti sit ostaa vielä testi, alle kolmen tunnin pidätyksellä tuli heti vahvat viivat näkyviin.

Oletko vielä Pus tiputteluvuodosta kärsinyt..? Itselläni tuli taas tänään hieman vaaleaa verta alushousuihin, jospa tää tosiaan ois täysin normaalii :sad001
 
Koittakaa vaan nauttia oireettomuudesta, vaikka ymmärrän kyllä että helposti alkaa huolettaa. :shy:

Mua on alkanut nyt näköjään närästää. :bored:Viimeksi närästys alkoi vasta reilusti yli puolen välin, et toivoa sopii tämän olevan väliaikaista...
 
Koittakaa vaan nauttia oireettomuudesta, vaikka ymmärrän kyllä että helposti alkaa huolettaa. :shy:

Mua on alkanut nyt näköjään närästää. :bored:Viimeksi närästys alkoi vasta reilusti yli puolen välin, et toivoa sopii tämän olevan väliaikaista...
Mullakin on närästänyt ja viikon ja ihmetellyt miten se nyt jo alko. Kauhulla odotan kuinka pitkään jatkuu!:shifty:
 
Mullakin on närästänyt ja viikon ja ihmetellyt miten se nyt jo alko. Kauhulla odotan kuinka pitkään jatkuu!:shifty:
No niinpä! Mä kun en edes mielellään ottaisi tähän mitään lääkettäkään, ni "kiva" jos tätä jatkuu seuraavat 35 viikkoa... :yuck:
 
Oletko vielä Pus tiputteluvuodosta kärsinyt..? Itselläni tuli taas tänään hieman vaaleaa verta alushousuihin, jospa tää tosiaan ois täysin normaalii :sad001
Voi ei, sulla jatkui :/ Mulla ei oo enää tullut, toivottavasti jäi tuohon yhteen kertaan.
 
Voi ei, sulla jatkui :/ Mulla ei oo enää tullut, toivottavasti jäi tuohon yhteen kertaan.

Hyvä juttu että siulla kaikki ollut ok ja vuoto jäi vaan yhteen päivään :Heartred toivottavasti itselläkin vuodot jo lakkaisivat ja tosiaan enempi muita raskausoireita tulisi..:shy:
 
Uusia oireita mitä itselle on ilmaantunut ovat pahoinvointi ja kova väsymys. Lisäksi tänään oli tosi outoa kun rintoja poltteli! Ovat viimeaikoina olleet kipeät, mutta tuo polttava tunne on kyllä ihan uutta.
 
Uusia oireita mitä itselle on ilmaantunut ovat pahoinvointi ja kova väsymys. Lisäksi tänään oli tosi outoa kun rintoja poltteli! Ovat viimeaikoina olleet kipeät, mutta tuo polttava tunne on kyllä ihan uutta.
 
Uusia oireita mitä itselle on ilmaantunut ovat pahoinvointi ja kova väsymys. Lisäksi tänään oli tosi outoa kun rintoja poltteli! Ovat viimeaikoina olleet kipeät, mutta tuo polttava tunne on kyllä ihan uutta.
Minäkin ihmettelin tänään tuota samaa polttelua! Aivan kummallinen, uusi tunne. :eek:

Väsymys on aivan älytöntä kyllä. Tänään laitoin ruokaa superväsyneenä ja tiputtelin jatkuvasti asioita lattialle väsyksissäni. Sitä paitsi raskaudesta johtuva väsymys ei tunnukaan olevan mitenkään mystisesti glamourisempaa tai hohdokkaampaa kuin ihan tavallinen väsymys... Vaikka kuinka olisin muuta kuvitellut! :D

Mutta hyvä vain, että on oireita! Vaikkeivät ne olisi tae mistään, niin silti tuntuu, että oireiden kanssa olen levollisemmin mielin kuin ilman. Jotenkin sitä uskaltaa paremmin luottaa raskauteen.
 
Mulle iski flunssa :sad001 tai jotain sinne päin. Mietin vaan että kai tääkin voi olla raskaus oire myöskin. Jostain luin että flunssa iskee herkemmin raskaana ollessa. Ei kivaa. Just kun aattelin että ei oo pahemmin oireita :bored:
No näillä mennään.

Onko teillä muilla ollut nyt plussauksen jälkeen flunssaa?
 
Mä oon ollut kohta kaksi viikkoa taudissa. Alkoi jo ennen plussaa. Ehkäpä juuri liittynee myös raskauteen. Tai että tätä tautia liikkeellä, mut ehkä raskauden takia tarttui minuunkin. Nehän sanoi että vastustuskyky heikkenee silloin kiinnittymisen aikoihin kun keholle viestitään ettei hedelmöittynyt munasolu ole mikään vihollinen.
 
Ai niin, ja onnea Saike :happy: Tunnistin sun nimimerkin :happy: oliko sulla joku karhu jossain välissä profiilikuvana?
 
Mul on nenä ihan tukossa etenki aamusin mut muistelen et esikoisen raskaudessa oli sama juttu :)

Mul oli eilen illalla ja yöllä ihan tosi outoa polttelua vanhan sektioarven kohdalla :wideyed: Toivottavasti se ei koko raskautta polttele ja kiristä
 
Minulla iski yöllä kurkkukipu. Tämä on itse asiassa jo toinen flunssa plussauksen jälkeen. Meillä koko perhe on sairastellut nyt tiheään. Esikoinen alkoi itkeä yöllä kolmen aikaan aivan mahdottomasti eikä millään meinannut rauhoittua. Toivottavasti ei oo nyt korvat tulehtunu. Väsymyksen ja pahoinvoinnin kaveriksi kaipasinki vielä flunssaa. :D
 
Meillä mies potenut miesflunssaa melkein viikon. Sahaavaa kuumetta ja kurkkukipua. Onneksi ei vielä ainakaan ole tarttunut. Äääh, nukuin viime yönä ehkä pari tuntia. Ei vaan kertakaikkiaan tullut uni. Ja käsiä en saanu mihinkään hyvään asentoon. Olkaniveliin ihan sattui :wideyed: omituista. Voi enteillä tietty sitä flunssaa.
 
Mulla tulee edelleen välillä pyyhkiessä vaaleanpunaista vuotoa paperiin, oli pari päivää välissä ettei tullut mitään. N.kerran kaks päivässä jää paperiin jotain. Toivottavasti loppuis pian. Hajuaisti on alkanut herkistyä, illalla kissa hais ohimennessään aivan tupakilta, kun mies oli sitä silittänyt Väsymys jatkuu. Rinnat ei ole enään kipeät. Pahoinvointia on myös, juurikin taistelen aamupalan kanssa.
 
Takaisin
Top