Oireet

Mulla oli kolmisen viikkoa sitten myös aivan järkyt suolistokivut. Tiesin niitten olevan siis suolistosta johtuvia, mutta tulivat aivan samalla aaltoillen kuin synnytyssupistus. Helpotti heti, kun meni vessaan :grin mutta hitto ei yhtään ainakaan tullut lämpimiä ajatuksia synnytystä kohtaan kun suolistokin alkaa jo muistutella niistä helvetin tulista hyvissä ajoin :hilarious:

Mä kans ilmoittaudun suolistokipukohtauksieni kanssa! Ja nimenomaan yölliset sellaiset, ei oo päivällä näkynyt. Järkyttäviä! Viime yönä jouduin kierittämään itseni sängystä pois kun ei kipujen takia normaalisti päässyt :grin eikä vessareissukaan vienyt kaikkea kipua pois. Kaikenlaista sitä on :eek: mut näköjään ihan yleistä, tsempit kanssakipuilijoille!

Mulla on kanssa ollu välillä aivan järkyttäviä vatsakipuja aaltoillen! Välillä on ollu vatsa kovalla ja välillä ripulilla..

Jaahas eilen oli ultra ja kaikki hyvin ja nyt alkoi vuotaan kirkasta verta... Pieniä nipistyksiä tuntuu mahassa mutta ei mitään sen pahempaa. Toki liikkeitäkään ei oo tuntunut...

Jaahas eilen oli ultra ja kaikki hyvin ja nyt alkoi vuotaan kirkasta verta... Pieniä nipistyksiä tuntuu mahassa mutta ei mitään sen pahempaa. Toki liikkeitäkään ei oo tuntunut...
Siis tuleeko paljon verta? Esmillähän tuli myös mutta ei ilmeisesti mitään sen kummempaa ollut. Soititko neuvolaan?

Mulla ei huomattu hematoomaa ultrassa ja alkoi vuotaa sen jälkeen juuri nipistelyllä. Tehtiinkö sulle alakautta mitään?
Kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä jos pääsis tarkastukseen. Itse lähdin heti ku aloin vuotaa ni näytille.

Joku semmonen pari ruokalusikallista. Sillee kerralla holahti... Neuvolaan koitin soittaa mutta eihän sieltä vastattu... Pitää koittaa vielä kohta uudestaan

Mulla ei huomattu hematoomaa ultrassa ja alkoi vuotaa sen jälkeen juuri nipistelyllä. Tehtiinkö sulle alakautta mitään?
Kannattaa soittaa neuvolaan ja kysyä jos pääsis tarkastukseen. Itse lähdin heti ku aloin vuotaa ni näytille.

Ja kaikki tehtiin vatsan päältä eli sillä vähän ihmetyttääkin että mistä moinen. Jos olis alakautta ultrattu niin en olisi kovinkaan huolissani mutta kun...

Ronsu voit sä soittaa suoraan synnärillekin/äippäpolille! Tommonen kyllä säikäyttää ihan pirusti... toivotaan että kaikki on pikkusella hyvin:) Ootko sä muuten tuntenut jo liikkeet?

Ronsu voit sä soittaa suoraan synnärillekin/äippäpolille! Tommonen kyllä säikäyttää ihan pirusti... toivotaan että kaikki on pikkusella hyvin:) Ootko sä muuten tuntenut jo liikkeet?

Nyt viikon verran tuntenut suunnilleen liikkeet säännöllisesti. Sen takia tuo liikkumattomuus huolestuttaakin...

Ronsu Ootko kokeillu että jos joisit vaikka lasin mehua(tms makeeta), kävisit makoilemaan, hellästi tökkisit vauvaa ja jos vaikka hän on päikkäreillä? Epäilemättä raastava tilanne... voimia!

Joo, makeeta ja tökkimään vaan. Mulla alkaa heti potkiminen jos menee mahalleen et kokeile sitäkin. Tsemppiä !

Tsemppiä kovasti ja samaa mieltä et soittoa äitipolille ja näytille vaan selvittää tilannetta.

Äippäpolilta käskivät vielä toistaiseksi seurata tilannetta mutta heti jos tulee kipuja tai lisää vuotoa niin päivystykseen. Pitää töistä kotiin mennessä hakea jotain herkkuja ja vetää sokeri överit jos vaikka sais taas kunnon bileet aikaan

Tsemppiä ronsu! Toi epätietoisuus on tosi raastavaa. Toivottavasti siellä on kaikki hyvin. Paljon vaan lepoa nyt ja herkästi yhteyttä, jos vuoto jatkuu ja/tai tulee kipuja!

Mikä olo ronsu? Onko vuotoja ollut enää? Nyt vaan hyvillä mielin karkkihyllyn kautta kotiin ja hellästi vauvaa tökkimään. Yleensähän vuodot on täysin harmittomia, mutta säikäyttävät toki!

Mulla siis ollut joka raskaudessa jos minkämoista vuotoa...tässäkin! Toivon suuresti että herkku hetken jälkeen ronsun masussa on sokerihumala ja kunnon reivit menossa;)
Vuoden eka ihan oikeesti kuuma päivä ja mä niiiiiiin kiehun täällä... huh hellettä!

Voi ei, säikäyttää varmasti ihan tosissaan tuollainen! Minähän myös vuosin pari kertaa verta holahdelleen rv 15-17 ja kaikki oli hyvin. Toivottavasti sinullakin. Nyt vain niitä herkkuja syömään ja hellästi vauvaa tökkimään, kuten muutkin ohjeisti. Jospa vauva heräilisi potkiskelemaan! Ja herkästi näytille. Epätietoisuus on ihan hirveetä.

Takaisin