Oireet

Täällä kans tuota keskellä yötä heräämistä, vaikka yleensä tosi hyvä nukkumaan! Ja eilen sängyssä kirjaa lukiessa alkoi kunnon repäisykivut. Ihan pelästyin aluksi. Toivottavasti on juuri niitä eikä mitään vakavaa. Muuten olo ihan sama,kuin ennenkin. Hajut voimistunu. Miehen lempihajuvesi haisee tooosi voimakkaasti mun nenään :dead:
 
Itsellä ei kans makeaa tee mieli, mutta himoitsen kauraleipiä ja mandariineja. Antelin kaurakunkku leipä ❤ Pahoinvointi jatkunut koko päivän, ei ole onneksi muille asti paha olo ilmeisesti näkynyt, vaikka oksennus tulisi heti, jos antaisi.
 
Täällä on jostain kumman syystä makean himo kans lähtenyt jonnekin lomalle. Hyvä vaan! :D
Kauheasti tekee mieli kaikkea suolaista kuten kiinalaista ruokaa olen himoinnut jo viikon. Omenia menee tällä hetkellä aika paljon.
 
Aa joo, mulla on sama juttu tuon makeanhimon kanssa. Ei se yleensäkään mulla ole niin suurta kuin joillakin, mutta saatan ihan hyvin napsia esim. muutaman suklaapalan päivässä. Ja joskus sitten kerralla enemmänkin toki :) Nyt ei ole kyllä tehnyt mieli ottaa yhtäkään palaa.

Suolaisia herkkuja ja muutenkin kaikkea suolaista tekee kyllä mieli sitten senkin edestä. :D

Nyt kahtena päivänä töissä väsymys on ollut jotain ihan älytöntä! Tuntuu, että vois nukahtaa kahvihuoneeseen. Vaikea tietysti sanoa, johtuuko loman loppumisesta vai raskaudesta. Iltaisin palelee ihan älyttömästi. Tänään nukuin päikkärit kolmen peiton alla. :)
 
Mulla kans on makean himo kaikonnut kokonaan! :D mutta etovaa oloa on ollut nyt kaksi viikkoa 24h/7.. joka aamu töissä ensimmäiseksi saa mennä oksentamaan :(
 
Palelee, palelee, paaleeleee! Ennen plussaa alkanut palelu tuntuu pahenevan päivä päivältä. Ja tää paha olo :depressed: Ei helpota edes syömällä, velloo vaan päällä koko ajan. Niin ärsyttävää! Ainakin pysyy ateriarytmit supertasaisina, vaikkei syöminen varsinaisesti autakaan niin syömättä jättämisestä seuraa satavarma ykäily. Mä niin toivon, että tää tyyppi pysyy matkassa ettei taas kävisi näitä oloja turhaan läpi.
 
Palelee ja väsyttää... Iltapäivällä tuli vessassa pyyhkiessä vähän vaaleanpunaista paperiin. Siteeseen asti ei oo tullut mitään, eikä enää pyyhkiessä. Tiiän että on normaalia, mut vähän alkoi huolettaa, esikoisen raskaudessa ei ollut mitään vuotoja. Piti sit ostaa vielä testi, alle kolmen tunnin pidätyksellä tuli heti vahvat viivat näkyviin.
 
Täälläkään makea ei maistu enää niin kuin ennen. Suolainen enemmän ja sekin nyt valikoiden. On ollut ihan älyttömän etova olo viime päivinä. Äsken pyöräytettiin miehen kanssa marjoista ja hedelmistä ihanan kirpsakka smoothie. Ai että maistui hyvälle!

Voi ei Pus, säikäyttää nuo vuodot aina ihan älyttömästi. :( Minullakin tuli vähän noin viikko sitten, kun heiluttelimme peittoa miehen kanssa. Sen jälkeen ei ole tullut mitään. Toivotaan, että olisi vaaratonta! Yleisiähän nuo vuodot tosiaan on.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Pus
Mulla taas oli viime raskaudessa hirveet suolasen himot, nyt ei yhtään.. pikemminki ällöttää kaikki suolanen, mut makeeta tekis mieli. oon yrittäny omppuja popsia pahimpaan makian nälkään. :D Lisäksi tänne on kotiutunu etova olo ja oon ihan saanu keskittyä, että oon saanu pidettyä ruuat sisällä. Tosi outoo, koska kolme edellistä raskautta menny niin, että yhden kerran oon oksentanu kaikissa yhteensä. Toivon todella ettei tää olis poikkeus sääntöön.
 
Mua kyllä vähän jo alkaa huolettaa tämä oireettomuus... Ei mitään pahoinvointia tai väsymystä tms. Tänäänki ollu tosi energinen ja hyvä olo. Aargh pitkä on aika odottaa edes sitä ekaa neuvolaa...
 
Terhie, mulla on ollut kolme tosi oireetonta raskautta. Ja kolme ihanaa lasta. Esim en ole koskaan oksentanut.
Mä uskon siihenkin että osa meistä vaan kuuntelee kroppaansa tarkemmin ja osaa siksi kertoa oloisyaan yksityiskohtaisemmin.
Oireet tai oireettomuus ei siis musta kerro juuri mitään. Mullakaan ei tällä hetkellä ole mitään oireita, turvotus hävinnyt, hiiva hävinnyt, tissikipu hävinnyt eikä edes väsytä kun olen nukkunut enemmän. Luottavaisin mielin kuitenkin olen :happy:
 
Mulla on kans niin oireetonta, että ihmetyttää ihan. Väsyttää kyl koko ajan ja vettä kittaan ihan huolella, mut ei ollenkaan oo huono olo tai mitään semmosta..
 
Apua tätä jatkuvaa nälkää :eek: just sain taas hiipiä jääkaapille popsimaan banaanin, kun ei uni vaan tule tän nälkätilan kans :D

Muoks. Ja söin kyl iltapalan ennen nukkumaanmenoa :hilarious:
 
Mulla on pientä heikotusta jos ei oo saanut ruokaa tiettyyn aikaan, ja aamulla se on pahinta. Muuten en huomaa mitään muita oireita, paitsi sit mun nännit on eri näköiset kuin ennen, siitä huomasin edellisissä raskauksissa myös että raskaana ollaan.
 
Mä heräsin kans yöllä kauheeseen nälkään :p illalla olin syönyt ihan kunnon iltapalan. Mies nauroikin et täytyykö sulle tuoda joku kanankoipi yöpöydälle yöksi. Se aina muutenkin nauraa mun syömisille. Pienestä koosta huolimatta oon aina syönyt ihan hitosti. Liikunkin tietty paljon, mut eipä ennen ole öisin tarvinut heräillä :joyful:
 
Mulla mies on alkanut tekemään töihin välipaloja mukaan, kun oon nyt ollut melko nälkäinen. Viime yönä nukuin kuin tukki, edellisenä heräilin banaaneja popsimaan nälkääni. Eilen illalla olo oli ihan kamala, toivottavasti tänään on vähän parempi. Minullakin makean himo on laantunut ja tekee mieli vain suolaista. Toki eilen illalla tuli hirmuinen mieliteko appelsiinimehuun :D

Jalkoja myös särkee vaikka olen syönytkin magnesiumia ja kalsiumia nyt ja se vähän häiritsee yöunia.
 
Aivan kaamea väsymys. Eilen piti ottaa vartin unet töiden jälkeen että jaksaisi lähtee lenkille mutta sänkyyn jäin.
Lisäks viime päivinä kahvi ei enää oo maistunu sillain ku ennen... erinäisiä oireita siis putkahtelee. Onneksi ei pahempaa pahaa oloa ole (ainakaan vielä) ollut
 
Täällä kans väsymys on jotain käsittämätöntä. Kolmena päivänä on pakko ollu ottaa päikkärit, että on iltaan asti selvinnyt. Saa nähdä kun nyt viikon loman jälkeen palaa huomenna töihin,että onko iltavuorossa työkuntoinen kun ei ehdi päikkäreitä ottaa..
 
Tervehdys, uutena liityn joukkoon! Täällä vasta eilen testattu plussa ja nyt 4+1. Rintoja hieman aristaa sivuilta painellessa ja mahassa on "höntti" olo, tätä ollut jo muutaman päivän ja siitä aavistelinkin että plussa voisi tulla. Erityistä väsymystä ei ole vaikka just kaukomatkalta palattua luulis pelkästään jo jetlaginkin vaivaavan. Jotain vihlaisuja ja nippaisuja tuntuu satunnaisesti, eilen illalla tuntui muutama aika teräväkin, ja satunnaisia menkkamaisia jomotteluja. (Viluttaa myös, mutta se kyllä johtuu ihan siitä että kämppä on oikeasti kylmä...)
Ekassa tm-raskaudessa vajaa vuosi sitten ei ollut oireita juuri ollenkaan, korkeintaan vähän rintojen aristusta.
 
Takaisin
Top