Oireet

Tänne iskenyt ihan järkyttävä väsymys ja palelu. Väsyttää aamulla, päivällä, illalla ja yöllä :D Välillä tulee parempia hetkiä, mutta olo on yleisesti ihan uupunut. Mulla kotona päällä toppi, pitkähihainen ja sellainen lämmin pörröpaita ja silti on kylmä. Onneks sentään on joitain oireita alkanut ilmaantumaan :)

rv 5+2

Rv 4+1, kylmä, väsymys ja nälkä. Plussasin ylläriraskauden keskiviikkona, kun thaimaalainen ruoka ravintolassa ei meinannut upota. Siitä lähdin sit testin ostoon ja plussa tuli. Alkuviikosta alkoi jo palelu ja väsymys ja hormoninäpyt lähti katoamaan naamasta. Myös janottaa ja sen seurauksena pissattaa.

Väsyttää illalla, itkuinen olo välillä, naama kukkii vaikka normaalisti siisti iho, alavatsa nippailua, viime viikolta lähtien satunnaisia repäisykipuja ja hetkellisiä huonovointisuusoloja. Pääasiallisesti loistava olo! nyt rv 6+0

Tarkoista viikoista ei tietoa, villi veikkaus vain että oisiko joku 4+4? Ei oikeastaan muita oireita kuin jatkuva jano ja nälkä.. Ja leuassa aika monta uutta finniä :shy: Etovaa oloa odotellessa heh..

No, jäin ilman digitestiä (sitä CB:n viikkonäytöllistä, sellaisia ei vissiin kovin monia eri merkkejä olekaan saatavilla) kun ei apteekissa ollutkaan, ostin sitten tavallisen. Tekiskö tänään illalla vai odottaisko huomisaamuun?

Lovehearts_: Digitesti tehdään ihan samalla tavalla kuin muutkin r-testit, ei siinä oo paljo mokaamisen varaa :). Itse kerään näytteen aina sitä varten varaamaani lasikippoon. Musta on helpompi uitella tikkua kipossa kuin yrittää suihkia oikeaan kohtaan :p. Useimmat testit sopii käytettäväksi kummallakin tavalla, ohjeissa on yleensä siitä maininta.

Ja 4+3 täällä...

Nykyään digitestin lisäksi on sellainen violetti testipuikko, mikä näyttää molemman viivan värien avulla viikot. Ainakin mulla oli tarkasti paikkansa pitävät testit. Oon jäänyt viimeksi sivulle kuusi, mutten kyllä jaksa lukea sieltä asti. Päivät menee pahoinvoidessa. Edes syöminen ei auta tällä kertaa, vaikka kolmannen kanssa ei tainnut joutua juuri oksentamaan, kunhan lihotti itseään syömällä jotain parin tunnin välein.

6+5

Tää unohtelu on jotain järkyttävää. Hukkasin muistitikun, jossa lähes kaikki kevään työsuunnitelmat. Ja tänään sain kirjeen poliisilaitokselta, et mun passi oli löydetty. En ollu ees huomannu sen hävinneen! Toivottavasti jollain muullakin lahopäisyyttä havaittavissa

Mulla lahopäisyyttä ollut jo reilu 2v., kun lapsi ei vieläkään oikein nuku. Töissä hävettää olla..

Ja 6+6 siis menossa. Sen sijaan pahoinvoinnilta oon onneks vielä välttyny. Edellisessä raskaudessa näillä viikoilla piti hypätä bussista kesken työmatkan hengitteleen. Nyt menis hankalaks kun lapsi rattaissa aina mukana ja työmatka pitempi kuin silloin.

Tää unohtelu on jotain järkyttävää. Hukkasin muistitikun, jossa lähes kaikki kevään työsuunnitelmat. Ja tänään sain kirjeen poliisilaitokselta, et mun passi oli löydetty. En ollu ees huomannu sen hävinneen! Toivottavasti jollain muullakin lahopäisyyttä havaittavissa

Mun mies pääsee toteamaan ehkä päivittäin että kyllä sä vissiin oot raskaana kun jutut ja teot on välillä niin lahopäisiä. Että joo, tuttu tunne, mutta kyllä sitä taas normalisoituu viimeistään imetyksen loputtua. Viikkoja oli 7.

Yöllä alko ihan järkyttävä toispuoleinen kipu ja aamulla tuli verta paperiin pyyhittäessä. Nyt suuntaan päivystykseen tarkistuttaa tilanteen vaikka eihän ne siellä mitään oikeestaan voi tehdä

Yöllä alko ihan järkyttävä toispuoleinen kipu ja aamulla tuli verta paperiin pyyhittäessä. Nyt suuntaan päivystykseen tarkistuttaa tilanteen vaikka eihän ne siellä mitään oikeestaan voi tehdä
Voih! Toivottavasti kaikki ois hyvin. Tsemppiä! :nailbiting:

Tsemppiä Luruh! :Heartred

Kiitos tsempeistä! :Heartred Odottelen täällä lääkäriä.. Saa nähdä joudunko lähtee vielä naistenklinikalle tarkistukseen tänään.. Pelottaa ihan sikana :sad010

Takaisin