Tosi hyvä Tutuuh, että menit käymään näytillä. Onhan se vaikea aina sinne mennä (lääkäriin ylipäänsä), jos ei suunnilleen pää oo irronnut, mutta tossa taas huomas, ettei ollut turha käynti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu kyllä itselläkin helpotti olo. Vuotoakaan ei ole nyt ollut enää. Se on tosiaan jännä miten niitä lääkäreitä välttäisi mielellään eikä haluaisi olla vaivaksi. En tiedä onko tämä meissä naisissa sisäänrakennettua vai mitä...Tutuuh ihana kuulla, että pienellä kaikki hyvin. Itsehän olen joutunut käymään lääkärissä tosi monesti tämän raskauden aikana ja silti sinne on joka kerta hirveä kynnys soittaa ja lähteä..
Koko illan supistellut kivuttomasti kun päivällä maalailtiin kuutisen tuntia talon julkisivuja. Mitenkään se ei fyysisesti rasittanut silloin, kun maalailin menemään, mutta näköjään se jaloilla olo sitten kuitenkin rasitti?
Mulla tulee parin tunnin kivuttomia suppareita ilman rasitustakinKoko illan supistellut kivuttomasti kun päivällä maalailtiin kuutisen tuntia talon julkisivuja. Mitenkään se ei fyysisesti rasittanut silloin, kun maalailin menemään, mutta näköjään se jaloilla olo sitten kuitenkin rasitti?
Viime raskaudessa oli sellainen ihana "oire" että siitepölyallergiaa ei tullut lainkaan ja siihen olin tuudittautunut. No, onpa tämä raskaus siinäkin suhteessa erilainen. Henki ei kulje ja nyt pitää miettiä mitä uskaltaisi syödä. Tulispa jo oikea kesä ja siitepölyt menisi nopeasti!
Mulle sanoi neuvolalääkäri, että joko loratadin tai cetritzin käy raskaana ollessa. Niitähän on melko paljon markkinoilla. Apteekista sitten vielä varmistin sopivuuden. Paketissa tosin lukee, että ei raskauden tai imetyksen aikana. Tiedä sitten miksi...