Oireet

Voi että Ruusunen, kylläpä siellä koetellaan :( toivottavasti pian alkaisi helpottaa!

Tsemppiä Ruususelle! Tulehdusarvot usein laskee hieman viiveellä joten voi hyvin olla että huomenna on hyvin laskussa, toivotaan niin :)

Jaahas nyt supistukset taisi rantautua tännekin. Aamulla tosi kipeitä supistuksia noin 6 min välein jonkun puolisen tuntia mutta sen jälkeen onneksi rauhottui. Nyt enää aina silloin tällöin. Osa kipeitä ja osa ei...

Täällä iskias junttas kiinni... Ai että osaa olla taas pitkästä aikaa kipee:o sauna lämpenemässä niin pääsee sinne sitä venyttelemään o.O
Rv 25 huomenna

Voi äippäx5 mä niin tiedän ton tunteen. Mulla meinas aamulla samasta syystä tehdä tiukkaa rattaitten työntäminen kesämuskariin, mutta onneks helpotti siinä lihasten lämmetessä. Tällä helteellä ei pystyis lämmittää saunaa ja siinä samalla koko asuntoa.

Me palattiin lomalta jossa tuli aika paljon käveltyä ja uitua jne. Yhden kovan kävelypäivän jälkeen en jotenki kokonaan palautunut vaan sen jälkeen jokainen pienikin kävely pistää alamahaan ja eilen tuntui kuin virtsarakkoa särkisi. Pari tuntia unta ja lento kotiin, ja tuntui kuin tuo jomotus olisi siirtynyt syvälle alapäähän. Paikallaanollessa makuulla tai isuen ei tunnu mitään, noustessa ja kävellessä vähän jomottaa. Yritän ottaa ainakin huomisen vielä erityisen rennosti, jospa lepo auttais.

Lepomääräyksen kanssa kotona. Onneksi sairaala lähes vieressä. Ab ruvennut puremaan munuaistulehdukseen ja päivä kerrallaan. Ennenaikaisuusriski ja matalalla kynnyksellä saa lähteä synnärille piikille. Estolääkitys loppuraskauden ajaksi. Vointi ihan hyvä mutta kipu on välillä läsnä.
Toivon kyllä kovasti että tästä nopeasti toipuisi ja synnytys käynnistyisi hyvillä viikoilla.. vielä niin pieni. Ensimmäinen virstanpylväs rv28 ja sitten rv32. Huoli ja murhe.. vaan ei saisi liikaa stressata. Jospa kaikki menisikin parhainpäin.

Rv24+3 ♡♡♡

Täältä myös tsempit ruususelle!
Onko muilla sellaista ongelmaa, että kroppa väsyy jo heti aamusta? Nytkin kaks tuntia kun oli jalkeilla, niin nivuset, jalkapohjat ja pohkeet niin kipeät ja väsyneet, että on pakko huilia..

Ei välttämättä kroppa enää väsy niin helposti. Meno on vaa hidas MUTTA pahoinvointi on taaaas löytänyt tänne .. rv 27. Toivottavasti ei jää päälle. Verenpaineet ja sokerit ei pysy kunnolla hallinnassa. Mielenkiinnolla huomenna äp lääkäriin.

Täältä myös tsempit ruususelle!
Onko muilla sellaista ongelmaa, että kroppa väsyy jo heti aamusta? Nytkin kaks tuntia kun oli jalkeilla, niin nivuset, jalkapohjat ja pohkeet niin kipeät ja väsyneet, että on pakko huilia..

Minulla! Ja saatan myös väsähtää ihan totaalisesti, etten jaksa tehdä muuta kuin maata ja torkkua. Viime viikonloppuna oltiin pari tuntia rippijuhlissa eli siis pelkkää istuskelua ja seurustelua sukulaisten kanssa, kotiin kun päästiin niin olin aivan poikki. Kättäkää en jaksanut nojatuolissa nostaa vaan olin aivan poikki. Onneks mies sitte vei muksut pihalle riehuu ni sain rauhassa levätä.

Issias jumissa jo 3 päivää ja pirun kipee! Onko jollain mitään konstia millä tämän sais laukeamaan? Sauna, hieronta ja venyttely kokeiltu ilman tehoa... lepoa turhaan ehdottelette mies seuraavan kerran vapaalla vasta ens viikon pe ja la o.O

Issias jumissa jo 3 päivää ja pirun kipee! Onko jollain mitään konstia millä tämän sais laukeamaan? Sauna, hieronta ja venyttely kokeiltu ilman tehoa... lepoa turhaan ehdottelette mies seuraavan kerran vapaalla vasta ens viikon pe ja la o.O
Jokin kipugeeli tai hierontapallo? Kipeältä kuulostaa. Tsemppiä!

Hieronta pallolla oon yrittänyt... huomenna pitää kyl soitella teratologiseen puhelimeen! Yritä tässä nyt sit tehä kotityöt ja hoitaa lapset kun jalka lähtee alta tuontuosta:o

Mä soitin joskus vkl-iltana terveysneuvontaan kipugeeleistä. Ainakaa voltarenia ei saanu käyttää raskausaikana. Vikalla kolmanneksella vaan lääkärin määräyksestä.

Mä oon saanu aiemmin (nyt ei oo taas onneks häirinny) iskiaskivut hellittämään liikkumalla/lämmittämällä lihakset ja välttämällä sit paikallaan istumista ja seisomista. Ja sit hierojalla nii että se hieroja on oikeesti tienny mitä tekee. Edellisessä raskaudessa kävin raskausajan hieronnassa pari kertaa, ja se todella kannatti.

Niinhän noissa kipugeeleissä tuppaa olemaan että vain lääkärin luvalla... niinku kaikissa muissakin lääkkeissä! Enpä kyllä muutenkaan pienestä haluis lääkkeitä käyttää varsinkaan raskaana!

Mulla tää iskias vaivaa vaan ja ainoastaan raskaan (kopkop)...

Mulla sama, esikoisen aikaan oli ihan hirveän kipeä eikä mikään auttanut. Nyt on ollut hieman helpompi viikko, mutta muuten hermosärky kyllä vaivaa jatkuvasti, eikä kyllä yhtään auta nämä maratooni autoilut asiaa.

Takaisin