Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
..ja lämpötilan tippuminen ois parasta!
Ummikkona kyselen et onkohan menkkamaiset vatsa- ja selkäsäryt näillä viikoilla (32+0) ihan asiaan kuuluvia? Harkkasupistuksia on myös, tosin niitä mulla ollut jo iät ja ajat, niihin en oikein enää jaksa edes reagoida. Tänään erityisesti nämä säryt vaivanneet, lämmin kauratyyny selän alla tuntuu vähän helpottavan. En ole kärsinyt vastaavista koko raskausaikana niin uusi oire pohdituttaa. Vauva myllää normaaliin malliin.
Vaikee sanoa kuuluuko tollanen vai ei. Mulla ei oo koskaan ollu menkkajomoa itselläni että mun raskauteen se ei kuuluis ja varmaan lähtisin näytille jos useita tunteja kestäis. Vieläkö jatkuu?Ummikkona kyselen et onkohan menkkamaiset vatsa- ja selkäsäryt näillä viikoilla (32+0) ihan asiaan kuuluvia? Harkkasupistuksia on myös, tosin niitä mulla ollut jo iät ja ajat, niihin en oikein enää jaksa edes reagoida. Tänään erityisesti nämä säryt vaivanneet, lämmin kauratyyny selän alla tuntuu vähän helpottavan. En ole kärsinyt vastaavista koko raskausaikana niin uusi oire pohdituttaa. Vauva myllää normaaliin malliin.
Tutuuh, eikö siitä hoitokäynnistä ollut apuja liitoskipuihin?
^tulee vaan mieleen supistus, mutta kyl sää sen ny tunnistaisit. Toivottavasti helpottaa pian!