Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lara, onko sulla ihan sellainen raskauspahoinvointia muistuttava etova olo? Mulla nimittäin joskus tulee ihan sellanen alkuraskauden etovuus ruoan jälkeen. Ei onneksi aina, mutta joskus
Mulla on tota pistämisen tunnetta (just samanlaista kuin urheillessa joskus) ollut kävellessä jo pari kk ajan mutta ihan alavatsassa. Nyttemmin se on vaihtunut selkeästi kirstykseksi ja samalla pistää.Mites muilla kävelyn kanssa? Mulla alkaa ylävatsa rinnan alta ja varsin usein vasemmalta puolelta pistämään kovin vaikka kuin hitaasti kävelis. Istumataukoa yritän pitää mutta tuntuu ettei kipu lopu kuin vaakatasossa. Kipu myös säteilee välillä keski selkään...
Tunne on saman kaltainen vatsassa kuin joskus urheillessa alkaa pistämään.
Kipu alkaa samantien 5-10min kävelyssä...
Mä oon huomannut et jos yhtään nopeemmin yrittää kävellä niin hengästyy ja alkaa supistamaan. Eilen kun käytiin miehen kans yhdessä lenkittääs koirat niin se vaan nauro et pitää ehkä lähtee viel pyöräileen et saa itekkin jotain liikuntaa... Ilmeisesti aika reippaasti toi lenkki vauhti tippunut[emoji23]
Kuulostaapa tutulta välillä saa jo korttelin päässä kääntyä hakemaan pyörän alle jos on erityisen nihkeenä masu, hyvänä päivänä mennään etanavauhdilla ja pysähdellään välillä istumaan ja tasottelee mahan kiristelyä. Ylämäet vastaa maratonia. Odotan innolla miten tää tästä vielä kehittyy, 30+1Mä oon huomannut et jos yhtään nopeemmin yrittää kävellä niin hengästyy ja alkaa supistamaan. Eilen kun käytiin miehen kans yhdessä lenkittääs koirat niin se vaan nauro et pitää ehkä lähtee viel pyöräileen et saa itekkin jotain liikuntaa... Ilmeisesti aika reippaasti toi lenkki vauhti tippunut[emoji23]