Oireet

Mutta tosiaan täytyy lisätä vielä se, että onneksi saan nukkua niin pitkään kuin nukuttaa, kun ei oo töitä tai lapsia hoidettavana :) Aamulla pitkään nukkuminen auttaa kyllä kestämään noi herätykset.

Tiutiutiu sielläpä on katkonaiset unet:o pitäis muuten viedä toi oma kello pattereiden vaihtoon... mulla on withings (Nokia) aktiivisuus ranneke/kello ja siihen on pirun vaikea vaihtaa ite pattereita :/ pääsis vaan eka kuntoilemaan kunnolla niin ois jotain mitä seurata:D

Voi, miten mahtava maha! :D Supistuksia odotellessa. Ei oo täällä näkynyt.

Heh, ei mulla kyllä oo oikein päivän aktiivisuustavoitteet täyttyneet aikoihin. Mutta pidän ranneketta silti. Jospa sitten vaunulenkeillä!

Mulla sama ton aktiivisuuskellon kanssa. Lähinnä näen siitä yöunet. Ja vaunulenkilleki pitää sit laittaa sykevyö paikoilleen, ku vaunuja työntäessä ei käsi heilu niin paljon että kello tajuais olevansa lenkillä :D

Huoh, muutkin tuskailee helteen kanssa.. Mä voin sanoa että mulle riittää jo, akut ladattu syksyä varten. Vai mitä? Muuten ei oikeestaan häiritse raskautta muuten kuin tiheinä supistuksina. Tänään ollut sellaisiakin supistus aaltoja ja hetken jo päivällä mietin että pitääkö lähtee näytillä. Helpotti onneksi. Ilmalämpöpumppu pitää talon onneksi viileenä, yöt menee pyöriessä ja hikeä kuitenkin pyyhkiessä.
Mut hei, täällä on nyt ukkonen :smiley-bounce013 ja lämpötilat laski heti 10 astetta.. Nyt taivas paukkuu ja salamoi.. Mutta ei sada!

Hauskan näköinen äipän masu. Varmaan aika tukala kun vetää noin.
Mulla tulee kauhee pissahätä heti supistuksen jälkeen..

Jepni, ei tullut tänne ukkonen. Kello tulee kolme ja mä en pysty nukkumaan tässä kuumuudessa. On muuten mun eka ja vika kesäraskaus, ainaki ilman asianmukaista viilennyslaitetta talossa. Tähän kiroilua ###!!#!!#!!##!#

Ihan tuskaa on yöt kyllä. Kivistää ja kolottaa ja hiostaa ja pissattaa.
Lisäksi pääkipu on taas vaivannut entistä kovempana ja verenpaine ei oikein pysy hanskassa ja huonot yöunet aina selkeästi korottaa niitä vielä. Plääh.

Vois jo pikkuhiljaa ees yöt viilentyä. Meillä kämpässä 29 lämmintä yölläkin vaikka kaikki mahdolliset ikkunat ja parvekkeen ovet auki...

Vois jo pikkuhiljaa ees yöt viilentyä. Meillä kämpässä 29 lämmintä yölläkin vaikka kaikki mahdolliset ikkunat ja parvekkeen ovet auki...
Sama homma. Tuntuu tosi tuskaselta etenki just se ku ei vaa jaksa tehä mtn ite oon viel sellai touhuuja koko ajan tekemässä jotain.

Sama homma. Tuntuu tosi tuskaselta etenki just se ku ei vaa jaksa tehä mtn ite oon viel sellai touhuuja koko ajan tekemässä jotain.

Jep sama homma. Toki myös nää supistukset ja huimaus pitää aika pitkälti vaakatasossa... Meillä siis edelleen puuttuu melkein kaikki vauva kama ja alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan kun mitään ei saa tehtyä...

Toivottavasti nyt alkas vähän viilenee tän viikon jälkee. Oishan se niin ihana laitella kaikkea valmiiks ilman et hikoilee ja tuskastelee koko ajan. Koitat vaan olla jotenkin tressaamatta jos sit ens viikolla pääset alottamaan järkkäämisen :angelic:

En mä löytänyt sua rannalta :rolleyes:

Sillähän minä makasin, vaaleanpunaisen pyyhkeen päällä. 1 liila reppu vieressä, 2 pään alla. Vaatteena oli harmaa toppi ja mustat shortsit;) olin siinä ison puu juurella varjossa. Lapsia oli vaan 2 jotka kävi satunnaisesti pyörähtämässä mun tykönä...

Sillähän minä makasin, vaaleanpunaisen pyyhkeen päällä. 1 liila reppu vieressä, 2 pään alla. Vaatteena oli harmaa toppi ja mustat shortsit:wink olin siinä ison puu juurella varjossa. Lapsia oli vaan 2 jotka kävi satunnaisesti pyörähtämässä mun tykönä...
Aaaaaa, no sit huomasin mut en ollu varma. Miks mä kuvittelin aina et sulla olis ruskee tukka:grin

Takaisin