Oireet

Taas mennään näköjään vähäisillä oireilla..
Jatkuva nälkä, uupumus ja väsy, rintojen kihelmöinti sekä arkuus.. Siinä ainoat oireet. :rolleyes:
Hmmm... Oliskohan tulossa poika.. :confused:
 
Ensimmäisenä oireena oli enneuni n. 2vkoa ennen menkkoja :D Näin siis erittäin todentuntuista unta, että vauva tulee.
Unesta meni noin viikko, kun alkoi rintoja aristaa, nännipihat kasvoivat ja tummentuivat, sitten alkoi jokapäiväinen palelu, joka jatkui menkkojen alkamispäivään asti. Silloin testasin plussan.
Plussan jälkeen on ollut menkkakramppeja (alussa varsinkin ja välillä aika koviakin), rinnat ovat edelleen kipeät ja turvonneet, _jatkuva_ nälkä ja nyt uusimpana levoton koiranunen nukkuminen. Heräilen useita kertoja yössä ja en edes mihinkään ääniin, vaan ihan muutenvaan tarkistamaan kelloa...
Ehkä sekin menee ohi, toivottavasti.
Olen töissä huomannut myös, että hengästyn helpommin ja kyykystä noustessa saattaa päässä vähän huipata hetkellisesti.
Pahoinvointia ei ole ollut ollenkaan, eikä sais tullakkaan :D
 
Huomasin muuten äsken että huulet on tosi kuivat, ja kun rupesin miettimään niin tajusin että kyllä vedenjuontikin on lisääntynyt hurjasti. Tuntuu siltä että on kokoajan jano. Nälkä ei niinkään, eikä tee mieli herkkuja. Pahoinvointiin auttaa mulla se että menen lepäilemään ja nousen hitaammin sängystä. Jos hyppään ylös liian nopeasti niin aika voimakas oksettava olo seuraa siitä. Mulla ei olr ollut mitään vuotoa sen mahdollisen kiinnittymisvuodon jälkeen, ainakaan vielä. :)
 
Mulla tämä pahoinvointi vaan jatkuu ja jatkuu. Vetää ihan todella voimattomaksi olon, kun alusta asti ollut tälläistä. Nyt viime päivinä saattanut olla pari tuntia illemmasta että on ihan ok olo ja sitten taas kahta kauheammin jatkuu pahoinvointi. Öisin ei tule uni ja heräilen jatkuvasti joko vessaan tai juomaan. o_O Rinnat ovat niin kipeät ja ihan ns. "polttelee". Mulla oli plussauksen jälkeen sillon vähän veristä vuotoa ja se kyllä silloin säikäytti, nyt onneksi ei ole tullut mitään mutta joka vessakäynnillä pelkään että verta tulisi uudelleen. :sad001
 
Lovehearts täällä kuivat huulet myös riesana,tosin voi nää kelitki tehdä ku välillä plussaa ja sit taas pakkasta
Muina oireina täällä:
-hirveä palelu
-vilun väreet
-väsymys
-todella oudot unet
-pahimpana huono.olo joka alkaa heti aamusta,päivän mittaa koko aika etova olo ja pahoinvointi aaltoja,illasta vaihtuu aallot etovaa oloo plus närästykseen...
Viikkoja nyt 5+4/5 et ei ehkä (onneks ja toivottavasti) joudu kovin.montaa viikkoo etovasta olosta nauttia:wink:wtf:
 
Ainii ja tissit tuntuu siltä et ois ihan pieniä möykkyjä täynnä ja todella kipeät nännipihat :confused:
 
Mulla alkoi flunssa tänä aamuna :confused: mutta toisaalta eilen ja tänään en ole enää oksentanu.. mieluummin flunssa kuin oksentelu :D
 
Mulla tissit aivan töööörkeeeeen kipeät ja turvonnu. Ei siinä, kiva saada taas tissit, kun ollu vaan nahkaläpykät:D
 
Taas tuli vaaleanpunaista...

Minulla myös. :sad001 tai ei niinkään vaaleaa vuotoa vaan ihan tummaa ja varsin ruskehtavaa.. Jännä että kerran päivässä ja sitten taas loppuu kuin seinään.. Jospa nää meidän vuodot ois vaan sitä alkuraskauden normaalia tiputteluvuotoa:oops: pistin neuvolachattiin viestiäkin aiheeseen liittyen ja kertoi täti sitten toisessa päässä että ihan normaalia alkuraskaudessa saattaa olla kunhan ei voimakkaat alavatsakivut ole mukana..
 
Täällä 4+0, juuri plussannut, ekan testin tein tiistaina, jolloin tuli tosi haalea plussa, joka on siitä vahvistunut. Ennen plussaa ei ollut mitään oireita. Pari päivää ollut menkkamaisia vatsakipuja, ei koko aikaa, mutta välillä. Illalla enemmän. Viluttamisen sijaan mulla on pari päivää ollu kuuma! Toivon niin paljon, että möykky pysyy kyydissä!
 
Puolitoista viikkoa ennen plussaa alkoi 24/7 etova olotila, kaikki vituttaa ja nyt menkkojen alkupäivästä alkoi palelu ja hajut ottaa nenään. Samalla kaavalla mennään kun edellinen raskaus. Niin ja noin viikon verran tiputteluvuotoa
 
Tänään jouduin perumaan menoja ensimmäisen kerran tämän huonon olon ja oksentelun takia. Hurjin päivä tähän asti, mikään ei vaan helpota.

Väsymys on myös melkoista, etenkin iltapäivästä eteenpäin.

Todella uuvuttavaa.. Ja tieto siitä, että tätä voi kestää koko raskauden läpi, auts. Edellisellä kerralla tosiaan syöminen auttoi ja huono olo helpotti kun muisti syödä tasaisesti, nyt tämä olo vaan velloo päällä kokoajan. Argh!
 
Täällä kans väsy vaivaa ja etovaa oloa. Esikoisesta ei ollut juuri mitään oireita ja hyvin jaksoi olla töissä. Nyt oon hoitovapaalla ja tuntuu että oireet on pahemmat.. Ehkä nyt oireita ehtii paremmin tunnustella.. Viimeksi ei ollut kuin pikkuisen päivällä etovaa oloa, jos syömisvälit olivat liian pitkät. Nyt tuntuu että etoo vaikka syökin, mutta ei tää mitenkään kovin pahaa vielä ole. Tietääpä ainakin että joku on kyydissä. :)

Huulet on mulla kans ollu normia kuivemmat, hirrvee jano koko ajan, vessassa saa ravata ja hajuaisti on ihan ylimaallinen. Niin ja 6+4 nyt menossa.

Hyh, näin unta että aloin vuotaa verta ihan kunnolla, toivottavasti oli vaan uni..
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille oireiden kanssa!:Heartred

Helpottaisi tämä oma tietämättömyyskin jos enempi oireita ilmaantuisi, mutta täytyy vissiin nyt nauttia täästä oireettomuudesta ja toivoa että kaikki on ok... Ei ainakaan tiputteluvuotoa (vielä ainakaan) tänään ole tullut :wav
 
Pahoinvointi on alkanut pahentua ja koko tämänkin päivän ollut oksennus kurkussa koko ajan. Piti mennä viikonloppuna vanhemmille yötä, mutta joudun sen perua, koska aamulla oksennan aamupalan enkä halua heidän vielä tietävän. Pissattaa myös jatkuvasti ja hätä tulee tosi voimakkaana. Väsymys ja kylmä myös koko ajan, nytkin paksu villa neuletakki, villasukat ja jättihuivi ja aivan kuin pihalla seisoisi. Vilu pahenee iltaa kohden.
 
Sama juttu kuin Tiitasella. Pahoinvointi vain pahenee. Tänään on ollut huono olo koko päivän ja mikään ei maistu. Ruokaa pitää syödä väkisin. Menisipä tämä pian ohi.
 
Mulla on mahan jomottelut ja nippailut olleet nyt pari päivää poissa. Rinnat edelleen paineluarat kyllä, ja siedän nälkää huonommin. Ehkä vähän enemmän pissattaa kuin normaalisti. Tänään digitestin ostoon...

Parempaa oloa kaikille pahoinvoiville!
 
Mulla on mahan jomottelut ja nippailut olleet nyt pari päivää poissa. Rinnat edelleen paineluarat kyllä, ja siedän nälkää huonommin. Ehkä vähän enemmän pissattaa kuin normaalisti. Tänään digitestin ostoon...

Parempaa oloa kaikille pahoinvoiville!

Mistä ja millaisen digitestin meinasit ostaa Lallastiina? :) haluaisin itekin digitestin tehdä mutta pelottaa mitä testi näyttää.. Ja osaako sitä oikein tehdä ohjeista huolimatta kun yksi testi vain pakkauksessa ja aika kova hinta jos epäonnistuu :oops:
 
Sopiiko et laitettais aina viestin alkuun tai loppuun mikä rv menossa? Olisi kiva seurailla, millaisia oireita on niillä, jotka ovat samassa vaiheessa ja sit myös lukea, mitä ehkä tuleman pitää :)
Mulla ei tähän mennessä oo ollu muuta kuin menkkamaisia kipuja välillä alavatsassa. Ei tiputtelua, ei tisseissä mitään eikä viluntunnetta. Nälkä tuntuu olevan useammin. Rv 4+1
 
Takaisin
Top